En kehtaa mennä julkiseen saunaan posliinina
Tämä on älytöntä. Ennen olin kova julkisten saunojen käyttäjä, en ikinä edes ajatellut hävetä mitään. Nyt kun olen täysin paljaana ja sileänä, mua jotenkin hävettää olla yleisissä tiloissa. Ja myös kavereitten ja puolituttujen. Tuntuu enemmän alastomalta kuin ennen. Ja mietin että mitähän kaikki ajattelee, varsinkin karvalliset naiset tai tuntemattomat miehet, jos on kamujen kanssa sekasaunassa alasti.
Kommentit (61)
Ainakin isompien kaupunkien uimahalleissa näkyy miestenkin puolella posliinia ihan jatkuvasti. Nuoriso ajelee karvojaan nykyään ahkerasti ja yleistynyt myös keski-ikäisillä ja yli. Lyhennetty karvoitus todella yleistä. Täysin luonnollinen puska reilu puolella miehistä.
Itsellä siisti posliini ja pieni poikamainen pippeli.
Tykkään että katsotaan ja nolous saa mut kiihoittumaan.
Kylmäsuihku auttaa mua ;)
Vierailija kirjoitti:
Itsellä siisti posliini ja pieni poikamainen pippeli.
Tykkään että katsotaan ja nolous saa mut kiihoittumaan.
Kylmäsuihku auttaa mua ;)
Mulla taas on iso. Kun tajuaa, että muut huomaa ja katselee just mun isoa kaluani, niin joskus se vähän kasvaa. Ja se vähän iso heiluva jööti nolottaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä kyllä hävetti mennä salilla suihkuun posliinin kanssa aluksi. Nopeasti siihen tottui silti. Ja nykyään jätän trimmatuksi ja sokeroin vain pussit, varren ja vaon. Näyttää muuten karvaisella miehellä vähemmän hoopolta mielestäni.
Pari kaveria yritti saada mua monesti kanssaan salille, en kehdannut koska olin vetänyt posliinin kuukautta aiemmin. Syytä en niille kertonut mut sanoin vaan etten halua tms. Eilen sit annoin periks, yritin toimia niin ettei kukaan näkis mut suihkussa huomasin että nää molemmat frendit oli myös posliineja. Ja iso osa muistakin ympärillä ketä huomasin. Suotta jännitin koko hommaa, lopuks en häpeilly enää yhtään enkä yrittäny peitellä pyyhkeellä. Huomasin että kaveritkin mua vilkas mut ei sanonu mitään myöhemminkään. Nyt kehtaa mennä uimahalliinkin mitä myös oon vältellyt.
Puolet naisista on posliineja ja se kertoo vain siitä että heillä on seksielämää, koska muuten eivät olisi posliineja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ?
Olen ollut posliini todella montavuotta, eikä ikinä koskaan ole tullut mieleenkään, ettenkö kehtaisi.
Se nyt sattuu olemaan osa minua, ja jos se jotakuta häiritsee, niin sitten häiritseeN49 tyttö pillu
Kun 18v poikani ajoi itsensä posliiniksi niin minäkin rohkaistuin.
Kyllä se kunnon karvahattu karvoitus pitää olla. läpätkin puoleen väliin reisiä eikä mikään lapsi pillu.
Ei posliinissa ole mitään nolottavaa. Olen käynyt muutaman vuoden brassissa eikä kylpylöissä ja uimahalleissa käyminen ole ollut mikään ongelma.
M54
Karvojen ajelu on homojen ja lesbojen puuhia.
Jokaisen terveen miehen kannattaa lukea tutkimusartikkeli "Kuinka voi heteroseksuaalinen mies poistaa vartalon karvat ja säilyttää maskuliinisuutensa? Kartoitustarinoita miesten vartalon karvojen depilaatiosta" Lue siitä huolimatta että tutkimus on maksullinen, 45e, ja sitten vasta aja jos silti luulet että hyödyt ajelemisesta.
'How can a heterosexual man remove his body hair and retain his masculinity Mapping stories of male body hair depilation', by Victoria Clarke & Virginia Braun, Nov. 2018. https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/14780887.2018.1536388
Miehellä karvojen ajelu on selvä indikaatio homoudesta ja/tai viittaa heikkoon testosteronitasoon (naisellisuuteen sekä heikkoon suorituskykyyn).
Nuorilla hoikilla naisilla karvojen ajelu lisää seksikkyyttä, tietenkin.
Osa miettii kehtaako mennä luomuna/vain vähän siistittynä ja osa että kehtaako mennä kokonaan ilman karvoja. Koskaan ei hyvä... 🤪
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen terveen miehen kannattaa lukea tutkimusartikkeli "Kuinka voi heteroseksuaalinen mies poistaa vartalon karvat ja säilyttää maskuliinisuutensa? Kartoitustarinoita miesten vartalon karvojen depilaatiosta" Lue siitä huolimatta että tutkimus on maksullinen, 45e, ja sitten vasta aja jos silti luulet että hyödyt ajelemisesta.
'How can a heterosexual man remove his body hair and retain his masculinity Mapping stories of male body hair depilation', by Victoria Clarke & Virginia Braun, Nov. 2018. https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/14780887.2018.1536388
Miehellä karvojen ajelu on selvä indikaatio homoudesta ja/tai viittaa heikkoon testosteronitasoon (naisellisuuteen sekä heikkoon suorituskykyyn).
Nuorilla hoikilla naisilla karvojen ajelu lisää seksikkyyttä, tietenkin.
Ai kamala. Olen 47 v sinkkunainen ja mun elämässäni olleet seksikumppanit 32-47 v miehet on siis kaikki haluttomia homoja. Ja seksiä harrastetaan useita kertoja viikossa. Eli jos heillä ois normi miehen halut, niin mun pitäisi jaksaa vieläkin enemmän.
Taidan pysyä näissä posliinihomoissa.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin isompien kaupunkien uimahalleissa näkyy miestenkin puolella posliinia ihan jatkuvasti. Nuoriso ajelee karvojaan nykyään ahkerasti ja yleistynyt myös keski-ikäisillä ja yli. Lyhennetty karvoitus todella yleistä. Täysin luonnollinen puska reilu puolella miehistä.
Täysin karvaton alapää miehellä on karmean näköinen.
Vierailija kirjoitti:
ja minä, henkilökohtaisesti nautin enemmän esim. suuseksistä kun olen posliini ja mun mies antaa sitä enemmän. Hän toki tyydyttää minut karvoituksen määrästä riippumatta
vielä ihmettelyä, ettei miehen mieliksi pidä tehdä mitään. Kyllä meillä toimii molempiin suuntiin tämä. Tiedän että mun mies tekee kaikenlaista, siksi että tykkään, eikä puhuta edes pelkästä seksistä ja päinvastoin. Annan kyllä, jos niikseen. =)
nimimerkillä "kesäisin posliini"
Näinhän se on, ihan hyvä, et oot miettinyt naisena asiaa.
Kuitenkin jos pimppaa nuollaan vaik useammin, on se miehellekin kivempi, ja pääsee aika nopeasti myös perille.
Ja jaksaa myöskin pidempään. Kuitenkin semmoinen osa naiseutta, missä ei pidä olla kiire.
Kun homma on tärkeää olla nautinnollista molemmille, niin aika pieni vaiva siihen nautintoon, ajanlisäykseen ja lisäkertoihin, pitää posliinina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä kyllä hävetti mennä salilla suihkuun posliinin kanssa aluksi. Nopeasti siihen tottui silti. Ja nykyään jätän trimmatuksi ja sokeroin vain pussit, varren ja vaon. Näyttää muuten karvaisella miehellä vähemmän hoopolta mielestäni.
Pari kaveria yritti saada mua monesti kanssaan salille, en kehdannut koska olin vetänyt posliinin kuukautta aiemmin. Syytä en niille kertonut mut sanoin vaan etten halua tms. Eilen sit annoin periks, yritin toimia niin ettei kukaan näkis mut suihkussa huomasin että nää molemmat frendit oli myös posliineja. Ja iso osa muistakin ympärillä ketä huomasin. Suotta jännitin koko hommaa, lopuks en häpeilly enää yhtään enkä yrittäny peitellä pyyhkeellä. Huomasin että kaveritkin mua vilkas mut ei sanonu mitään myöhemminkään. Nyt kehtaa mennä uimahalliinkin mitä myös oon vältellyt.
Tää koko ketju on ihmeellinen 😅 miks ketään kiinnostaa miltä oma tai toisten alapää näyttää julkisissa saunoissa? Kyyläättekö te itsekin toisten vehkeitä julkisissa saunoissa? Jos näin niin lopettakaa. Se on epäkunnioittavaa ja perverssiä.
Mä en kehtaa mennä, mulla on niin pieni katkarapu ja se ahdistaa ja kun ahdistaa pienenee entisestään ja kierre on valmis.
Vierailija kirjoitti:
Puolet naisista on posliineja ja se kertoo vain siitä että heillä on seksielämää, koska muuten eivät olisi posliineja.
Juu, kahta n. 40V naista olen tapaillut, en samaan aikaan, molemmat on siististi posliinipimpsoja. Tuntuu olevan ihan trendi nykyään. Ei haittaisi vaikka pieni pöheikkö olisikin mutta taitavat pelata varman päälle.
Vierailija kirjoitti:
Ei posliinissa ole mitään nolottavaa. Olen käynyt muutaman vuoden brassissa eikä kylpylöissä ja uimahalleissa käyminen ole ollut mikään ongelma.
M54
Samaa mieltä. Brassissa käynyt kohta vuoden, sitä ennen pari vuotta ajanut kaikki pois koneella tai höylällä. Kylpylässä hävetti ekalla kerralla mut huomasin että oli muutama muukin. Sen jälkeen ei oo mua haitannut kylpylässä eikä uimahallissa. Vilkaisen nykyään nopeasti millainen karvoitus miehillä on😁.
M50
Etkö raahdi käydä suihkussa kotonasi.