Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, paljonko mielestänne pitäisi 45v miehen tienata että kiinnostaisi puolisona?

Vierailija
22.08.2020 |

Tälläistä pohdin tässä sinkuksi tulleena. koulutettu ja ihan mukava mies olen :)

Minkä verran lompakko tai tulot vaikuttavat valintoihinne. Jos olette etsimässä loppuelämän miestä, missä rimanne tässä asiassa on?

SIis lähinnä 40+ mielipiteet itseäni kiinnostaa :)

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kädestä suuhun 40+

Vierailija
22/76 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on varakasta porukkaa. Enpä ole ennen tämmöistä huomannutkaan.

Noista ap sulle joku?

Vaan kuulostaa melkosen materialisteilta ja raha merkitsee paljon. Jos olet vastaava miespuolinen, niin hyvä.

Täällä palstalla on kyllä paljon köyhempääkin (tarkoitan rahallisesti, mutta en todellakaan henkisesti tai surullisesti) väkeä.

Oikeastaan se Merkkaa, mitä sinä itse haluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran, että pystyy itsensä elättämään eikä ole pummaamassa rahaa.

Vierailija
24/76 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

... puhun noista useista joilla raja on 5000e...

Vierailija
25/76 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkisesti köyhän miehen aloitus. Ei tule saamaan naista koskaan.

Enkä ihmettele miksi entinen lähti. Jos semmoista ikinä olikaan. Taisi olla kätensä kanssa pikasuhteessa ja käsi päätti mieluummin irrota.

Vierailija
26/76 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan mies maksaa oman asumisensa ja elämisensä, niin mitäs ne miehen rahat minulle kuuluu?

Merkitystä on sillä, että mies on rehellinen, luotettava, reilu, reipas, mukava. Että yhdessä on sujuvaa olla, pystyy juttelemaan ja olemaan joskus hiljaakin yhdessä. Että on jotain yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Että syntyy kumppanuus.

Jos miehellä ei ole vaikka autoa, ei haittaa. Kunhan ei sitten koko ajan kärtä joka paikkaan kyytiä. Tapailin kerran miestä, jolla ei autoa ollut ja joka kulki polkupyörällä. Tämä oli minulle OK, ajattelin, että yhteiset menot hoidetaan yhdessä pyöräillen.

Mitä vielä. Joka käänteessä lyhyetkin matkat olisi mies halunnut istua minun autossani. Ja kaikki menot olisi pitänyt minun maksaa. Se siitä sitten.

Vierailija
27/76 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kai oikeasti usko kaikkea, mitä tältä palstalta luet? Johtavissa tai asiantuntija-ammateissa toimivat ihmiset viettävät täällä lauantai-iltaansa? Älä ole hölmö.

Vierailija
28/76 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaako kieli, kädet ja muna? Muuta en sulta tarvitse. Parempi vaan kun olet hiljaa ja häivyt välillä. Tuut kun vihellän, avainta et saa.

Vierailija
29/76 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen miehen kanssa on diili, että molemmat laittavat yhteisiin menoihin 1500 euroa kuussa. Jos nyt jostain syystä menisi mies vaihtoon, niin kiva olisi, jos uusikin mies pystyisi tuon verran maksamaan. Jos ei pystyisi, niin sitten pitäisi miettiä tingitäänkö jostain vai maksanko minä enemmän (ja mies sitten mahdollisesti tekee suuremman osan kotitöistä).

Mutta noin yleisesti ottaen arvostan miehessä jotain ihan muuta kuin palkkapussin paksuutta. Omani oli ammattikoulun käynyt puhelinmyyjä, kun tapasimme, ja heti tiesin, että tämän minä haluan.

Vierailija
30/76 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kai oikeasti usko kaikkea, mitä tältä palstalta luet? Johtavissa tai asiantuntija-ammateissa toimivat ihmiset viettävät täällä lauantai-iltaansa? Älä ole hölmö.

Missä sitten? Työ on työtä ja nuo työt stressaavia kuin mitkä. Tämä on ilmaista huvia, jossa ei korona tartu eikä tarvitse raahautua sateeseen.

Vierailija
31/76 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jo niin paljon rahaa, ettei sinun tuloillasi ole väliä, kunhan omasta varallisuudestani ei muodostu sinulle henkistä ongelmaa. Sen verran pitäisi kuitenkin rahaa olla, että tulee omillaan toimeen, on se sitten työ tai perintö tai lottovoitto. 

N46

Vierailija
32/76 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja! Riittää kokoaikainen vakityö, motivaatio tehdä sitä työtä ja kunnolliset elämäntavat. En ota elättäjää itselleni sillä tienaan aivan riittävästi.

Vierailija
33/76 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väliä tuloilla.

Vierailija
34/76 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tulot eivät kiinnosta yhtään kunhan hän asuu ja elää säällisesti. Itselläni on välillä aika pienet tulot, mutta pärjään, on oma ihan kelpo auto, asunto ja velkaa ei ole. Toivon mieheltä enemmän ajatusten rikkautta ja kykyä nauttia vaikka luonnosta tai hyvistä kirjoista.

Vierailija
35/76 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen omani jo löytänyt, mutta jos nyt etsisin, haluaisin sellaisen, jolla on runsaasti aikaa. Ei työkeskeistä, ei uraohjusta, eikä missään nimessä yrittäjää. Pidän kesät vapaana, reissataan pohjoisessa. En kaipaa muuta, joten seuran olisi syytä olla samanhenkinen.

Vierailija
36/76 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain 2500 tai siitä yli ois hyvä tienata.

Vierailija
37/76 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai täällä kukaan mitään totta kirjoita, se nyt on varmasti kaikille selvä juttu ja sitä ei tarvitse erikseen kirjoittaa.

Vierailija
38/76 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan mies maksaa oman asumisensa ja elämisensä, niin mitäs ne miehen rahat minulle kuuluu?

Merkitystä on sillä, että mies on rehellinen, luotettava, reilu, reipas, mukava. Että yhdessä on sujuvaa olla, pystyy juttelemaan ja olemaan joskus hiljaakin yhdessä. Että on jotain yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Että syntyy kumppanuus.

Jos miehellä ei ole vaikka autoa, ei haittaa. Kunhan ei sitten koko ajan kärtä joka paikkaan kyytiä. Tapailin kerran miestä, jolla ei autoa ollut ja joka kulki polkupyörällä. Tämä oli minulle OK, ajattelin, että yhteiset menot hoidetaan yhdessä pyöräillen.

Mitä vielä. Joka käänteessä lyhyetkin matkat olisi mies halunnut istua minun autossani. Ja kaikki menot olisi pitänyt minun maksaa. Se siitä sitten.

Sama kokemus autottomasta miehestä. Meiltä on lähikauppaan 500 m, mutta kun mies oli mukana, sinne olisi pitänyt mennä autolla. Piti myös kyydittää joka paikkaan, kun bussilla oli niiiiin vaikea mennä. Kertaakaan ei maksanut bensoja. Tuloilla tai autolla ei ole merkitystä. Käytöstavoilla on.

T: 23

Vierailija
39/76 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikseivät viettäisi? Kuka jaksaa olla 24/7 kehittämispäällikkönä vai pitäisikö olla seurapiiritanssiaisissa siemailemassa kalliita viinejä ja nauttimassa raikkaita voileipiä?

Vierailija
40/76 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja! Riittää kokoaikainen vakityö, motivaatio tehdä sitä työtä ja kunnolliset elämäntavat. En ota elättäjää itselleni sillä tienaan aivan riittävästi.

En ole materialisti hyhyi mutta kokoaikainen vakityö pitää olla. Just joo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä