Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta laihtunut 20kg! Miten juhlistaa?

Vierailija
22.08.2020 |

Vielä 2 kg laihdutettavana, sitten olen laihtunut 20 kg. Miten juhlistaa? Vai ostaisinko itselle jotain kivaa, esim korun? Muistuttaisi aina onnistumisesta.

Sen jälkeen vielä 15 kg laihdutettavaa. Mutta pystyin tähän, pystyn siihenkin!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lenkillä.

Vierailija
2/27 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma, onnea saavutuksesta! Itse ajattelin jotain kasvohoitoa tms missä en yleensä muuten käy, kun/jos pääsen tavoitteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae makkispekkikset rilliltä

Vierailija
4/27 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia, kivoja vaatteita.

Vierailija
5/27 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golden Rax, pizza puffet!

Vierailija
6/27 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno homma, onnea saavutuksesta! Itse ajattelin jotain kasvohoitoa tms missä en yleensä muuten käy, kun/jos pääsen tavoitteeseen.

Hyvä idea muuten, mutta nyt korona-aikana en mene kasvohoitoon. En ennen kuin tulee joku pikalapputesti, jolla voi siinä hetkessä todistaa, että ei ole tartuntaa.

Vierailija
7/27 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Golden Rax, pizza puffet!

Yök, kamalaa kuraa. En ole puoleen vuoteen syönyt valmista pizzaa. Jos nyt menisin pizzalle, niin Raxiin ei ikinä. Siellä on todella pahaa ruokaa, niissä pizzoista ei ole kunnolla edes täytettä.

Vierailija
8/27 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta pizza ja iso pirtelö.

Vierailija
9/27 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rane kirjoitti:

Hae makkispekkikset rilliltä

En tykkää makkarasta. En ole koskaan tykännyt. Ranskikset on kyllä nam, mutta kun ei ole puoleen vuoteen niitä syönyt, ei tee edes mieli nyt.

Vierailija
10/27 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin avioeron. 

Vierailija
11/27 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

osta pizza ja iso pirtelö.

Mistä Suomesta saa hyvää pirtelöä? Jossa oikeaa jätskiä ja aitoja hedelmiä ja marjoja eikä vaan tehty jostain valmisjauheesta?

Ehkä teen itse...

Vierailija
12/27 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormus niin se muistuttaa, ette pääse lihomaan.

Vierailija
13/27 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä idea muuten, mutta nyt korona-aikana en mene kasvohoitoon. En ennen kuin tulee joku pikalapputesti, jolla voi siinä hetkessä todistaa, että ei ole tartuntaa.

Miten olisi jalkahoito? En itsekään menisi just nyt kasvohoitoon. Mutta jalkahoidossa olen ollut.

Tai sitten ostaisin sellaisen pienen pullon shampanjaa. Ja nauttisin sitä samalla katsoen lempisarjaani

Vierailija
14/27 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Minä olen laihtunu 9kg, ajattelin mennä jalkahoitoon kun kymppi on täynnä :) sitten enää 5kg jäljellä, hyvä me!

Vierailija
15/27 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koru on hyvä! Jää jokin konkreettinen!

Vierailija
16/27 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusia, kivoja vaatteita.

Totta! Olen laihtunut 2 vaatekokoa. Tosin minulla on tallessa vaatteita ajalta ennen lihomista. Mutta jotain uuttakin voisi hankkia.

Vierailija
17/27 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi jalkahoito? En itsekään menisi just nyt kasvohoitoon. Mutta jalkahoidossa olen ollut.

Tai sitten ostaisin sellaisen pienen pullon shampanjaa. Ja nauttisin sitä samalla katsoen lempisarjaani

Jalkahoito voisi olla ihana! Alkoholia en juuri juo. Jos ostaisi jonkun kiinnostavan uutuuskirjan, ei vaan alekirjaa.

Vierailija
18/27 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta joku uusi vaate tai hyvä kirja. Tai käy jossain hyvässä ravintolassa, ei mitään roskamättöä vaan laatua.

Vierailija
19/27 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmaan vähän katsella uutuuskoruja. Ouskihan Tillanderilla jotain sopivaa?

Vierailija
20/27 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain uteliaisuudesta, mitkä sun mitat on nyt? Siis paino ja pituus :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän