Mikä on viisain asia, minkä olet oppinut elämästä?
Kommentit (2591)
Metabo kirjoitti:
Yks tyyppi on mulle satkun velkaa. Enkä aijo sitä velkaa unohtaa.... Tulee muuten kalliiksi tuommoinen ajattelu
Melko pienen velan maksamatta jättämisellä saa helposti tapettua kaveruuden loppuiäksi.
Ruoho on vihreää siellä missä sitä kastelee, adalla ei väliä.
Mikä tulee helposti, ei kestä pitkään. Mikä kestää pitkään, ei tule helposti.
Vierailija kirjoitti:
Älä ikinä osta puhelinmyyjältä.
tää on hyvä ja hauska ja sisältää paljon järkeäkin, puhelimessa jää todella helposti huomioimatta monta asiaa jotka olisi tarkemman surffailun jälkeen osannut ottaa huomioon
julkisten henkilöiden imagot on keinotekoisesti rakennettu, ei kannata ihannoida ketään
Suurin osa ihmisistä on yksinkertaisia ja sen, että hyvin harvoihin voi loppujen lopuksi luottaa.
Että en ole ihmisenä kriittinen, varautunut, aloitekyvytön, pelokas jne. vaan olen ollut masentunut lapsesta saakka. Kun pääsin sähköhoitoon ja nämä ominaisuudet katosivat, muuttui käsitykseni itsestäni, lähimmäisistäni ja ihmisyydestä yleensä täysin ja peruuttamattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Montakin asiaa, mutta ehkä paras se, ettei tosiaan aidan takana ole ruoho yhtään sen vihreämpää kuin muuallakaan.
Todellakin on! Mun miehet ja työpaikat ym. on parantunut joka kerta vaihtaessa. Olennaista on ottaa opiksi virheistään ja osata etsiä (ja uskaltaa vaatia) parempaa.
Että todellakin olen pystynyt rikastumaan peruspalkkaisena korkoakorolle-ilmiöllä!
Ihmiskunta on mielettömän tyhmä. Viisainkin ihminen sortuu lukemattomat kerrat vähemmän viisaisiin ratkaisuihin. Ihmisen elämä on lyhyt kuin tuulenhenkäys, silti ihminen rasittaa itseään järjettömyyksillä kuolemaansa asti saavuttaakseen jotain, tosiasiallisesti ei saavuta koskaan sitä jotain. Suurinta osaa ihmisistä ei muisteta heidän kuolemansa jälkeen kuin lyhyen aikaa, lähimmät ehkä hetken.
Vierailija kirjoitti:
Muiden mielipiteellä ei ole väliä
Suurin osa ihmisistä on todella yksinkertaisia
Tyhmät ihmiset pitää viisasta omituisena
Et ole kenellekkään velkaa omasta menestyksestä
Loisijoista ei koskaan pääse yhteiskunta eroon, ilman radikaalia muutosta.
Idioottien ruotu määrää miten täällä menee. Idioottien ei tarvitse hakeutua sukuputtoon meillä.
Itse asiassa kunnon väki katoaa ensin ja aika pian.
Pikkuasioista ei kannata hermostua. Ja kun tarkemmin ajattelee, kaikki asiat ovat pikkuasioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muiden mielipiteellä ei ole väliä
Suurin osa ihmisistä on todella yksinkertaisia
Tyhmät ihmiset pitää viisasta omituisena
Et ole kenellekkään velkaa omasta menestyksestä
Loisijoista ei koskaan pääse yhteiskunta eroon, ilman radikaalia muutosta.
Huh huh.
Mitä mahtaisit tehdä vammaisille, kuuroille, sokeille...
Ja sinäkö olit se ei-yksinkertaienen.
Lähinnä mengele tulee susta mieleen.
En ole ikinä nähnyt vammaista/kuuroa/sokeaa ja ajatellut että tämä olisi loisija. En myöskään sellaista joka on jonkun mielenterveysongelman takia poissa työelämästä. Loisija on sellainen joka tietoisesti ja ilman omatunnon tuskia käyttää järjestelmää ja elää verovaroilla. On ihan OK olla ottamatta joku työpaikka vastaan jos tietää ettei se oikesti yhtään kiinnosta, mutta jos ei yritä ollenkaan päästä taloudellisesti itsenäisseksi niin on loisija.
Kaikki - niin hyvät kuin huonotkin asiat ja ajat - menevät ohi.
Älä sano koskaan toisesta ihmisestä sellaista, mitä et voisi sanoa myös hänelle itselleen.
Ja suurin osa ihmisistä pitää itseään muita fiksumpana.
Älä syö enempään kuin jaksat. Älä anehdi kauppatavaroita enemmän kuin jaksat kantaa. Älä kanna koko maailman murheita omilla hartioillasi.
Älä kiihotu mukaan median ja somen vihakamppanjoihin. Ajattele omilla aivoillasi ja odota, kunnes asia on selvinnyt.
Voi olla elossa, mutta ei silti elä.
-