Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En kehtaa mennä julkiseen saunaan posliinina

Vierailija
22.08.2020 |

Tämä on älytöntä. Ennen olin kova julkisten saunojen käyttäjä, en ikinä edes ajatellut hävetä mitään. Nyt kun olen täysin paljaana ja sileänä, mua jotenkin hävettää olla yleisissä tiloissa. Ja myös kavereitten ja puolituttujen. Tuntuu enemmän alastomalta kuin ennen. Ja mietin että mitähän kaikki ajattelee, varsinkin karvalliset naiset tai tuntemattomat miehet, jos on kamujen kanssa sekasaunassa alasti.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi hävetä, kyllä posliini on nätti. Minä ainakin pidän myös itellä sheivattu alapää eikä hävetä yhtään.

M61

Vierailija
42/61 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kehtaa mennä, mulla on niin pieni katkarapu ja se ahdistaa ja kun ahdistaa pienenee entisestään ja kierre on valmis.

Huutista minimunalle 😂😂🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmistö miehistä pitää naisen täysposliinia kauniimpana kuin luomua ja siistittyä. Vauhtiviivat  ja karvatupsut ovat silkkaa pelleilyä.

Mikäli MUILLA naisilla on kuitenkin muuta kuin posliini, kuvaan asettuu mukaan myös sosiaalinen samanlaisuuden paine. Ujostuttaa olla erilainen kuin muut. Posliini tuntuu silloin samanlaisena paineena kuin ylipukeutuminen, niin kummalliselta kuin se voi tuntuakin.

Sosiaaliselle paineelle ei tule kuitenkaan antautua. Jos sille antautuu aina, pian ovat länget kaulassa, eikä uskalla mitään. On siis uskallettava vaikka aluksi hammasta purren. Aikaa myöten tottuu olemaan 'ylipukeutuneena' posliinina. Saattaapi jopa rohkaista jotakin muutakin siskoa, joka haluaisi olla miesten silmissä viehättävä, mutta ei ole uskaltanut pelossa, että syytetään liioittelusta.

Vierailija
44/61 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sosiaalinen yhdenmukaisuuden paine voi ihmiselle olla jopa suurempi kuin kulttuuriperäinen moralistinen asenne, näkyi tilanteessa, kun olin ainoana miehenä saunomassa työpaikkani naisten kanssa.

Kun iltavuorolainen moralismiin taipuvainen tyttö saapui kesken saunomisen ja havaitsi minut, jätti alushousut jalkaansa, mutta koska oli ainoa nainen, joka ei ollut alasti, ei kestänyt tilannetta, vaan jonkin ajan kuluttua pöksytkin olivat hävinneet. Käyttäytyi alastomana selvästi vapautuneemmin.  M  

Vierailija
45/61 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä. Olen ollut posliini varmaan 20 vuotta, eikä koskaan ole tullut edes mieleen että häpeilisin sitä.

Ja kyllä, olen varma että jossain maalaisuimahallissa ollessani olen saanut varmaan ihmetteleviä katseita, mutta mitäs siitä. Melkein väitän että ei se tänäpäivänä ole mikään erikoisuus. 

Minusta posliinipillu on kaunis ja toisekseen suuseksi tuntuu paremmalta. Eikö siinä ole jo riittävästi perusteita.

N52

Vierailija
46/61 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen posliini mies ja käyn uimahallin saunassa usein. En ole huomannut muilta minkäänlaista reaktiota. Kaikki ovat kai vaan uimassa.

Ehkä tyhmä kysymys,  mutta vastatkaa toki tietämättömälle. Mikä pointti on siinä, miehellä on posliini?

Vierailija
47/61 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen posliini mies ja käyn uimahallin saunassa usein. En ole huomannut muilta minkäänlaista reaktiota. Kaikki ovat kai vaan uimassa.

Ehkä tyhmä kysymys,  mutta vastatkaa toki tietämättömälle. Mikä pointti on siinä, miehellä on posliini?

Mikä nyt kenelläkin syynä, omat mieltymykset varmaan noin yleisesti ottaen, tarvitseeko siihen nyt mitään sen kummempaa pointtia? Itse tykkään että sileä iho tuntuu hyvältä ja kosketus on miellyttävää, eroottistakin. Mielestäni myös näyttää paremmalta kuin se harveneva ja haalistuva karva jota keski-ikäinen mies puskee. Pidän leuankin sileänä koska se vain nyt on siistimpi vaihtoehto, sama koskee alapäätä.

Vierailija
48/61 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on pointti siinä, että nainen on posliini?

Vierailija
49/61 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä suuseksin kannalta nyt ainakin.

Vierailija
50/61 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä suuseksin kannalta nyt ainakin.

Höpö höpö. Luonnollisuus ei todella ole edes seksin saloille.

Vierailija
51/61 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniksen juuresta ajelen tai lyhennän karvat. On sitten parempi penisrenkaan kanssa. Kyllä se joskus käy mielessä, että jos joku kiinnittää huomiota saunassa. Ei se nyt kuitenkaan niin pahalta näytä.

Vierailija
52/61 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä missä asut, mutta ainakin Espoossa oli juuri viime viikolla naisten puolella varmaan lähemmäs puolella posliini. "Tosi uniikkia" joku posliini nykyään.

Vierailija
53/61 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sokeroituna olo on paljon mukavampi kuin karvaisena.

M54

Vierailija
54/61 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei oikeasti ajattele yhtään mitään. Internetin keskustelupalstat vääristää.

Vierailija
55/61 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se poslari niin vauvamainen  että ihmettelen miksi niin moni nainen ajelee. Kyllä pilluun kuuluu karvat esteettisesti ja suussakin tuntuu mukavammalta hyväillä karheaa pillua kuin täysin sileää. Trimmaus on silti hyvä juttu eli sanoisin että suosin naisille trimmattua karvakolmioo.

M42

Vierailija
56/61 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ani harva mies antaa suuseksiä vaikka naisella olisi posliini. Suurinta osaa ei kiinnosta.

Vierailija
57/61 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmistö miehistä - ja luultavasti naisistakin-  pitää posliinia nätimpänä. Kun naiset empivät olisiko mahdollista esiintyä uidessa tai saunoessa posliinina, efekti on sama kuin YLIPUKEUTUMISEN pelossa, laittautumisessa kauniimmaksi kuin ON SALLITTU. Pelko johtuu sosiologiassa hyvin tunnetusta RYHMÄPAINEESTA. 

Jokainen kuluu tietoisesti tai tiedottomasti johonkin ryhmään ja puntaroi enemmän tai vähemmän, onko ryhmän normien alittaminen tai ylittäminen lähellä. Tarvitsee olla aika tunnoton, jos ei mieti tätä.

Erityisen vahvan kokemuksen sain ryhmäpaineen merkityksestä kun olimme työporukalla alasti saunomassa, minä ainoana miehenä. Nähdessään minut iltavuorolainen jätti aluspöksyt jalkaan. Koska hän oli ainoa koko joukossa, jatkossa pöksyt katosivat.

Mielestäni ryhmäpaineesta huolimatta on lupa olla kaunis, siis posliinina saunaan, jos muutenkin on posliini. Kynis.mies

Vierailija
58/61 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon suoraan: posliini aikuisella ihmisellä on ruma. Luonto on järjestänyt ne karvat sinne suojaamaan alapäätä bakteereilta ja kylmältä. Ettekö muka pese alapäätänne aamuin ja illoin? Eivät karvat ole epähygieenisiä. Ei aikuisen naisen tarvitse matkia pikkutytön posliinia. 

Vierailija
59/61 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmistö miehistä - ja luultavasti naisistakin-  pitää posliinia nätimpänä. Kun naiset empivät olisiko mahdollista esiintyä uidessa tai saunoessa posliinina, efekti on sama kuin YLIPUKEUTUMISEN pelossa, laittautumisessa kauniimmaksi kuin ON SALLITTU. Pelko johtuu sosiologiassa hyvin tunnetusta RYHMÄPAINEESTA. 

Jokainen kuluu tietoisesti tai tiedottomasti johonkin ryhmään ja puntaroi enemmän tai vähemmän, onko ryhmän normien alittaminen tai ylittäminen lähellä. Tarvitsee olla aika tunnoton, jos ei mieti tätä.

Erityisen vahvan kokemuksen sain ryhmäpaineen merkityksestä kun olimme työporukalla alasti saunomassa, minä ainoana miehenä. Nähdessään minut iltavuorolainen jätti aluspöksyt jalkaan. Koska hän oli ainoa koko joukossa, jatkossa pöksyt katosivat.

Mielestäni ryhmäpaineesta huolimatta on lupa olla kaunis, siis posliinina saunaan, jos muutenkin on posliini. Kynis.mies

Huomasin vasta jälkikäteen, että olin aikaisemminkin vastannut tähän ketjuun. En silloin käyttänyt nimimerkkiä, nykyisin aina.  Kynis.mies

Vierailija
60/61 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää karvat plluissanne. Trimmaus riittää!