Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vonkaava mies

Vierailija
06.09.2013 |

Mikä on liikaa, naiset? Kestätkö koko ajan ruinaavaa miestä? (jolla ei tosiaan tunnu olevan mitään muuta mielessä kuin seksi) Alkaako tuntua ettet ole kuin pelkkä objekti ja kelpaat vain reiäksi. Aito läheisyys puuttuu ja mies koskettelee ainoastaan seksimielessä.

Minun exäni vonkasi koko ajan. Suhteemme ekan vuoden annoin tosi usein, parhaimmillaan 5krt vuorokauden sisällä. Mutta paikat siinä kipeyty hyvin nopeasti ku ei saanu ollenkaan "levätä". Ihan kiva, että olin niin haluttava mutta joku raja nyt kuitenkin! Ikinä en enää ota seksihullua miestä itelleni.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vonkamies on miesten mies. Aika nopeasti, jos ei saa naiseltaan tarpeeksi.

Vierailija
22/25 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan miestä enemmän, ja hän saa totisesti riittävästi, kun eilenkin sanoi, että älä nyt taas koske sinne.

Montakertaa päivässä pitää saada miestä, mutta hän onkin hyvä ja epäitsekäs rakastaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep siksi aikoinaan seurustelin 4 eri naisen  kanssa niin aiina pystyin menemään tyhjin kassein kylään enkä vonkaillut. toki oli vielä kapakista mukaan lähteneitä naisiakin

Vierailija
24/25 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä vonkaan seksiä ja vaimo lomamatkoja. Vaimo ei helly eikä mulla rahat riitä lomiin kun kaikki menee seksin ostoon. 

Vierailija
25/25 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minä haluan miestä enemmän, ja hän saa totisesti riittävästi, kun eilenkin sanoi, että älä nyt taas koske sinne.

Montakertaa päivässä pitää saada miestä, mutta hän onkin hyvä ja epäitsekäs rakastaja.

Siis se kumimuna.