Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikeasti näin, että jenkit kun käyvät kylvyssä, niin eivät huutele saippuaa pois?

Vierailija
22.08.2020 |

Tosi monissa elokuvissa, sarjoissa ja realityssä nähnyt, kun tyyppi käy vaahtokylvyssä ja nousee sieltä ja heittää vaan pyyhkeen päälle saippuaisena käymättä suihkussa. Tai esimerkiksi Hengenvaarallisesti lihava:ssa (joo, tiiän, katson vähän typeriä sarjoja :D), niin tyypit kun käyvät "pesulla" niin heittää vaan puoli purkkia saippuaa päälle ja hinkkaa jollain pesulapulla ja vaatteet päälle. Siis luulisi, että pelkällä vedelläkin puhdistuisi paremmin? Onko tämä maan tapa vai onko niillä jotenkin erilaiset pesuaineet kuin meillä? :D Asia vaivaa ihan hervottomasti, pahaa tekee katsoa, kun jää sitä saippuaa :D

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko oikeesti ainut ketä asia häiritsee? :D

Vierailija
2/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös brititkin kuivaa astiat suoraan pesuvedestä, että ehkä en pitäis niin mahdottomana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa, et ole ainoa.

Vierailija
4/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonko oikeesti ainut ketä asia häiritsee? :D

Kyllä sinä taidat olla.

Minäkin katson Hengenvaarallisia.

Vierailija
5/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jack Bauer ja muut amerikkalaiset eivät myöskään käy koskaan vessassa.

Vierailija
6/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huomattu, häiritsee.

Vierailija
7/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanne kiristää monesti suomalaisen päätä paljon tiukemmin kuin keskimääräistä ihmistä maailmalla. Itse olen huomannut, että muualla ihmiset keskittyvät enemmän lopputulokseen kuin siihen, että prosessin joka vaihe menee tietyllä tavalla. Tämä pätee varmasti myös henkilökohtaiseen hygieniaan. Eipä sillä ole paljonkaan väliä jääkö jotain mietoa saippuaa iholle vai ei, tai tippa Fairya astiaan. Ainoastaan asperger-suomalainen pitää näitä asioita kestämättöminä.

Ja jos ihminen painaa 600 kiloa, ehkä hänellä on isompiakin ongelmia kuin saippuan huolellinen poisto iholta.

Vierailija
8/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanne kiristää monesti suomalaisen päätä paljon tiukemmin kuin keskimääräistä ihmistä maailmalla. Itse olen huomannut, että muualla ihmiset keskittyvät enemmän lopputulokseen kuin siihen, että prosessin joka vaihe menee tietyllä tavalla. Tämä pätee varmasti myös henkilökohtaiseen hygieniaan. Eipä sillä ole paljonkaan väliä jääkö jotain mietoa saippuaa iholle vai ei, tai tippa Fairya astiaan. Ainoastaan asperger-suomalainen pitää näitä asioita kestämättöminä.

Ja jos ihminen painaa 600 kiloa, ehkä hänellä on isompiakin ongelmia kuin saippuan huolellinen poisto iholta.

Mutta saippuan pesutehohan perustuu siihen, että se rikkoo veden pintajännitteen, jolloin se vesi itseasiassa pesee sen lian pois, ei saippua. Joten jos ei pese saippuaa lainkaan pois niin silloin on lopputulos yhtä p*skainen kuin alussakin plus että saippua iholle jätettynä myös ärsyttää.

Vierailija
9/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siellä on suuremmat kylpyhuoneet, sillä juoksenteleminen ympäriinsä vettävaluvana on ainakin epämiellyttävää.

Vierailija
10/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät huutele saippuaa pois? Pelkäävätkö he sitä? Eikä se huutelemalla lähde.

Vierailija
11/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi olla asperger ymmärtääkseen että jos sitä saippuaa jää joka kerta iholle, niin sehän kerää sitten bakteereja ja likaa ja muuttuu töhnäksi.

Eikä varmana oo hyvä iholle, varsinkaan poimuille.

Vierailija
12/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on enemmänkin sitä, etteivät kuvaa/näytä nyt ihan kaikkea.

Eiköhän ne osaa ihan siellä peseytyä.

Vierailija
13/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se koronakin leviää jenkkilässä just siks, kun eivät älyä, että se saippua kuuluu huuhdella pois käsiä pestessä

Vierailija
14/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesulapun kanssa käytetään pesuvoidetta, ei saippuaa. Sen voi jättää iholle.

Vierailija
15/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanne kiristää monesti suomalaisen päätä paljon tiukemmin kuin keskimääräistä ihmistä maailmalla. Ituse olen huomannut, että muualla ihmiset keskittyvät enemmän lopputulokseen kuin siihen, että prosessin joka vaihe menee tietyllä tavalla. Tämä pätee varmasti myös henkilökohtaiseen hygieniaan. Eipä sillä ole paljonkaan väliä jääkö jotain mietoa saippuaa iholle vai ei, tai tippa Fairya astiaan. Ainoastaan asperger-suomalainen pitää näitä asioita kestämättöminä.

Ihotulehdusten välttäminen on itse asiassa iso ongelma 400-kiloisille (600 kiloa painavia ei kai ole sentäs).

Vierailija
16/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jack Bauer ja muut amerikkalaiset eivät myöskään käy koskaan vessassa.

Muutenki käyvät tosi harvoin vessassa ja ootteko huomannu että tosi harvoin kukaan pyyhkii persettä!

Vierailija
17/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne osaa itsensä pestä siinä missä suomalaisetkin. Ja jos eivät osaa, niin ehkä se taito ei ole kovin tärkeä.

Vierailija
18/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavalle ihmiselle on erityisen tärkeää, että kaikki poimut tulevat puhtaiksi ja kuiviksi, muuten alkavat infektiot ja ihorikot rehottaa.

Vierailija
19/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ehkä osaa peseytyä, kun alastomuus jopa lasten kohdalla omien vanhempien nähden on tabu? Niin mitenpä opetat lasta peseytymään jos et saisi häntä alastomana edes nähdä, niin varmaan vielä suurempi kynnys on mennä koskemaan.

Vierailija
20/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen asunut USA:ssa jonkun aikaa, mutta eipä tullut tarkastettua, huuhtelevatko he itsensä kylvyn jälkeen. Ainakin vaatteita pesevät  vähän turhan usein jotkut porukat ainakin.

Moraali tosiaan on sellainen, että ei alastomana näyttäydytä toisille, niin ehkä elokuvista vain jätetään se kohta pois.

Sellainen outo juttu niillä on, että alapesusuihkua ei juurikaan näe, jossain bideitä sentään. Onkin pakko käydä suihkussa usein, että saa alapäänsä pestyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän