Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ripuloin koko yön, enkä siitä syystä mennyt töihin tänään aamusta

Vierailija
22.08.2020 |

nyt vatsa tuntuu jo olevan ok, ja mulla huono omatunto, kun en ole töissä :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne työkaverisi kiittävät kyllä ettet ole, joten älä huoli.

2/9 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä tarvitse potea huonoa omatuntoa. Ja jos se on joku tarttuva tauti, siellä olisi pian koko työporukka mahataudissa eli parempi jäädä kotiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan yksi oire.

Vierailija
4/9 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi et ollut kuten minun kaverini. Oli neljä päivää ripulissa töissä, ruokakaupassa, koska kuulemma huono omatunto jos jää kotiin. Mietin vaan, että eikö sitten ole huono omatunto kun kaikki työkaverit jäävät kotiin, kun saavat tuolta sankarilta taudin.

Vierailija
5/9 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi et ollut kuten minun kaverini. Oli neljä päivää ripulissa töissä, ruokakaupassa, koska kuulemma huono omatunto jos jää kotiin. Mietin vaan, että eikö sitten ole huono omatunto kun kaikki työkaverit jäävät kotiin, kun saavat tuolta sankarilta taudin.

Meillä tuli eräs "tunnollinen" kovassa flunssassa töihin... Esimies liki kirjaimellisesti heitti hänet ulos ja ihmetteli miksi ei niin moneen kertaan kerrotut ohjeet mene perille. Tässä ollaan vähän jännän äärellä, kun tämä "tunnollinen" joutui suoraan koronatesteihin.

Vierailija
6/9 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene koronatestiin pian, tuo ripuli on nuorilla yksi pääoireista. Testi pitäisi ottaa heti oireiden ilmaannuttua, tai riski väärään negatiiviseen tulokseen kasvaa. Varaa siis testiaika nyt hrti tänään.

Vierailija
7/9 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan, että ripuli on myös tyypillinen koronavirusoire, joten nyt vaan jonottamaan testiä!

Vierailija
8/9 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös pomoja, jotka huokailevat ja turhautuvat, kun työntekijöitä jää "pikkuflunssassa" tai lapsen sairastuttua saikulle. Näitä, jotka eivät jotenkaan tajua tilanteen vakavuutta. Se ei kuitenkaan ole työntekijän vika.

Vierailija
9/9 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakkailla ei niin väliä, koska se höynäytettävä maksaa tuotteesta saman hinnan ripulibakteerilla tai ilman.