Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia iPhone SE 2020 puhelimesta...

Applen käyttäjä
22.08.2020 |

Haluaisin lukea kokemuksia keväällä ilmestyneestä Applen puhelimesta.

Itse olen harkinnut ko. puhelimen ostoa ja olisi mukava tietää, saako siinä rahoillensa vastinetta.

Kiitos jo etukäteen.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin eilen mutta on vielä paketissa, muakin kiinnostaisi kuulla kokemuksia!

Vierailija
2/42 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sillä juuri saa rahoille erinomaisesti vastinetta. Peittoaa teknisiltä ominaisuuksiltaan monen valmistajan lippulaivamallit, peruskäyttäjälle aivan ehdoton valinta. Itse vaihdoin heti keväällä aiemman SE:n tähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apple on myös siitä huoleton, että todella päivittävät ja tukevat vanhempiakin malleja, SE 2020 tulee todennäköisesti saamaan uuden iOS-päivityksen vielä 2025.

Vierailija
4/42 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apple on myös siitä huoleton, että todella päivittävät ja tukevat vanhempiakin malleja, SE 2020 tulee todennäköisesti saamaan uuden iOS-päivityksen vielä 2025.

Tammikuussa 2017 myyntiin tullut Samsungini sain viimeiseksi android päivtyksen eilen. Joten aika kauan kyllä androidejakin päivitetään. 3,5v jo julkaisusta.

Vierailija
5/42 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Historian surkeimpia akku-ratingeja GSMarena sivustolla https://www.gsmarena.com/apple_iphone_se_(2020)-10170.php

Nopeahan tuo on, mutta muotoilu kuin vuodelta 2010, näyttöä vanhanaikaista IPS tekniikkaa, akku tosiaan surkea kestoltaan.

Aika ylihinnoiteltu ominaisuuksiin nähden.

Tämänkaltaisia ”kokemuksia” aloittaja tuskin kaipaa. Osta sinä se uusi Samsung joka vuosi.

Vierailija
6/42 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomainen luuri.

Tehokas, hintaluokassaan erinomaiset kamerat omaava ja ensiluokkaisen käyttökokemuksen tarjoava luuri.

Tuolla tulet pärjäämään vielä monta vuotta!

Vierailija
7/42 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Historian surkeimpia akku-ratingeja GSMarena sivustolla https://www.gsmarena.com/apple_iphone_se_(2020)-10170.php

Nopeahan tuo on, mutta muotoilu kuin vuodelta 2010, näyttöä vanhanaikaista IPS tekniikkaa, akku tosiaan surkea kestoltaan.

Tämänkaltaisia ”kokemuksia” aloittaja tuskin kaipaa. Osta sinä se uusi Samsung joka vuosi.

Siitä vaan ostamaan jos ei puolueeton testi kelpaa kokemukseksi. Aikamoiset apple-lasit saa olla päässä jos mielummin kuuntelee yksittäisen apple fanipojan/tytön kehuja kuin puolueetonta testiä. Vertailukelpoinen ja puolueeton akkurating on oikeasti surkea.

Vierailija
8/42 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti??? Apple fanit menee poistamaan jos tänne linkkaa faktoja? :D:D:D Tämä kertoo kaiken.

Vierailija
9/42 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä vaan ostamaan jos ei puolueeton testi kelpaa kokemukseksi..

No ei todellakaan kelpaa.

Ei kyseli palstalaisten omakohtaisia kokemuksia, ei höpöhöpötestejä, joita kuka tahansa voi googlettaa minuuutissa ihan niin monta kuin lystää.

Vierailija
10/42 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, kuten huomaat apple-fanit ilmiantaa viestit jossa linkataan faktoihin. Eiköhän se kerro sinulle jo tarpeeksi kannattaako ostaa vai ei...

Vierailija
11/42 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ostaa, 7 on parempi ja halvempi. Mennyt huonompaan suuntaan 7 jälkeen kaasiin tuli vain lisää painoa ja tyhmä takalasi SE meni vielä siitäkin huonommaksi ja varsinkin kun näyttö muuttui ihan huonoksi.

Vierailija
12/42 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, juurikin tavallisten puhelinkäyttäjien kokemuksia kaipailen.

Ap

Vierailija
13/42 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ostaa, 7 on parempi ja halvempi. Mennyt huonompaan suuntaan 7 jälkeen kaasiin tuli vain lisää painoa ja tyhmä takalasi SE meni vielä siitäkin huonommaksi ja varsinkin kun näyttö muuttui ihan huonoksi.

Onko sulla kokemusta ko. puhelimesta?

Terveisin Ap

Vierailija
14/42 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn kannattaa odottaa uutta 12 mallia, joka tulee syksyllä joka on pienempi kuin 7/8/SE tai jos ei halua laittaa paljoa rahaa osta seiska

Vierailija
15/42 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla kokemusta ko. puhelimesta?

Terveisin Ap

On, tämä oli oma kokemukseni seiskasta kasiiin ja nyt on tosiaan ollut SE2020 ja ei ole kyllä sen arvoinen, itse ottaisin näistä kolmesta 7 sitten 8 ja itse vaihdan tämän SE heti pois kun 12 tulee

Vierailija
16/42 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apn kannattaa odottaa uutta 12 mallia, joka tulee syksyllä joka on pienempi kuin 7/8/SE tai jos ei halua laittaa paljoa rahaa osta seiska

Eilen DNA-kaupan myyjä arveli, että iPhone 12:n hinta lienee lähenpänä tonnia kuin sitä arveltua 600-700 euroa.

t. Ap

Vierailija
17/42 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen DNA-kaupan myyjä arveli, että iPhone 12:n hinta lienee lähenpänä tonnia kuin sitä arveltua 600-700 euroa.

t. Ap

Niitä tulee useampia,ne isot lapion kokoiset varmaan maksavat tonnin

Vierailija
18/42 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut tasan yksi iPhone, jota olen käyttänyt viisi vuotta. Ja minusta sen ainoa ongelma on liian vähäinen muisti.

En ole mikään vannoutunut Applen käyttäjä, mutta olen ollut nykyiseen puhelimeeni todella tyytyväinen ja koen saaneeni rahalle vastinetta enemmän kuin edellisessä puhelimessani, joka oli Samsung.

t. Ap

Vierailija
19/42 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut tasan yksi iPhone, jota olen käyttänyt viisi vuotta. Ja minusta sen ainoa ongelma on liian vähäinen muisti.

En ole mikään vannoutunut Applen käyttäjä, mutta olen ollut nykyiseen puhelimeeni todella tyytyväinen ja koen saaneeni rahalle vastinetta enemmän kuin edellisessä puhelimessani, joka oli Samsung.

t. Ap

Ei enää kannata ottaa androidia kun olet tottunut iosiin, otat vain uuden puhelimen tarpeeksi suurella muistilla

Vierailija
20/42 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iphone 11 pro max parempi 👍🏻

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi