Minne voi ilmoittaa, jos tekee mahdollisen tieteellisen läpimurron?
Kommentit (25)
Jos olisit tehnyt oikean tieteellisen läpimurron, niin tietäisit myös minne siitä "ilmoittaa". Tulee mieleen että av-mamma on nyt leipoessa huomannut että SOODA ja ETIKKA VAAHTOAA ja koko maailman on kuultava tämä.
Itse olen tavannut ilmoittaa tänne.
Vierailija kirjoitti:
Hih. No, kirjoitat artikkelin johonkin arvostettuun lehteen. Jos he julkaisevat.
Niin. Pitäisi kuitenkin todistaa, että minä keksin tuon teorian, ettei kukaan ota kunniaa (ja rahoja) siitä minun nimissäni.
Kyseisen alan tieteelliseen vertaosarvioitavaan julkaisuun tekemällä artikkelin. Keksijät voivat myös patentoida ideoitaan. Riippuu täysin mikä tämä tieteellinen läpimurto on.
Tännehän se näköjään kuuluu ilmoittaa
No huh huh. Nyt av mammalla menee lujaa
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit tehnyt oikean tieteellisen läpimurron, niin tietäisit myös minne siitä "ilmoittaa". Tulee mieleen että av-mamma on nyt leipoessa huomannut että SOODA ja ETIKKA VAAHTOAA ja koko maailman on kuultava tämä.
Heh, ei nyt ihan noin. Lähinnä mietin sitä, ettei kukaan varasta teoriaani. Minulla ei koulutusta ole kyseiseen aihepiiriin liittyen, mutta kiinnostusta kyllä, joten en vain tiedä mistä etsiä. Mutta ehkä olet oikeassa, Google on fiksumpi kuin mammat ja papat täällä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tavannut ilmoittaa tänne.
Erittäin hauska.
Iltapäivälehdet on hyvä vaihtoehto.
Miksi minulla on vienoinen epäilys siitä, ettei ap osaa kirjoittaa tieteellistä artikkelia?
Vierailija kirjoitti:
Miksi minulla on vienoinen epäilys siitä, ettei ap osaa kirjoittaa tieteellistä artikkelia?
Ehkä siksi, koska et tiedä edes, että 'vienoinen' ei ole sana. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hih. No, kirjoitat artikkelin johonkin arvostettuun lehteen. Jos he julkaisevat.
Niin. Pitäisi kuitenkin todistaa, että minä keksin tuon teorian, ettei kukaan ota kunniaa (ja rahoja) siitä minun nimissäni.
Mitä rahoja? Et tosiaan taida hirveän hyvin olla perillä tieteen tekemisestä.
Usein joutuu maksamaan siitä, että artikkeli julkaistaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä servaus! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä rahoja? Et tosiaan taida hirveän hyvin olla perillä tieteen tekemisestä.
Usein joutuu maksamaan siitä, että artikkeli julkaistaan...
Ensi alkuun voi joutua maksamaan. Mutta jos löydös on oikeasti merkittävä, sille löytyy aikanaan tieteellisen lisäksi rahallinenkin arvo. Riippuu täysin siitä, millainen asia on kyseessä.
Tee niin kuin jani kaaro. Ota yhteyttä sellaisiin ihmisiin jotka tutkii aihetta.
Nature, Science, Vauvapalsta, ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, ei nyt ihan noin. Lähinnä mietin sitä, ettei kukaan varasta teoriaani. Minulla ei koulutusta ole kyseiseen aihepiiriin liittyen, mutta kiinnostusta kyllä, joten en vain tiedä mistä etsiä. Mutta ehkä olet oikeassa, Google on fiksumpi kuin mammat ja papat täällä.
Tee ensin patenttihakemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se sana. Selvää, ymmärrettävää suomea. Diminutiivimuoto hyväntahtoista tai lempeää tarkoittavasta vieno -sanasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä servaus! :)
Mitään ole. Kielitaidottomat peukuttavat toisiaan.