Kokemuksia iPhone SE 2020 puhelimesta...
Haluaisin lukea kokemuksia keväällä ilmestyneestä Applen puhelimesta.
Itse olen harkinnut ko. puhelimen ostoa ja olisi mukava tietää, saako siinä rahoillensa vastinetta.
Kiitos jo etukäteen.
Kommentit (42)
Itsellä on tuo SE, on varmaan tämän galaksin turvallisin laite.
Asetusten tekeminen on jätetty käyttäjän harteille. Käyttöönoton jälkeen ei puhelimella voi kuin soittaa. Sähköpostit on lähes mahdottomia saada pelamaan kunnolla. Salasanat on niin monen mutkan takana ettei niitä kaikki opi ikinä tarkistamaan. Valikko rakekenne on ikäänkuin roiskaistu pihalle leviäksi ja siitä pitää sitten alkaa kasaamaan jonkinlaista kirjastotyypiseen hakemistoon perustuvaa hakemistoa.
Jos muilla ei ole samantyyppisiä kokemuksia niin ainakin tässä minun mallissa on mutta tämän ostin käytettynä.
kerran jo nolasin koko puhelimen koska meni ihan tolkuttoman vaikeaan tilaan. Aiemmat iPhone mallit olivat ihan helppoja.
Olen vakuuttunut ettei yksikään hakkeri pääse SE malliin käsiksi on kyllä sellainen lelu.
Hyviä on, jotenkin vain tuntuu liian selkeältä kun Googlen omituisuuden puuttuvat, iPhonea voi käyttää ilman yhtään peliä.
Aplen tukihenkilöt ovat vallan mahtavia, voi kun saisi puhallettua saman hengen päättäjiin.