Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kiltti ihminen mielestäsi tekopyhä ja epäluotettava?

Vierailija
22.08.2020 |

Tarkoitan siis ulospäin tosi kilttiä ja miellyttämisenhaluista, sellaista joka pelkää suututtavansa muut jos sanoo ei. Iltalehdessä yksi psykologi väitti ettei tälläiseen ihmiseen voi parisuhteessa luottaa, kun patoaa kaiken sisälleen, ja voi sitten vuosien päästä räjähtää ja lähteä ovet paukkuen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joskus noin on.

Vierailija
2/6 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on sellainen joka mielistelee sinua, ja ajattelet tulevasi loistavasti juttuun, ja sitten se päättäkin pitää vuoden mykkäkoulut sinulle, jostain mystisestä syystä.

Minä en liioittele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiltti" on täysin väärä sana käyttää. Passiivis-aggressiivinen pelkuri olisi parempi.

4/6 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on aidosti kiltti, se on vain hyvä piirre ihmisessä. Tietenkään toisen sisintä ei kukaan muu voi tietää tarkasti. Kilteilläkin ihmisillä on huonoja päiviä.

Alina Virtanen

Vierailija
5/6 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu ihan kiltteyden tyylistä ja tasosta. Jos ei osaa sanoa kellekään ei vaan myötäilee kaikkia, niin kyllä sellainen aika epäluotettava on. Hänhän voi näyttäytyä eri ihmisille täysin päinvastaisessa valossa.

Mutta eivät kaikki kiltit ole noin äärimmäisiä.

Vierailija
6/6 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen kiltti ihminen. Sitten aloin opetella laittamaan rajoja itselleni, sanomaan tarvittaessa ei ja puolustamaan itseäni. Nykyisin huomaan, että en ole enää lainkaan niin pidetty kuin aiemmin, mutta muiden suosiolla ei ole enää niin paljon merkitystä koska olen oppinut pitämään itsestäni paljon enemmän. Huomaan, että minulla ei myöskään ole enää tarvetta arvostella muita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi