MAALISMASUJEN maanantai
Kommentit (47)
Teillä taitaa sitten olla käytössä lyhyt kaava.... vai kuinka? ;)))
Onnea en vielä toivota, mutta toivottavasti päivästä tulee teidän " näköinen" .
-m-
Kävin viime torstaina ultrassa, siellä se huimat 1,7mm pitkä vauvanalku näkyi, sydänkin näytti sykkivän:) Kyllä oli helpotus nähdä että meidän vauva oli oikeassa paikassa ja kaikki oli hyvin:)
Olo: rinnat jonkin verran aristaa, pahaa oloa, melkoisia alavatsakipuja on jonkin verran, niin ja väsymyksellä ei ole mitään rajaa, voisin nukkuu varmaan 24h:)
Amelia_ rv 6+5
...häät 5.8. sitä ennen pitäisi vähän vinkkailla ainakin vanhemmille ja muutamalle kaverille (pari niistä tietääkin jo...), että ollaan ' siunatussa tilassa' . muuten voi olla vähän selittelyä häissä, kun ei juomat maistu. ;)
toivotaan, että pukuun tehtävät korjaukset (=rintojen kohdalta suurennus) riittävät, kun tosiaan nää hinkit on aika tuhdin kokoiset... huoh.
papunen selkeästi aiheuttaa pahaa oloa. nyt ei tekis mieli yhtään syödä, vaikka just hainkin ihanan picnicin patongin lounaaksi. tylsää.
onnittelut amelialle hyvistä ultra kuulumisista!
masuli: Lyhyt kaavahan sen pitää olla :), eikä vieraitakaan ole ihan kauheasti. Toivottavati päivä onnistuu kun vielä on järjestelyt hieman kesken.
Anteeksi isojen kirjaimien puute, poika heräsi just ja lötköttelee väsyneenä sylissä
...miten alkoi taas väsyttää... papunen on selkeästi sitä lajia, että mammaa väsyttää kovasti. ;) ja paha olokin pukkaa taas päälle.
on tää ihanaa. ;)
jokos Tappert tuli ultrasta?
Hei kaikille! Olen käynyt aamulla ekan kerran lukemassa kuulumisianne, mutten ole aikaisemmin ehtinyt itse kirjoittamaan. Vähän väliä olen käynyt kurkkaamassa Tappertin kuulumisia, mutta vielä ei ole ilmestynyt takaisn netin pariin :)) Toivottavasti pikkuinen oli oikeassa paikassa:)
ON: Kuvotus vaivaa, eilen ja tänään on ollut hieman helpompi päivä. Mukavaa. Väsyttää aivan mielettömästi. Tuntuu, että poikien hoito on muuttunut tuplaraskaaksi väsymyksen vuoksi. Olen illalla aivan poikki, kun pojat saan petiin klo 20.00. Alavatsa on arka, ja turvoksissa. Mieleni tekisi kovin mennä alkuraskauden ultraan, mutta kaipa minun täytyy säästää ne rahat, kesälomalla, kun kuluu muutenkin rahaa..huomenna lähdemme muumimaailmaan, eikä tuo kotihoidontuki juuri suuri ole :))
Mutta Tappert tule pian kertomaan kuulumiset!!
T. Caius rv 7+0 (uusi viikko..ihanaa)
kuten tuolla enskojen pinossakin!
Ultrassa (vaginaalissa (niinkö se sanottiin?)) löytyi sekä pieni elämänalku että syke, ja ihan oikeassa paikassa.
MUTTA, munasarjasta löytyi myös kysta, se luultavasti aiheuttaa noita kipuja. Siinä oli jotain kummallista, jotakin muutoksia, se siis ei ollut sileä ja " tyhjä" vaan siellä oli " jotain" , olin niin ulkona kaikesta etten tainnut ihan tajuta mitä se lääkäri kertoi. Kuitenkin, menen n.3vkon kuluttua uudestaan ultraan ja katsotaan onko se muuttunut mihinkään. Se siis kai voi kadota/kuivua kokoon? tai sitten vaan olla möllöttää. Tohtori ei ainakaan myöntänyt että siitä olisi sikiölle haittaa, tai että raskaus olisi vaarassa mennä kesken, joten kai täytyy vaan kärvistellä se kolme viikkoa ja katsoa sitten uudestaan. Toivottavasti kivut lähtis jo pois.
