Vonkaava mies
Mikä on liikaa, naiset? Kestätkö koko ajan ruinaavaa miestä? (jolla ei tosiaan tunnu olevan mitään muuta mielessä kuin seksi) Alkaako tuntua ettet ole kuin pelkkä objekti ja kelpaat vain reiäksi. Aito läheisyys puuttuu ja mies koskettelee ainoastaan seksimielessä.
Minun exäni vonkasi koko ajan. Suhteemme ekan vuoden annoin tosi usein, parhaimmillaan 5krt vuorokauden sisällä. Mutta paikat siinä kipeyty hyvin nopeasti ku ei saanu ollenkaan "levätä". Ihan kiva, että olin niin haluttava mutta joku raja nyt kuitenkin! Ikinä en enää ota seksihullua miestä itelleni.
Kommentit (25)
Minä haluan miestä enemmän, ja hän saa totisesti riittävästi, kun eilenkin sanoi, että älä nyt taas koske sinne.
Montakertaa päivässä pitää saada miestä, mutta hän onkin hyvä ja epäitsekäs rakastaja.
jep siksi aikoinaan seurustelin 4 eri naisen kanssa niin aiina pystyin menemään tyhjin kassein kylään enkä vonkaillut. toki oli vielä kapakista mukaan lähteneitä naisiakin
Meillä minä vonkaan seksiä ja vaimo lomamatkoja. Vaimo ei helly eikä mulla rahat riitä lomiin kun kaikki menee seksin ostoon.
Vierailija wrote:
Minä haluan miestä enemmän, ja hän saa totisesti riittävästi, kun eilenkin sanoi, että älä nyt taas koske sinne.
Montakertaa päivässä pitää saada miestä, mutta hän onkin hyvä ja epäitsekäs rakastaja.
Siis se kumimuna.
Vonkamies on miesten mies. Aika nopeasti, jos ei saa naiseltaan tarpeeksi.