Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, paljonko mielestänne pitäisi 45v miehen tienata että kiinnostaisi puolisona?

Vierailija
22.08.2020 |

Tälläistä pohdin tässä sinkuksi tulleena. koulutettu ja ihan mukava mies olen :)

Minkä verran lompakko tai tulot vaikuttavat valintoihinne. Jos olette etsimässä loppuelämän miestä, missä rimanne tässä asiassa on?

SIis lähinnä 40+ mielipiteet itseäni kiinnostaa :)

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ei miehen tuloilla ole koskaan ollut merkitystä. Pääasia että on muuten kunnollinen eikä ole mikään pummi. En halua elättää aikuista ihmistä.

Vierailija
62/76 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on pihi tai ei osaa käyttää rahaa niin ihan sama paljon tienaa, jos osaa vaikka sijoittaa ja tykkää ostella ja maksaa minulle juttuja niin eiköhän joku 50t vuodessa ole ihan riittävä.

Mikset ostele ja maksa itse juttujasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos avoliittoa ajatellaan niin ellei ole lapsia, niin voin elättääkin jos kotityöt maistuvat ja seksi on hyvää.

Näin harvoin on.

Jos olet ruma, itsekeskeinen ja ilkeä ja etsit mielistelevää kanaa, sinun pitäisi varmaan tienata 6 -8d/kk että saat missisi elätettyä. Itse otan vain miellyttävän seuralaisen.

Eli riippuu.

Vierailija
64/76 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

100K minimum ennen kuin haarat aukee

Vierailija
65/76 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on pihi tai ei osaa käyttää rahaa niin ihan sama paljon tienaa, jos osaa vaikka sijoittaa ja tykkää ostella ja maksaa minulle juttuja niin eiköhän joku 50t vuodessa ole ihan riittävä.

Mikset ostele ja maksa itse juttujasi?

Ostelen ja maksankin sen mihin rahaa on. Miksi minua kiinnostaisi miehen tulot jos en hyötyisi niistä mitään?

Vierailija
66/76 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 30 mutta vastaan silti, koska voisin ottaa 40 täyttäneen mieheksi jos tyyppi oikeanlainen.

Ja siis.. Tietty riippuu onko miehellä muuta rahaa tai omaisuutta, ja riippuu myös siitä, että minkä verran mies rahallisesti muhun panostais. Esim. jos tienaa 150 000 e vuodessa, ja mulla ostaa esim. 1 ravintola-illallisen/kk, niin tottakai se on eri, ku jos mies tienaa vuodessa vaikka 80 000 e, ja maksaa kaikki ruokakauppakulut, mun laskuja, lisäks hemmottelee, puhumattakaan että antaa rahaa muuten vaan.

50 000 euroo on jo sen verran, että jos mies olis antelias luonne, niin sillon olisin tyytyväinen.

Tottakai on sit eri asia jos miehellä vaikka perittyä omaisuutta ja tekee selväks että ne on myös naisen rahoja. :D Sillon ei tarvii olla väh. 50 000 e tuloja, jos miehellä muuta rahaa.

Raha kiinnostaa sen verran, että jos ja kun etsii loppuelämän kumppania HELSINGISSÄ, mahdollinen perhe/jopa asunto tulevaisuudessa, niin köyhän miehen kanssa se EI onnistu, etenkin kun itsellä kai tulee EHKä olemaan suht pienipalkkainen työ. Lisäks oon hyvä rahankäyttäjä, eli jos mietin tulevaisuutta niin mulle sopii suht varakas mies.

3000 e käteen olis ehkä se ihan minimi, jos mies sit muuten olis TÄYDELLINEN jne. Jos mieheen suhteen täytys tehä kompromissejä, niin sillon tuo 3000 ei riitä. Sillon se olis väh. 4000 e käteen.

Oletko nyt miettinyt nuo kuukausitulot ihan loppuun asti? Meinaan vaan että haluat asua HELSINGISSÄ, ja haluat varakkaan miehen, joka hemmottelee sinua taloudellisesti, etkä itse tule tienaamaan suuriakaan? Niin että oletko varma että 3000-4000€ kuussa riittäisi?

😘😁

Vierailija
67/76 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5. Moos. 22:28-29 "Jos joku tapaa neitsyen, joka ei ole kihlattu, ja ottaa hänet kiinni ja makaa hänen

kanssaan ja heidät siitä tavataan, niin mies, joka makasi hänen kanssaan, antakoon tytön isälle

viisikymmentä hopeasekeliä, ja tyttö tulkoon hänen vaimokseen, koska hän raiskasi hänet; hän älköön

hyljätkö häntä koko elinaikanansa."

mies52v

Vierailija
68/76 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoremmalle naiselle joka haaveilee perheen perustamisesta ja omakotitalosta voi miehen tienestit olla tärkeä juttu koska ne luo perheelle turvaa. Meillä 40+ naisilla on jo tarpeeksi rahaa.