Tappert - iloinen mutta vähän hämillään
Onko muita joilla on ollut kystia tai on parhaillaan? miten vaikuttaa?
unohdin vielä mainita että viikotkin oli ihan miten sattuu - sikiö oli vasta 2,5mm ja pussukka 7,?mm, eli arvio oli että viikot olis 5+? kuitenkin ihan alussa vasta..
kyllä tämä lomalla oleminen maistuu. mikään muu ei sit oikeastaan maistukaan... eli pahaa oloa on edellen ja eilen illalla kaikki grilliruuat päätyivätkin melko nopesti vessanpönttöön.
ja viikonloppuna oli äärettömän väsynyt. useat nokoset tuli vedettyä, eikä ne olleet mitään lyhyitä.
ja aamulla on vuorossa ultra. se jännittää koko ajan enemmän.
rv 6+6
Yht`äkkiä alkoi kova vuoto ja vatsakipu.
Yritän kerätä ajatuksia!
Onnea muiden odotukseen!
L
tukisukkia täältä. :(
t. sikkis ja papunen, joka vielä on kovin pahoinvoiva
Ei oikein muuta osaa sanoa.
-viivi-
Kamalaa.. miks mun koneella näytti ensin, että se oli Elda...??
Anteeksi kauheasti!
Pahoitteluni Leanna! :´(
-viivi-
onkohan Elda ja Leanna sama? kun Leanna mainitsi tonne ultra-topiciin keskenmenosta...
jos on eri henkilöt, niin tupla-tukisukat. :(
Kovasti voimia ja jaksamisia.
-m-
Ultra takana. Siellä köllötteli 5mm vauvaa, jonka sydän löi vimmatusti. Itku meinasi itseltä päästä. Sikiö vastasi täysin viikkoja.
~Tuuli~
Mun piti jatkaa.
Tappert:mulla on joskus teininä ollut munasarjakysta. Muistaakseni se on niin että ne on aina hyvälaatuisia. Mulla se kysta vaan oli kiertynyt itsensä ympärille ja mennyt kuolioon. Lisäksi se oli kooltaan tavallista suurempi. Yleensä kystat tulee ja menee itsekseen, eivätkä siis useinkaan vaadi leikkaushoitoa.
Koita olla panikoimatta, uskoisin ettei mistään vakavasta ole kyse. Tiedän että tuntuu vaikealle, kun on pieni ihmisen alku matkassa mukana. Voimia.
Tuuli: kivoja uutisia, itsellä kans aina tulee itku ultrassa.
-m- rv 6+5
Eilen olimma koko perheen voimin autoajelulla, minä esikoisen kanssa takapenkillä, ja niin, johan tuli ällö olo. Ja olin siitä onnellinen! Tosin, voihan tuo paha olo johtua mutkittelevista hiekkateistä takapenkiltä katsottuna. Vatsaa vähän nipistelee. Muita oireita edelleen odottelen.
Mukavastihan meitä maaliskuisia on tänne kerääntynyt jo nyt. Onnea uusille tärpeille!
Suuret pahoittelut km saaneille :(
Itse pelkään, että onko täällä nyt salamatkustaja oikealla paikallaan. Täällä meilläpäin kun eka ultra on vasta rv 12. Kauan saa odottaa, ennen kuin vauvansa näkee. Kun ei raaski yksityisellekään mennä.
Kai se on mentävä perheelle vääntämään sapuskaa. Kirjoitellaanhan taas huomenna!
rimma rv 5+5
Suuri rutistus surun hetkellä. Olen todella pahoillani puolestasi. Näitä uutisia ei haluaisi kuulla:((
T. Caius
naimisiin pitäis mennä lauantaina, hieman alkaa jo jännittää... Meistä kun ei kumpikaan tykkää huomion keskipisteenä olemisesta.