Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikeasti näin, että jenkit kun käyvät kylvyssä, niin eivät huutele saippuaa pois?

Vierailija
22.08.2020 |

Tosi monissa elokuvissa, sarjoissa ja realityssä nähnyt, kun tyyppi käy vaahtokylvyssä ja nousee sieltä ja heittää vaan pyyhkeen päälle saippuaisena käymättä suihkussa. Tai esimerkiksi Hengenvaarallisesti lihava:ssa (joo, tiiän, katson vähän typeriä sarjoja :D), niin tyypit kun käyvät "pesulla" niin heittää vaan puoli purkkia saippuaa päälle ja hinkkaa jollain pesulapulla ja vaatteet päälle. Siis luulisi, että pelkällä vedelläkin puhdistuisi paremmin? Onko tämä maan tapa vai onko niillä jotenkin erilaiset pesuaineet kuin meillä? :D Asia vaivaa ihan hervottomasti, pahaa tekee katsoa, kun jää sitä saippuaa :D

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikös brititkin kuivaa astiat suoraan pesuvedestä, että ehkä en pitäis niin mahdottomana.

Hollannissa ja käsittääkseni joissain muissakin Euroopan maissa on normaalia tehdä näin.

Vierailija
22/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanne kiristää monesti suomalaisen päätä paljon tiukemmin kuin keskimääräistä ihmistä maailmalla. Itse olen huomannut, että muualla ihmiset keskittyvät enemmän lopputulokseen kuin siihen, että prosessin joka vaihe menee tietyllä tavalla. Tämä pätee varmasti myös henkilökohtaiseen hygieniaan. Eipä sillä ole paljonkaan väliä jääkö jotain mietoa saippuaa iholle vai ei, tai tippa Fairya astiaan. Ainoastaan asperger-suomalainen pitää näitä asioita kestämättöminä.

Ja jos ihminen painaa 600 kiloa, ehkä hänellä on isompiakin ongelmia kuin saippuan huolellinen poisto iholta.

Tätähän nimenomaan päivitellään lopputuloksen takia, jos lopputulos olisi sama kuin huuhtelun jälkeen niin ei tuollainen herättäisi lainkaan ihmetystä, ainakaan tapana se saattaisi ihmetyttää että miten lopputulos on sama huuhteli tai ei. Saippua ei ole desinfiointiaine (eli huuhtelu on olennainen osa saippuan puhdistustapaa) eikä ole iholle hyväksi jättää siihen jatkuvasti saippuaa kuivumaan ja monissa tapauksissa hautumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yhden todella ylipainoisen henkilön henkilökohtaisena avustajana ja kyllä, on erittäin tärkeää että kaikki ihopoimut tulee varmasti kunnolla pestyä. Muuten niihin jää bakteerit muhimaan ja kohta on joku ihotulehdus. Ei siinä talkitseminen yms auta jos ei pestä kunnolla. 

Vierailija
24/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksalaiset ei huuhtele astioita tiskiaineesta :O suoraan vaan siitä likaisesta vedestä kaappiin... 

Vierailija
25/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikös brititkin kuivaa astiat suoraan pesuvedestä, että ehkä en pitäis niin mahdottomana.

Jep. Minua vaivaisi syödä saippualautaselta. 

Vierailija
26/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saksalaiset ei huuhtele astioita tiskiaineesta :O suoraan vaan siitä likaisesta vedestä kaappiin... 

Sama hollannissa, syyttivät minua veden tuhlaamisesta, siitähän hollannissa on puutetta...

Vierailija
27/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Minua vaivaisi syödä saippualautaselta. 

Mukava kemikaalialtistus.

Vierailija
28/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos syö keittoa niin alkaakohan se vaahtoamaan tiskiainejäämistä?

Vierailija
29/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi pukeutua kun on liukas iho.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan