Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen erittäin tyytyväinen, että sain puolisokseni äitini kaltaisen naisen, joka hoitaa kaikki kotiaskareet ja minä saan elää lapsenomaista harrastelijan elämää

Vierailija
22.08.2020 |

Yli 10 vuotta jo tätä nautintoa takana. Minä vain herään ja ryhdyn tekemään sitä mitä mieli tekee, vailla huolia vastuullisista tehtävistä. En viitsi alkaa sepostamaan tähän koko elämäämme yksityiskohtaisesti, joten kysykää jos on jotain mitä haluatte tietää tästä laatuelämästäni.

M32

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

Mitenkäs stten suu pannaan jos tuleekin ero? Takaisin mamman patojen äärelle?

Ap:n kaltainen mies ei eroa ennen kuin on seuraava vastaavanlainen katsottuna valmiiksi.

Rehellisesti sanottuna, tuskin edes huomaa puolison vaihtumista. 

Olet väärässä. En ole mikään tuollainen sika ja kukaan ei pakota puolisoani paapomaan minua. Ap

22/46 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihannetilanne! Nyt kun olemme molemmat eläkkeellä olen päässyt samaan tilanteeseen. Mies käy kaupassa, maksaa vaatteeni ja kampaajakäyntini eläkkeestään, tekee ruuat, siivoaa ja pesee pyykit. Ompelee kiinni vaatteistani irronneet napit, kiillottaa kenkäni ja hoitaa kodin viherkasvit. Minä saan olla kaiket päivät Vauva.fi -palstalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

Elän hetkessä eli en murehdi tulevaa. Ja vaikka puolisoni tekeekin kaiken epäkiinnostavan puolestani, niin ei sitä tarkoita ettenkö osaisi itse niitä asioita tehdä. Ap

Älä huoli, kyllä se puolisokin vielä siitä heräilee. Tosin hän ei ole todellinen henkilö vaan mielikuvituksen tuotetta mutta jos olisi. 

Ei puolisoni elä tiedottomana tilanteesta. Ollaan tietty puhuttu tästä epätasapainosta ja olen sanonut hänelle, että sen kun heivaa minut, jos ei nappaa enää elää kanssani, mutta ilmeisesti ne plussat voittavat miinukset hänen mielestään. Ap

Vierailija
24/46 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hakea Aasiasta tai Afrikasta vaimo. Heitä ei ole vielä aivopesty vaatimaan, että miesten on kanssa tehtävä kotitöitä, vaan ovat tyytyväisiä ja ylpeitä kun saavat pitää kodin siistinä ja järjestyksessä Ilman miehen apua.

Vierailija
25/46 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila Koo kirjoitti:

Ihannetilanne! Nyt kun olemme molemmat eläkkeellä olen päässyt samaan tilanteeseen. Mies käy kaupassa, maksaa vaatteeni ja kampaajakäyntini eläkkeestään, tekee ruuat, siivoaa ja pesee pyykit. Ompelee kiinni vaatteistani irronneet napit, kiillottaa kenkäni ja hoitaa kodin viherkasvit. Minä saan olla kaiket päivät Vauva.fi -palstalla.

Olen onnellinen puolestasi. Ap

Vierailija
26/46 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko puolisosi yhtä tyytyväinen tilanteeseen kuin sinäkin?

Vierailija
27/46 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kanssa tuollainen mies yli 10 vuotta. Sitten mä jätin sen useamman lapsen yh:ksi ja se sai opetella kaiken pesukoneen täytöstä siihen miten maksetaan laskuja verkkopankissa. Että se valitti kun on uupunut eikä jaksa. Pyysi minulta anteeksi kun ei tiennyt miten paljon olin tehnyt. Se voi olla sinunkin tulevaisuus ap.

Vierailija
28/46 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermiina provoamassa miehenä miesvihaa lietsoakseen. Liian läpinäkyvää. 

Vierailija
29/46 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro mistä löysit vaimosi?

Mieheni tarvitsee uuden mahdollistajan 5 vuoden jälkeen, kun oman äitinsä voimat alkaa ehtyä. Mies elää peräkammarin poikana äitin ruokapatojen ääressä, kun en ryhdy aikuista miestä paapomaan piloille samaan malliin, koska miehellä ei ole tarjota mitään vastineeksi.

Baarista löytyi. Ap

Helppo arvata kun lukee nuo edelliset vastauksesi kysymyksiin. White Trash-porukkaa. 

Vierailija
30/46 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuskin sentään, mutta ei hän kuitenkaan valita koskaan mistään. Hänellä on vahva hoivavietti. Ap

Vierailija
31/46 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kanssa tuollainen mies yli 10 vuotta. Sitten mä jätin sen useamman lapsen yh:ksi ja se sai opetella kaiken pesukoneen täytöstä siihen miten maksetaan laskuja verkkopankissa. Että se valitti kun on uupunut eikä jaksa. Pyysi minulta anteeksi kun ei tiennyt miten paljon olin tehnyt. Se voi olla sinunkin tulevaisuus ap.

Meillä ei ole eikä tule (muita 😂) lapsia, joten tuo skenaario on täysin mahdoton. Ja kuten mainitsinkin jo, niin osaan kyllä tarpeen vaatiessa hoitaa kaikki elämässä tarvittavat toimet. En ole mikään idíootti, jos niin erehdyit luulemaan. Ja eikös ne niin sanokin, että viisas pääsee vähemmällä? Ap

Vierailija
32/46 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro mistä löysit vaimosi?

Mieheni tarvitsee uuden mahdollistajan 5 vuoden jälkeen, kun oman äitinsä voimat alkaa ehtyä. Mies elää peräkammarin poikana äitin ruokapatojen ääressä, kun en ryhdy aikuista miestä paapomaan piloille samaan malliin, koska miehellä ei ole tarjota mitään vastineeksi.

Baarista löytyi. Ap

Helppo arvata kun lukee nuo edelliset vastauksesi kysymyksiin. White Trash-porukkaa. 

Mielestäni baareissa käyminen ei vielä täytä w.t-kriteerejä ja emme sitä paitsi käy baareissa nykyään edes joka vuosi. Ap

Vierailija
33/46 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on kiva jos se puolisokin on tyytyväinen lapsenomaiseen kumppaniin.

Vierailija
34/46 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettäis, jos mulla ois tuollainen "mies". Ei kysyttävää.

Vierailija
35/46 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko äitisi maksaa vaimolle? Ihmispaskahan sä olet, eli et mitään.

Vierailija
36/46 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sulle ap. Fiksut järjestää elämänsä mukavaksi. Minä naisena en ole tehnyt yli 10 vuoteen kotitöitä, mies saa luvan hoitaa. Käydään kummatkin töissä, mutta mies maksaa kaikki perheen kulut, ja minä käytän rahat itseeni. En arvosta, enkö rakasta miestäni, käytän häntä vaan hyväkseni. Ja miksi en käyttäisi, kun kerran pystyn? Siks kun stereot soi, ja ehkä siks et mä voin, mutta eniten kaikista noista se oli siks kun mä halusin...

Vierailija
37/46 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuskin sentään, mutta ei hän kuitenkaan valita koskaan mistään. Hänellä on vahva hoivavietti. Ap

Ai sinä olet kaiken lisäksi kuurokin.

Vierailija
38/46 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

Elän hetkessä eli en murehdi tulevaa. Ja vaikka puolisoni tekeekin kaiken epäkiinnostavan puolestani, niin ei sitä tarkoita ettenkö osaisi itse niitä asioita tehdä. Ap

Älä huoli, kyllä se puolisokin vielä siitä heräilee. Tosin hän ei ole todellinen henkilö vaan mielikuvituksen tuotetta mutta jos olisi. 

Ei puolisoni elä tiedottomana tilanteesta. Ollaan tietty puhuttu tästä epätasapainosta ja olen sanonut hänelle, että sen kun heivaa minut, jos ei nappaa enää elää kanssani, mutta ilmeisesti ne plussat voittavat miinukset hänen mielestään. Ap

Se on jo liian väsyneen ja kuluneen näköinen päästäkseen seuraavaan kohteeseen.

Vierailija
39/46 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen eukko pitäisi kloonata kaikille miehille. Tai neljäs valtakunta pystyyn

Vierailija
40/46 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

Se on jo liian väsyneen ja kuluneen näköinen päästäkseen seuraavaan kohteeseen.

En ymmärrä lainkaan tämänkaltaisia olettavia ja tyhjänpäiväisiä kommentteja. Puolisoni on vain kaunistunut kaikkien näiden vuosien aikana, mutta sinähän tämän asian tietysti tiedän minua paremmin, eiku... ap