Nyt on suhde kriisissä! Emäntä kieltäytyi lähtemästä kaljan ostoon koska sataa vettä!
Ei ne kaljat kuitenkaan yksinään tänne liiku ja jano on aivan valtava.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Lähdet taksilla, haet kaljaa, taksilla ne kotiin ja sitten lähi kuppilaan muutamalle, siitä yökerhoon ja tappiin saakka, jonkun ho - ron kämpille panemaan ja joskus sunnuntaina kotiin.
Ensi kerralla kyllä hakee kaljaa.Millä ensi kerralla?
Täh?!
No ens lauantaina tietenkin!
Pahalta näyttää. Emäntä suostui viimein lähtemään, mutta näyttää kävelevän ihan väärään suuntaan. Olen siis asentanut vakoilusovelluksen hänen puhelimeensa, johon hän ei juuri nyt vastaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pahalta näyttää. Emäntä suostui viimein lähtemään, mutta näyttää kävelevän ihan väärään suuntaan. Olen siis asentanut vakoilusovelluksen hänen puhelimeensa, johon hän ei juuri nyt vastaa.
Ap
Soita taksi ja lähde baariin juomaan. Hyi halavattu mikä akka.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Näytitkö sä tämän ketjun sille ja sitä myötä vaihtoehtoisen tulevaisuuden, jos ei olutta ala tulemaan Pronto! Rapido!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Soita taksi ja lähde baariin juomaan. Hyi halavattu mikä akka.
Ei se varmaan pysty kun kaljarahat on naisella 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämän maan naisia oikein vaivaa? Tai oikeastaan, mikä tämän maan miehiä vaivaa kun eivät saa pidetty palvelushenkilökuntaansa kurissa ja järjestyksessä??
Laadukkaan henkilöstön löytäminen on oikea pirun riesa nykyään !
Tää on kyllä hyvä kysymys! Meillä isäntäherrajahidalgo kävi tänään ihan omin nokkinensa iltapäivällä kaupassa hakemassa paitsi saunakaljat sekä itselleen että mulle, myös kaikki tarvittavat ruoka-aineet sun muut samalla. Minä, palvelija-akka, jäin kotiin lakkaamaan kynsiäni. 😂 Ei ole kyllä herrahidalgo vielä hoksannut valittaa tästä työnjaosta.
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämän maan naisia oikein vaivaa? Tai oikeastaan, mikä tämän maan miehiä vaivaa kun eivät saa pidetty palvelushenkilökuntaansa kurissa ja järjestyksessä??
Laadukkaan henkilöstön löytäminen on oikea pirun riesa nykyään !
Tää on kyllä hyvä kysymys! Meillä isäntäherrajahidalgo kävi tänään ihan omin nokkinensa iltapäivällä kaupassa hakemassa paitsi saunakaljat sekä itselleen että mulle, myös kaikki tarvittavat ruoka-aineet sun muut samalla. Minä, palvelija-akka, jäin kotiin lakkaamaan kynsiäni. 😂 Ei ole kyllä herrahidalgo vielä hoksannut valittaa tästä työnjaosta.
Pisteet siitä että kyntesi lakkasit. Mutta oot kyllä ilkee kun miesreppanan laitoit kaljat hakemaan. Ja vielä ruokatarpeetkin! Oi aikoja, oi tapoja. Tiedä mitkä traumat raasu saa tuollaisesta kohtelusta.
Saattaisi olla hauskaakin, ellei tietäisi että tämmösiä kultakimpaleita on olemassa oikeesti.