Mitä mieltä olette nimestä Nea?
Kommentit (68)
neasta tulee mieleen hevostyttö-kirja jossa oli läski nea, ihana tyttö. nimi on tylsä. linnea kaunis nimi. lempinimi vois olla myös limppu.
Oon Nea yleens kutsutaan nennuks (mut onneks vaa paraskaveri kutsuu)
Nea Helena on yhtä kuin Neukku Helena ja tämä ysärillä annettu/kutsuttu. Joo vähän on lähiö ja wt nimi. Miellän köyhän perheen lapsen nimeksi. Jos ei materiaalisesti niin henkisesti köyhän ehkä teiniäidin lapsen nimi. Pariksi sopii Nico josta erikseen mainitaan ceellä.
Minulla on 18v Nea tytär. Oli silloin melko harvinainen, mutta nykyään tosiaan todella yleinen. Hänellä ei kuitenkaan yhtään samannimistä kaveria. Olen tyytyväinen valitsemaani nimeen. :)
Tunnen itseni lisäksi yhden Neean.
Joku valitti, että nimeen kuuluisi kaksi kirjainta. Mutta eikös lausunnallisesti kirjain e lausuta suomessa "ee". Näin ollen nimi Neea lausuttaisiin "Neeeea". Näyttääkin paljon tyhmemmältä kuin Nea.
Mielestäni nimeni on kaunis, toisen nimeni olen perinyt isomummiltani.
T. Nea, joka pitää nimestään
Itse näin Neeana sanon että kyllä niitä lempinimiä löytyy jos monenmoista. On Nekkua,Tikkua,Nenskua,Neppua,Nepua,Löpöä jne.. Osa lempinimistä taipuu toisen lempinimen kautta! Mutta olisin tyytyväinen joa olisin Nea enkä Neea
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nimi.
Meille tulee Linnea. En halua lapsille nimiä joista väännetään rumia lempinimiä :) linneasta ja neasta on vaikea keksiä lempinimiä :)
Kyllä saa väännettyä.
Linnea, anna pimppiä.
Minulla on 18v tyttöystävä nimeltään Nea. Maailman kaunein nimi ja maailman kaunein tyttö :)
Kuka muistaa Nea-kirjojen läski-Nean jolla oli sutinaa täysi-ikäisen ratsastuksenopettajan kanssa?
En ole Nea-niminen, vaikka olisin halunnut että nimeni olisi ollut Nea :(! Olen joskus miettinyt jos vaihtaisin nimeni Neaksi, mutta olen se nimeltäni mikä olen. Nea on kaunis nimi, olen jotenkin niille kateellinen jotka ovat saaneet nimekseen Nea. Olen päättänyt, että jos saan joskus tyttölapsen, siitä tulee ehottomasti Nea! Kai mun pitää vaan pitää mun oma nimi ja tyytyä siihen, vaikka kuinka haluaisin olla Nea. :(! Ei voi mitään! Mutta olkoot ne onnellisia jotka ovat saaneet tuon kyseisen nimen. T: ex Nea-fani (Tiktak)
Nepa, Nabutton, nappertton, nepatzuikkeli, njiabu, nabu, nepsu, juu kyllä näitä löytyy t. Nea
Löytyy myös nämä Nealiini, Neukku, Neeuska, Nenä, Nepsukka, Nipsu t. Nean isi ja veli, täti ja rölli
En jostain syystä tykkää yhtään , jotenkin tosi töksähtävä ja mitäänsanomaton.
Ei kovin hienostunut. Pitäisikö olla?