Kun sinkkumiehillä on poikamiesboxi, niin mikä naisilla on? Epätoivoisen itsemurhayksiö? Miksi
Miksei sinkkunaisen yksinasuminen voi olla hauskaa ja rentoa kuten sinkkumiehen.
Kommentit (50)
Siis onhan sille sana, neitsytkammari. Opiskelun ohella teen töitä kiinteistönhoidossa ja noin niitä kutsutaan, poikamiesboxi ja neitsytkammari
Mulla on koti. Siisti ja viihtyisä vuokrayksiö ihan tavallisessa lähiössä. Olen olosuhteiden pakosta joutunut viimeisen 1,5 vuotta majailemaan mitä oudoimmissa paikoissa sekä kaverin ja vanhempien luona pitkiäkin aikoja kerrallaan, joten nyt kun olen päässyt asettumaan aloilleni, olen vain ihan järjettömän iloinen tästä asunnosta joka päivä! Täällä on siivoaminenkin kivaa, kun oon karsinut raa'alla kädellä tarpeetonta kamaa pois ja ainakin toistaiseksi oon jaksanut joka ilta tehdä viiden minuutin pikaraivauksen, jotta perusilme pysyy siistinä.
Se mitä mä poikamiesboxeja olen nähnyt, niin sotkuisempia ne monesti mun mielestä ovat olleet kuin sinkkunaisten asunnot. Tietenkään tämä ei ole varmastikaan sukupuolisidonnainen asia, vaan enemmänkin persoonakohtainen. Oma pikkuveljeni esimerkiksi on aina ollut suorastaan askeettisen siisti kun minä ja siskoni ollaan paljon "boheemimpia" asujia.
Siis onhan sille sana, neitsytkammari. Opiskelun ohella teen töitä kiinteistönhoidossa ja noin niitä kutsutaan, poikamiesboxi ja neitsytkammari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako "rentous" tässä sitä, että lattiaa ei näe pitsalaatikoilta ja "hauskuus" sitä, että tiskipöydällä on joku huumorimuki?
Sinäkö väität että sinkkumiesten asunnot ovat tällaisia? Mihin perustat väittämäsi?
Mikset kysy aloittajalta, mitä hän tarkoitti? Eihän hänkään sitä mitenkään määritellyt. Siksi kysyin. Osuiko se jotenkin arkaan paikkaan vai?
Vierailija kirjoitti:
Luulisin että useimmat sinkkunaiset uskovat (tai vähintään toivovat tulevaisuudessa) asuvansa videon kaltaisessa sinkkunaisen panoluukussa https://www.youtube.com/watch?v=OkA3VOvW-OI
Toisaalta, koska naiset tekevät kaikesta kilpailua ja aivan erityisesti asumisesta, jos nainen ei kaikesta yrittämisestä huolimatta pysty olemaan Carrie Bradshaw, ja Charlottet pariutuu ympäriltä ja vaatii miehiään ottamaan yli-ison lainan jotta saadaan jättiomakotitalo jolla leveillä ystäville, niin sinkkunainen voi hyvinkin masentua ja silloin kämppä alkaa muistuttaa enemmän asuinluolaa (kuten se miehillä tekee melkein vakiona). Kaikki tämä vain siksi, että naisten on vaan pakko saada muut naiset kateellisiksi. Yksinkertaisesti monella naisella ei ole mitään muuta tavoitetta elämässä kuin saada muut naiset kateellisiksi. Kaikki asiat, siis työ, mies/ miehet, opiskelu, harrastukset, asuminen, kaiken tarkoitus on tehdä naisesta parempi kuin muut naiset ja saada muut naiset vihertymään kateudesta.
Teetkö nyt yleistyksen itsestäsi ja omista tavoitteistasi vai mistä tuollaiset oletukset kumpuaa?
Siisti, hiljainen, kauniisti sisustettu velaton kaksio.
1h+kk+kissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisin että useimmat sinkkunaiset uskovat (tai vähintään toivovat tulevaisuudessa) asuvansa videon kaltaisessa sinkkunaisen panoluukussa https://www.youtube.com/watch?v=OkA3VOvW-OI
Toisaalta, koska naiset tekevät kaikesta kilpailua ja aivan erityisesti asumisesta, jos nainen ei kaikesta yrittämisestä huolimatta pysty olemaan Carrie Bradshaw, ja Charlottet pariutuu ympäriltä ja vaatii miehiään ottamaan yli-ison lainan jotta saadaan jättiomakotitalo jolla leveillä ystäville, niin sinkkunainen voi hyvinkin masentua ja silloin kämppä alkaa muistuttaa enemmän asuinluolaa (kuten se miehillä tekee melkein vakiona). Kaikki tämä vain siksi, että naisten on vaan pakko saada muut naiset kateellisiksi. Yksinkertaisesti monella naisella ei ole mitään muuta tavoitetta elämässä kuin saada muut naiset kateellisiksi. Kaikki asiat, siis työ, mies/ miehet, opiskelu, harrastukset, asuminen, kaiken tarkoitus on tehdä naisesta parempi kuin muut naiset ja saada muut naiset vihertymään kateudesta.
Teetkö nyt yleistyksen itsestäsi ja omista tavoitteistasi vai mistä tuollaiset oletukset kumpuaa?
Yleistin kaikkien tapaamieni naisten perusteella.
Vibranurkka.