Mikä on viisain asia, minkä olet oppinut elämästä?
Kommentit (2992)
Ei kannata tuhlata omaa ainutlaatuista elämäänsä jonninjoutavaan märehtimiseen. Oikea suru on tietysti eri asia (RIP isä), mutta uskon, että surun aika hoitaa.
Asioilla on tapana järjestyä 👍
Mitä oli ennen kuin keksittiin masennus 😂
Onnellisuus on ihan jokaisen omissa käsissä.
Nauti pienistä tavallisista asioista.
Minä kohtelen kaikkia omien kokemusteni perusteella, en toisten kertomien tarinoiden perusteella.
Opette hieromaan itse omaa kehoasi. Käsillä, kipukoukulla, lihasvasaralla. Muuten kehosi lukkiutuu, tulehtuu ja jumiutuu alta aika yksikön.
Kädet, kyynärpäät, niska, selkä ja jalat. Lähes kaiken itse hierottua. Sen lisäksi muista käydä oikeallakin hierojalla.
Rakasta itseäsi.
Arvosta itseäsi.
Aseta itsesi ykköseksi.
Ei sitä kukaan muu tee.
Ei kannata murehtia asioista, joihin ei kykene itse vaikuttamaan
Kaikkia on mahdotonta miellyttää, joten paras on toimia itseä miellyttävällä tavalla. Joku kyllä varmasti vinkuu, mutta joku vinkuu aina.
Suurin osa suomalaisista ei saa koskaan rakastaa kunnolla. Koko ikänsä elämänkumppanina kuolaava ja räkyttävä rupisammakko. Sitä voi vain itselle valehdella, että "on tämä rakkautta".
Tavismiehenä olet naiselle vain hyödyke siihen asti, että tämä kohtaa jonkun "mielenkiintoisemman", rahakkaamman tai muuta. Niin monta kertaa nähnyt tämän kuvion.
Kaikki ei ole sitä miltä näyttää.
Härskein voittaa, nöyryydellä ei saa mitään
Kuten Tetris-pelissä, virheet tuppaavat kasaantumaan ja mahd. taannoiset onnistumiset vajoamaan horisontin taa.