Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisinkohan mennä lääkäriin? (mt-ongelmat...)

Vierailija
07.09.2013 |

Olen vuosia kärsinyt erilaisista pakkoajatuksista. En ole kertonut niistä kuin miehelleni, mutta hän ei ota kantaa, naureskelee vaan. :-(

Uskaltaisinkohan mennä lääkäriin, vai tekeekö lastensuojeluilmoituksen? Olen hyvä äiti, ja käyttäydyn täysin normaalisti. Päässä vaan liikkuu milloin mitäkin, välillä pitää välttää laattojen saumoja kävellessään, välillä nähdä seuraavien 5 minuutin aikana esim. 3 punaista autoa, 5 sinitakkista mummelia tai 3 valkoista polkupyörää. Agressiivisiakin pakkoajatuksia on joskus. Uskon että lääkityksestä voisi olla apua, mutta arveluttaa, onko meillä sossut heti oven takana...

Kärsin itse näistä todella paljon, vaikka ne eivät näykään ulospäin. Niitä on ollut noin viitisen vuotta. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tuossa on aihetta lastensuojeluilmoitukseen, kun kerta mummojen bongauksesi ei vaikuta kykyihisi äitinä. 

Vierailija
2/3 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 10:39"]

Tuskin tuossa on aihetta lastensuojeluilmoitukseen, kun kerta mummojen bongauksesi ei vaikuta kykyihisi äitinä. 

[/quote]

tuo mummojen bongaus oli vain esimerkki, mutta vähän vastaavaa laskemista. :-)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä. Itse menin jokin aika sitten pakko-oireitten takia lääkäriin, ja se oli ainakin tähän mennessä mielestäni todella hyvä päätös. Lääkäri ymmärsi minua heti, vaikka olin pelännyt, ettei tästä häiriöstä niin tiedettäisi. Minulla oli pakko-oireita vuosia, mutta häpesin vaivaani, joten en hakenut apua aiemmin. Nyt kuitenkin oloni muuttui niin huonoksi, että sinne lääkäriin tuli vain mentyä. Eli rohkeasti vain, ilmeisesti todella yleinen, mutta vaiettu vaiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi