Olen erittäin tyytyväinen, että sain puolisokseni äitini kaltaisen naisen, joka hoitaa kaikki kotiaskareet ja minä saan elää lapsenomaista harrastelijan elämää
Yli 10 vuotta jo tätä nautintoa takana. Minä vain herään ja ryhdyn tekemään sitä mitä mieli tekee, vailla huolia vastuullisista tehtävistä. En viitsi alkaa sepostamaan tähän koko elämäämme yksityiskohtaisesti, joten kysykää jos on jotain mitä haluatte tietää tästä laatuelämästäni.
M32
Kommentit (46)
Miksi sinulla on tavoitteena maksimaalinen helppous?
Vierailija kirjoitti:
Käytkö töissä, vai hoitaako vaimo yksin senkin vastuullisen tehtävän?
En ole työelämässä ja puolisonikin on työtön. Pärjäämme näillä tuloilla varsin hyvin ja kun en ole töissä, niin on paremmin aikaa harrastella aamusta iltaan, päivästä ja vuodesta toiseen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla on tavoitteena maksimaalinen helppous?
Olen hedonisti. Ja mikäs vika helpossa elämässä muka voisi olla? Ap
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen provo sitten.
Totta joka sana, vaikkakin kirjoitin provosoivasti. Ap
Kerro mistä löysit vaimosi?
Mieheni tarvitsee uuden mahdollistajan 5 vuoden jälkeen, kun oman äitinsä voimat alkaa ehtyä. Mies elää peräkammarin poikana äitin ruokapatojen ääressä, kun en ryhdy aikuista miestä paapomaan piloille samaan malliin, koska miehellä ei ole tarjota mitään vastineeksi.
Paljonko maksat hänelle kuukaudessa?
Tarkoitan paljonko lähettää rahaa lapsilleen kotimaahansa, tai siis sisaruksille, vanhemmilleen, suvulleen, siis kotikylän ylläpitoon?
Vaimo jo hoitanut sisaruksensa sinne teille?
Mitkä palvelut olet määrännyt palvelupakettiin?
Onko erektiohäiriö vai ennenaikainen lähinnä, kun työnnyt elottomaan ja feikkaavaan?
Antaa nukkuvana?
Montako litraa liukkaria kuluu kuukaudessa?
Itkeekö se koskaan velvollisuuksien hoitamisen raskautta ja kivuliaisuutta?
Montako lasta teillä on?
Tekeekö koskaan suomalaisia ruokia?
Teetkö vaimolla "kavereille kanssa" - sivubisnestä?
Miten % tuontikuluista on katettu? Onko vielä paljon velkaa?
Montako vuotta hänellä on tuota sopimusta vielä jäljellä?
Mitä ajattelit tehdä sopimuksen päätyttyä? Kiertoon tai kotiin?
Mulla on muutama muukin kysymys vielä tässä, mutta jos aloitat näiden vastaamisen ensin.
Vierailija kirjoitti:
Kerro mistä löysit vaimosi?
Mieheni tarvitsee uuden mahdollistajan 5 vuoden jälkeen, kun oman äitinsä voimat alkaa ehtyä. Mies elää peräkammarin poikana äitin ruokapatojen ääressä, kun en ryhdy aikuista miestä paapomaan piloille samaan malliin, koska miehellä ei ole tarjota mitään vastineeksi.
Baarista löytyi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Paljonko maksat hänelle kuukaudessa?
Tarkoitan paljonko lähettää rahaa lapsilleen kotimaahansa, tai siis sisaruksille, vanhemmilleen, suvulleen, siis kotikylän ylläpitoon?
Vaimo jo hoitanut sisaruksensa sinne teille?
Mitkä palvelut olet määrännyt palvelupakettiin?
Onko erektiohäiriö vai ennenaikainen lähinnä, kun työnnyt elottomaan ja feikkaavaan?
Antaa nukkuvana?
Montako litraa liukkaria kuluu kuukaudessa?
Itkeekö se koskaan velvollisuuksien hoitamisen raskautta ja kivuliaisuutta?
Montako lasta teillä on?
Tekeekö koskaan suomalaisia ruokia?
Teetkö vaimolla "kavereille kanssa" - sivubisnestä?
Miten % tuontikuluista on katettu? Onko vielä paljon velkaa?
Montako vuotta hänellä on tuota sopimusta vielä jäljellä?
Mitä ajattelit tehdä sopimuksen päätyttyä? Kiertoon tai kotiin?
Mulla on muutama muukin kysymys vielä tässä, mutta jos aloitat näiden vastaamisen ensin.
Kysymyksesi ovat sen verran arvottomia ja olettamuksiin perustuvia, että skippaan tässä kohtaa ja jätän vastaamatta typeriin kysymyksiisi. Ap
Mitenkäs stten suu pannaan jos tuleekin ero? Takaisin mamman patojen äärelle?
M26 kirjoitti:
Mamma lienee muuttanut salaa muualle eikä ole kertonut osoitettaan.
M26 kirjoitti:
Ap:n kaltainen mies ei eroa ennen kuin on seuraava vastaavanlainen katsottuna valmiiksi.
Rehellisesti sanottuna, tuskin edes huomaa puolison vaihtumista.
M26 kirjoitti:
Elän hetkessä eli en murehdi tulevaa. Ja vaikka puolisoni tekeekin kaiken epäkiinnostavan puolestani, niin ei sitä tarkoita ettenkö osaisi itse niitä asioita tehdä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Sait? Äitikö sen sinulle etsi?
Äidinhän on tarkoitus toimia koko maailman naisten parittajana ja etsiä kultapojulle varaäiti. Muuten seuraa muuten semmoinen kiukku ettei tosikaan...!
Vierailija kirjoitti:
Sait? Äitikö sen sinulle etsi?
No jos vaihdan tuon tilalle sanan löysin, niin oletko tyytyväinen? Ap
Kuulostaa kivalta, mutta ois vielä mukavampaa jos saisitte myös lapsilisää, koska käytännössähän vaimo on huoltajasi. Meillä ei työmarkkinatuki riittänyt enää hedonistiseen makuuni, joten vaimomama joutuu käymään töissä ja tää on selkeä epäkohta, koska mieslasta ei saisi jättää yksin kotiin. Voisiko joku tehdä kansalaisaloitteen tai jotain? Mä en pysty kun ruutuaika loppuu ihan just.
Vierailija kirjoitti:
M26 kirjoitti:
Elän hetkessä eli en murehdi tulevaa. Ja vaikka puolisoni tekeekin kaiken epäkiinnostavan puolestani, niin ei sitä tarkoita ettenkö osaisi itse niitä asioita tehdä. Ap
Älä huoli, kyllä se puolisokin vielä siitä heräilee. Tosin hän ei ole todellinen henkilö vaan mielikuvituksen tuotetta mutta jos olisi.
Käytkö töissä, vai hoitaako vaimo yksin senkin vastuullisen tehtävän?