Nyt on suhde kriisissä! Emäntä kieltäytyi lähtemästä kaljan ostoon koska sataa vettä!
Ei ne kaljat kuitenkaan yksinään tänne liiku ja jano on aivan valtava.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Haet sitten ne kaljat itse. Aika avutonta touhua.
No, et tietenkään hae tai emäntä tajuaa, että sä pystyt siihen. Älä heitä menemään saavutettua etua. Siitä seuraa epäilys, mitä muuta voidaan karsia pois.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tämä ketju onkin silkkaa provoa, niin en voi välttyä ajattelemasta, että tuollaisia ap:n kaltaisia ihmis°roskia on oikeasti olemassa.
Ilonpilaaja. Ja ihmis roska on ruma sana näin harmittomassa keississä.
M kirjoitti:
Lähdet taksilla, haet kaljaa, taksilla ne kotiin ja sitten lähi kuppilaan muutamalle, siitä yökerhoon ja tappiin saakka, jonkun ho - ron kämpille panemaan ja joskus sunnuntaina kotiin.
Ensi kerralla kyllä hakee kaljaa.
Millä ensi kerralla?
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse ihan kädetön?
Toivottavasti et, koska siellä on nyt kriisi ja kriisi tarkoittaa sitä, että emäntä kieltäytyy kohta muustakin kuin kaljan hausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et, koska siellä on nyt kriisi ja kriisi tarkoittaa sitä, että emäntä kieltäytyy kohta muustakin kuin kaljan hausta.
Itse asiassa siirryin kriisineuvotteluissa itse juuri kiristämään "antautumiskiellolla" emäntää, jos ei pian ala tapahtumaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hakkaa äitiäsi kovemmin!
No tämäpä tosiaan! Jotkut miehet nimittävät äitiään emännäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakkaa äitiäsi kovemmin!
Ei todellakaan nimitä.
Vierailija kirjoitti:
Juo kostoksi viikko.
Ei se voi kun ei saa itse kaljojaan haettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakkaa äitiäsi kovemmin!
Ei todellakaan nimitä.
Kylläpä muuten nimittävät.
Vierailija kirjoitti:
On se. Lisäksi mitä ilmeisimmin vielä jalaton ja järjetönkin... 😁
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tämä ketju onkin silkkaa provoa, niin en voi välttyä ajattelemasta, että tuollaisia ap:n kaltaisia ihmis°roskia on oikeasti olemassa.
Ex kerran tuli mun luo juomaan. Siis omin luvin alkoi vetämään mun juomia, ei ees kysynyt.
Kysyin voisko lähtee mun kans edes kauppaan hakemaan lisää, kun ei nää kahdelle riitä, niin veti siitä niin kilarit et lähti muualle muutamaksi päiväksi juomaan kun ei ajatellut enää kauppaan lähteä sinä päivänä edes hakemaan omia ilmaisia juomiaan.
Periaatteen mies on periaatteen mies. Ja naiset on kaameita nalkuttavia ämmiä.
Hienoja tapauksia kerrassaan.
AP, sähän siis tiedät kuinka nyt tulee toimia kys. tilanteessa ?!
Eli ensimmäisenä raivaat pattereiden edestä kaiken turhan tauhkan pois, jotta pääsy on esteeton, sitten lyöt HuoraaTurpaan.exet tulille, jonka jälkeen siirryt raivattujen seinän vierustojen tykö ja ämmmän päätä patteriin kolisuttamaan, sen jälkeen tukasta raahat sen täysin hyödyttömän hapentuhlaajan portin pieleen roska-astian viereen ja kippaat sen sinne roskikseen. Lopuksi laitat jotain painavaa siihen kannen päälle, ettei se kampea ulos sieltä omin luvin, lopuksi tilaat roska-astian ylimääräisen tyhjennyksen.
Saitko ?