Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omaishoitajuus on iso virhe

Vierailija
03.10.2023 |

Kenenkään ei siihen hommaan pidä ryhtyä. T. Ex omaishoitaja

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on rankkaa ja aliarvostettua. Oikeiston sylkykuppi. Mutta kun on sydän ja tunteet.

Vierailija
2/13 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, että sun piti huomata se kantapään kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkion pitäisi olla ainakin kaksinkertainen ja vapaata enemmän.

Vierailija
4/13 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tuo tulla jollekin yllätyksenä?! Itse olen kirjannut omakantaan hoitotahtooni, etten halua kenekään läheiseni ottavan vastuuta minun hoitamisesta ja jos en itse enää pärjää, niin minut saa laittaa hoitokotiin.

Vierailija
5/13 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse olen tyytyväinen että omaishoidin vain 52-vuotiaana otsalohkodementiaan kuolleen mieheni kotona loppuun asti. Samalla tuli tehtyä jo se surutyö, kun toisen persoona vähitellen hävisi vielä ruumiin elossa ollessa.

Vierailija
6/13 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin että kaikki laittaisivat omaisensa laitokseen että hallitus huomaisi miten kalliiksi tulee. Ja arvostaisivat miten tärkeää arvokasta työtä tekevät. Voimia kaikille omaishoitajille

Vierailija
7/13 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkkion pitäisi olla ainakin kaksinkertainen ja vapaata enemmän.[/quote

Triplaisin tai nelinkertaistaisin sekä omaishoidontuen että kotihoidontuen. Ensinnäkään hoitajapula ei tule ratkeamaan hetkeen jos koskaan. Toisekseen rahaa kyllä on tukiin, kun on kalliiseen laitoshoitoonkin.

Vierailija
8/13 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin että kaikki laittaisivat omaisensa laitokseen että hallitus huomaisi miten kalliiksi tulee. Ja arvostaisivat miten tärkeää arvokasta työtä tekevät. Voimia kaikille omaishoitajille

Huomaavat kyllä, koska yrittävät parhaansa mukaan ainakin suunnitelmissa lakkauttaa laitoshoitoa. Viime viikon lopulla oli Ykkösaamussa puhetta tästä. Taisipa eräs vieras sanoa kuolleisuuden tulevan lisääntymään. Hip hip hurraa Suomi 2023.

Vierailija
9/13 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkkion pitäisi olla ainakin kaksinkertainen ja vapaata enemmän.

On sellaista hommaa että korvauksen korotus ei sitä helpota. 

Vierailija
10/13 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko tuo tulla jollekin yllätyksenä?! Itse olen kirjannut omakantaan hoitotahtooni, etten halua kenekään läheiseni ottavan vastuuta minun hoitamisesta ja jos en itse enää pärjää, niin minut saa laittaa hoitokotiin.

Kerrotko, missä on hoitokoteja, jonne vaan laitetaan?

Saat kyllä olla ihan toinen jalka haudassa ja toinen reunalla ennenkuin pääset mihinkään hoitokotiin.

Vierailija
11/13 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaisi🤣🤣

Vierailija
12/13 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos töstä! Lisään tämän omakantaan ja hoitotestamenttiini

Vierailija
13/13 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, itse olen tyytyväinen että omaishoidin vain 52-vuotiaana otsalohkodementiaan kuolleen mieheni kotona loppuun asti. Samalla tuli tehtyä jo se surutyö, kun toisen persoona vähitellen hävisi vielä ruumiin elossa ollessa.

💐💐💐

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän