Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kyllä jäi Cheek kiinni tyttöystävästä!

Vierailija
07.09.2013 |

http://instagram.com/p/d7NLu7iNL0/#

Eikö tuossa uusimmassa instakuvassa olekin pöydällä selvästi naisten aurinkolasit ja Jaren aurinkolaseista näkyy - kun oikein tarkkaa katsoo oikean puoleista linssiä - että kuvaa ottaa nainen? Ja laitettu  #youwantpastaweflytomilan

Kuvittelenko vain? Av-salapoliisit ratkaiskaa tämä nyt! :D

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta vaan! Kukaan ei tullut yöllä ja hyvin nukutti.

Kukaan ei siis zoomaillut sitä naisen päätä? No mutta.

Miksi Cheekillä olisi toiset omat lasit pöydällä?

Ja sitten tuolle yhdelle, että mulla ei ole siis minkäänlaisia kuvitelmia tai haluja Cheekin suhteen! :D Eikö Cheekistä voi puhua ilman, että sitä fantasioisi itselleen?

Musta olisi vain hienoa, jos Jare löytäisi itselleen viimeinkin kunnon tyttöystävän.

Mä olin niin varma, että siinä linssissä näkyy nainen! Tylsää, jos näin ei olekaan.

ap.

Vierailija
22/35 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, huhu kertoo, että naisia on...

t. nimim. klipin kuvaukset Dubaissa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIIN tai mieti, ihan rauhassa, se voi olla, usko tai älä, JOKU KAVERI!!!!! :OOOOOOOOOOOOOO AJATELLA!!!

Vierailija
24/35 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat hädissään jos Jartsalla onkin joku nainen! =DD

Selvästihän tuo jonkun panon kans on tuolla.

Vierailija
25/35 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siitä tagistahan se selviää, emäntä halusi pastaa, mutta kaapista oli viimeinen pirkkamakaronipussi syöty, joten tsiik lennähti emännän kanssa Milanoon pastaa mussuttamaan.

Vierailija
26/35 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee tässä kuvassa lähinnä tupakoinnin mainostus. Suurin osa sen faneista on jotain teinityttöjä kuitenkin. Ja juu, minusta Jare on ollut aina ylimielinen pyrkyri. Tiedän lukioajoilta. Tuntuu, et tekee musiikkia siksi, että saa rahaa ja voi ostaa merkkituotteita. Merkkituoteorjat on jotenkin surullisia... Itsellänikin on esim. Vuittonia, mutta on mulla ihan h&m:kin laukkuja ja kirpparilöytöjä. 

Vierailija
27/35 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perun puheeni sen linsseistä heijastuvan naisen pään suhteen. En mä siinä enää mitään näe.

Mut arskat on takuulla naisen ja pysyn muutenkin kannassani, että naisen se on sinne lennättänyt pastalle. ;)

ap.

Vierailija
28/35 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoohan se olis jos naisen olis löytänyt itselleen, siis sellaisen kenen kanssa voisi olla vakavissaan. Mutta tuo sikari ei kyllä istu kuvaan, ei taida vakituiseen poltella tai sitten tarvis opastusta sikarin käyttöön. 

Vierailija
29/35 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Onko tuo uutinen? Jaa niin, onhan se siinä viitekehyksessä, jossa oletusarvo on poikaystävä.

Vierailija
30/35 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

RUMA ukko ja paska musiikki. Ei tuollainen tarvi kun jonkun seksihutsun rinnallensa että saa esittää ja paneskella Bentleyn takapenkillä niin että tyrät rytkyy jossain parkkipaikalla että fanitkin näkevät.

Vierailija
31/35 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jare tekee ton partahomman tyylillä. Jonkun Bradley Cooperin kannattaisi ottaa oppia. Sitä omaa heterouttaan ei kannata hieroa toisten naamaan,  koska se on liian epäilyttävää.

Vierailija
32/35 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta ihan realistiset mahdollisuudet ihan niin kuin keneen tahansa hyvännäköiseen ja hyvätuloiseen mieheen, jos on hyväkäytöksinen, urheilullinen ja lempeä luonne.

Hyvännäköinen ja hyvätuloinen niinpä niin siinähän ne tärkeimmät taas tulivatkin mitä tämän foorumin naiset mieheltä haluavat. 

Vierailija
33/35 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin haittaa tuo tupakoinnin mainostus. Teini-idolilta odottaisin enemmän.

Vierailija
34/35 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä olisi tyttöystävä ja he olisivat kahdestaan paikalla, miksi ihmeessä he istuisivat pöydässä noin, eikä suoraan vastakkain?

Vierailija
35/35 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siin on tupakka-aski pöydällä, niin se nainen on tuskin tyttöystävä. Ei kai kukaan nuori polta nykyään, se on yli viiskymppisten mummojen juttu. Eli siivooja on ottanut kuvan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi