Omaishoitajuus on iso virhe
Kenenkään ei siihen hommaan pidä ryhtyä. T. Ex omaishoitaja
Kommentit (13)
Olen pahoillani, että sun piti huomata se kantapään kautta.
Palkkion pitäisi olla ainakin kaksinkertainen ja vapaata enemmän.
Voiko tuo tulla jollekin yllätyksenä?! Itse olen kirjannut omakantaan hoitotahtooni, etten halua kenekään läheiseni ottavan vastuuta minun hoitamisesta ja jos en itse enää pärjää, niin minut saa laittaa hoitokotiin.
No, itse olen tyytyväinen että omaishoidin vain 52-vuotiaana otsalohkodementiaan kuolleen mieheni kotona loppuun asti. Samalla tuli tehtyä jo se surutyö, kun toisen persoona vähitellen hävisi vielä ruumiin elossa ollessa.
Toivoisin että kaikki laittaisivat omaisensa laitokseen että hallitus huomaisi miten kalliiksi tulee. Ja arvostaisivat miten tärkeää arvokasta työtä tekevät. Voimia kaikille omaishoitajille
Vierailija kirjoitti:
Palkkion pitäisi olla ainakin kaksinkertainen ja vapaata enemmän.[/quote
Triplaisin tai nelinkertaistaisin sekä omaishoidontuen että kotihoidontuen. Ensinnäkään hoitajapula ei tule ratkeamaan hetkeen jos koskaan. Toisekseen rahaa kyllä on tukiin, kun on kalliiseen laitoshoitoonkin.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin että kaikki laittaisivat omaisensa laitokseen että hallitus huomaisi miten kalliiksi tulee. Ja arvostaisivat miten tärkeää arvokasta työtä tekevät. Voimia kaikille omaishoitajille
Huomaavat kyllä, koska yrittävät parhaansa mukaan ainakin suunnitelmissa lakkauttaa laitoshoitoa. Viime viikon lopulla oli Ykkösaamussa puhetta tästä. Taisipa eräs vieras sanoa kuolleisuuden tulevan lisääntymään. Hip hip hurraa Suomi 2023.
Vierailija kirjoitti:
Palkkion pitäisi olla ainakin kaksinkertainen ja vapaata enemmän.
On sellaista hommaa että korvauksen korotus ei sitä helpota.
Vierailija kirjoitti:
Voiko tuo tulla jollekin yllätyksenä?! Itse olen kirjannut omakantaan hoitotahtooni, etten halua kenekään läheiseni ottavan vastuuta minun hoitamisesta ja jos en itse enää pärjää, niin minut saa laittaa hoitokotiin.
Kerrotko, missä on hoitokoteja, jonne vaan laitetaan?
Saat kyllä olla ihan toinen jalka haudassa ja toinen reunalla ennenkuin pääset mihinkään hoitokotiin.
Vierailija kirjoitti:
Laittaisi🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Kiitos töstä! Lisään tämän omakantaan ja hoitotestamenttiini
Vierailija kirjoitti:
No, itse olen tyytyväinen että omaishoidin vain 52-vuotiaana otsalohkodementiaan kuolleen mieheni kotona loppuun asti. Samalla tuli tehtyä jo se surutyö, kun toisen persoona vähitellen hävisi vielä ruumiin elossa ollessa.
💐💐💐
Se on rankkaa ja aliarvostettua. Oikeiston sylkykuppi. Mutta kun on sydän ja tunteet.