Tuon voi moni pienituloinen ottaa loukkauksena, aika paljon on kädestä suuhun eläviä pienituloisia yksinhuoltajia suomessa, eikä se tee heistä huonompia ihmisiä sinänsä.

Siis mikä tässä oli se loukkaus? Se että sanoin 40+ naisilla olevan tarpeeksi rahaa?

Suomalaisella yksinhuoltajalla - pienituloisellakin -  on yleensä raha-asiat järjestettynä siihen malliin etteivät kyttää potentiaalisen miesehdokkaan tuloja vaan tulevat toimeen omillaan. Näin on kaikilla tuntemillani YH-naisilla. He ovat järjestäneet elämänsä tulojensa mukaan eivätkä tarvitse mitään sponssausta. Miten väännät tuosta loukkauksen?

Jos sen sijaan olisin ehdottanut että 40+ YH-naiset varmasti kiinnostuvat vasta kun miehen tulot ylittää rajan X, siinäpä vasta olisi loukkaus ollut.

Vierailija
69/76 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin nyt +40 v miestä, joka on multimiljonääri, eli sellainen. Mielellään, jos miettii justiinsa lapsien yms. laittoa..niin onhan tuolla nuorempiakin saatavilla. Tällä hetkellä tapaan itseäni 4 v.nuorempaa..joten olen onnellisessa asemassa. Tapasin kesällä vanhan opiskelukaverini, joka oli eronnut ja valitteli ettei miehet kiinnostu hänestä. Mielummin oma tilanteeni: ovet auki ja nuorempi mies narussa, kuin eronnut mammeli lasten kanssa.

Vierailija
70/76 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja! Riittää kokoaikainen vakityö, motivaatio tehdä sitä työtä ja kunnolliset elämäntavat. En ota elättäjää itselleni sillä tienaan aivan riittävästi.

Jostain syystä 2000-2500€/kk bruttona saava mies ei herätä kiinnostusta lasta haluavissa yli 30v naisissa;)

Vierailija
71/76 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinkuksi päätyisin, niin toiveena olisi 300 000 - 600 000 vuosi ja lisäksi mukavasti omaisuutta kertyneenä. Tällainen on nykyisen mieheni tulotaso. Noilla tuloilla säästetään mukavasti myös minulle eläkettä, ostellaan kaikkea kivaa ja huolehditaan lapsista. Paljon jää säästöön. Eli mukavaa elämää vietämme ja minun ei tarvitse stressata. Yliopistokoulutettu olen itsekin, joskus ollut hyvät tulot, muhkeat säästöt ja reipas perintö.

Vierailija
72/76 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin väliä.

Pystyn itse elättämään itseni ja kunhan mieskin pystyy, se riittää.

Vierailija
73/76 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja! Riittää kokoaikainen vakityö, motivaatio tehdä sitä työtä ja kunnolliset elämäntavat. En ota elättäjää itselleni sillä tienaan aivan riittävästi.

Jostain syystä 2000-2500€/kk bruttona saava mies ei herätä kiinnostusta lasta haluavissa yli 30v naisissa;)

Ketjun aloittaja kysyi erityisesti 40+ naisten ajatuksia. He ovat ihan eri elämäntilanteessa.

Vierailija
74/76 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, en nyt äkkiseltään keksi yhtäkään syytä miksi kukaan haluaisi kasvattaa lapsensa köyhyydessä.

Vierailija
75/76 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Varmaan se vaikuttaa jos haluaa niitä lapsia. Ap on yli 40 ja kyseli niinikään lähinnä yli 40-vuotiaiden naisten mielipiteitä, joten todennäköisesti sen ikäiset eivät enää haaveile lapsista. Suurin osa tuon ikäisistä naisista on ne lapset jo tehnyt ja ne jotka vielä ovat lapsettomia, todennäköisesti joko ovat sitä vapaaehtoisesti tai ymmärtävät elämän realiteetit.

Vierailija
76/76 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen omani jo löytänyt, mutta jos nyt etsisin, haluaisin sellaisen, jolla on runsaasti aikaa. Ei työkeskeistä, ei uraohjusta, eikä missään nimessä yrittäjää. Pidän kesät vapaana, reissataan pohjoisessa. En kaipaa muuta, joten seuran olisi syytä olla samanhenkinen.

Jaa, vai että et yrittäjää. Olen ollut yrittäjä yli 10 vuotta ja hyvin minulla on aikaa ja rahaa. Vapaata ei ole tietenkään niin paljon kuin kaltaisellasi työttömällä on, mutta pidän kuitenkin sen 5-6 viikkoa lomaa vuodessa. Työpäiväni ovat arkisin välillä 8-17, yleensä jotakin 8:30-15 ja muutama tunti kuukaudessa teen paperitöitä. Rahaa on ihan kohtuullisen hyvin. N46

Luulitko sinä että kyseinen kirjoittaja on juuri sinun deittisi, vai miksi triggeröidyit noin kovasti hänen viestistään? Aloittajan kysymykseenhän hän vastasi eikä kohdistanut viestiään millään tavalla juuri sinulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä