Kun sinkkumiehillä on poikamiesboxi, niin mikä naisilla on? Epätoivoisen itsemurhayksiö? Miksi
Miksei sinkkunaisen yksinasuminen voi olla hauskaa ja rentoa kuten sinkkumiehen.
Kommentit (50)
Minulla on oma rauhan satama❤️.
Ihana aina tulla kotiin❤️.
Mä kutsun kämppääni poikamiesboxiksi, vaikka nainen olenkin.
Luulisin että useimmat sinkkunaiset uskovat (tai vähintään toivovat tulevaisuudessa) asuvansa videon kaltaisessa sinkkunaisen panoluukussa https://www.youtube.com/watch?v=OkA3VOvW-OI
Toisaalta, koska naiset tekevät kaikesta kilpailua ja aivan erityisesti asumisesta, jos nainen ei kaikesta yrittämisestä huolimatta pysty olemaan Carrie Bradshaw, ja Charlottet pariutuu ympäriltä ja vaatii miehiään ottamaan yli-ison lainan jotta saadaan jättiomakotitalo jolla leveillä ystäville, niin sinkkunainen voi hyvinkin masentua ja silloin kämppä alkaa muistuttaa enemmän asuinluolaa (kuten se miehillä tekee melkein vakiona). Kaikki tämä vain siksi, että naisten on vaan pakko saada muut naiset kateellisiksi. Yksinkertaisesti monella naisella ei ole mitään muuta tavoitetta elämässä kuin saada muut naiset kateellisiksi. Kaikki asiat, siis työ, mies/ miehet, opiskelu, harrastukset, asuminen, kaiken tarkoitus on tehdä naisesta parempi kuin muut naiset ja saada muut naiset vihertymään kateudesta.
Vierailija kirjoitti:
Mun tyttönaisboxissa on ainakin hauskaa. Aina on puhdasta, kavereita käy, hyvää ruokaa, ajoittain drinksuja, harrastan aktiviteetteja jne. Ei mikään ällöttävä hikinen, sottainen poikamiesboxi. :)
Siellä on palstamammojen myytit uponneet taas yhteen voimaantuneeseen tussukkaan.
Naisten asunnot on saastaisempia kuin miesten. Kirjoitusasusi perusteella olet 19v?
Poikamies -sana sisältää piilotettua miesvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako "rentous" tässä sitä, että lattiaa ei näe pitsalaatikoilta ja "hauskuus" sitä, että tiskipöydällä on joku huumorimuki?
Sinäkö väität että sinkkumiesten asunnot ovat tällaisia? Mihin perustat väittämäsi?
Miten poikamiesboxi ja tyttönaisboxi eroaa toisistaan?
Vierailija kirjoitti:
Tyttönaisboksi, naisboksi, sinkkukaksio, neukkukuutio, kaksio, asunto. Sinkuille sopisi hyvin luhtitalo tai pieni ok-talo.
Lisään, että "koti" tuntuu parhaalta sanalta, silloin jos asunto tuntuu kodilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tyttönaisboxissa on ainakin hauskaa. Aina on puhdasta, kavereita käy, hyvää ruokaa, ajoittain drinksuja, harrastan aktiviteetteja jne. Ei mikään ällöttävä hikinen, sottainen poikamiesboxi. :)
Siellä on palstamammojen myytit uponneet taas yhteen voimaantuneeseen tussukkaan.
Naisten asunnot on saastaisempia kuin miesten. Kirjoitusasusi perusteella olet 19v?
Naisten asunnot OVAT saastaisempia kuin miesten. Kuka ei osaa edes kielioppia? Toisekseen, ihan läpällä heitin ton tyttönaisboxin, kodiks kutsun kämppääni, ei tarvi olla noin tosikko. :D
Ps. miesten asunnot ovat sotkuisempia kuin naisten asunnot.
Mun kämppä on kyllä aika saastainen perjantaihin mennessä, kun en töissä ollessa jaksa mitään siivota. Lauantaisin sit siivoan ja pyykkään ja on puhdasta ehkä kaksi päivää kun koira likaa heti kaiken. Silti tykkään mun sinkkuboksista ja viihdyn niin hyvin etten vapaa-ajalla halua edes käydä missään!
Vierailija kirjoitti:
Vanhanpiian häpeäluola
TyttöNatsiBoxi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten asunnot OVAT saastaisempia kuin miesten. Kuka ei osaa edes kielioppia? Toisekseen, ihan läpällä heitin ton tyttönaisboxin, kodiks kutsun kämppääni, ei tarvi olla noin tosikko. :D
Ps. miesten asunnot ovat sotkuisempia kuin naisten asunnot.
https://tekniikanmaailma.fi/kielioppivirheista-huomauttelevista-ihmisis…
Vierailija kirjoitti:
Poikamies -sana sisältää piilotettua miesvihaa.
Niinpä. Mieslapsiboxi on korrektimpi muoto.
Mulla on kylläkin tilava kolmio.