Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ns. tiimalasivartalo mielestäsi kaunis?

Vierailija
05.09.2013 |

Itsellä on ko. vartalotyypin piirteet ja voin kertoa että on perkeleen tuskastuttavaa kun kaikki vaatteet joko lörpöttää vyötäröltä tai kiristää tissistä/perseestä. Äitini on pitkä ja hoikka ilman mitään turhia kurveja ja kieltämättä pistää ulokkeita kasvamaan otsasta että geeninsä hyppäsivät tässä tilanteessa yli.

En edes ole ylipainoinen, 165/58, mutta kun nuo perse ja reidet ei lähe helvetti millään. Yritä tässä nyt sitten mitään farkkuja ostaa.

Joo joo first world problems mutta uudet farkut hakusessa nyt vuoden ja mikään mieluisa malli ei näytä kivalta päällä.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaahan naiset, joiden mitat esim 90-65-90 tai 96-70-96, minkä kokoiset rinnat teillä on? Olen mielestäni keskimääräistä isorintaisempi (Dd-E70) ja aika lähellä tiimalasia. Sil

Tuntuu että av:lla kaikilla on yhtä iso lantion- ja rinnanympärys, kuten "ihannenaisella".. Reaalielämässä tällaisiä ei ainakaan minun kaveripiirissäni ole silmämääräisen arvion perusteella...

ti mittani ovat 93-68-88 eli rinnanympörys lantiota pienempi enkä koe persettäni isoksi vaan normaaliksi (Bmi20, pituus 170).

Vierailija
22/55 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, iso perse 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

CD 70

Vierailija
24/55 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso perse on päärynä.

Vierailija
25/55 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nomon farkuissa on omat haasteensa, mutta kavereiden nomofarkut ovat, kun ne on valmiiksi saatu ja iteroitu, olleet erinomaisia. Ei muuta kun mittatilausfarkut sieltä.

Vierailija
26/55 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaunis, naisella ja ihmisellä.

Mutta jos pelkistä vaateripustimista tykkää, niitä muotiteollisuudesta löytyy pilvin pimein. Siitä vaan valitsemaan, androgyynia. Suunnittelijat tykkää, samoin heidän pankkitilinsä, kun näkyy heidän villit ideat parhaiten. Ihmisvartalosta ei niin väliä, taide pitkä. Kunhan saa nimeä suunnittelija.

Vai miten se nyt menee.

Vierailija
27/55 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on itselläni tikkuvartalo: ei rintoja, ei lanteita, ei näkyvää vyötäröä. Vaatteita on helppo ostaa, mutta mielestäni oikein sopivissa vaatteissa tiimalasivartaloinen, jopa hieman ylipainoinen, on itseäni seksikkäämpi ilmestys. Ja minulla on ihan hyvä itsetunto ja pidän kehostani, olenpahan vain sitä mieltä, että kurvit ovat seksikkäitä, vaikkei niitä itselläni ole. Suosisin kyllä tuollaisella vartalotyypillä varustettuna hyvin istuvia mekkoja ja hameita, jotka korostavat vyötäröä. Oikeissa vaatteissa minua kymmenen kiloa painavampi tiimalasivartaloinen saattaa näyttää hoikemmalta kuin minä ruipelo: esim. vyötäröä korostavassa kauniisti laskeutuvassa maksimekossa, joka tekee minusta yhden pötkylän mutta kurvikkaasta ihanan elegantin.

Vierailija
28/55 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaiset vartalot ovat kauniita. Itse olen mallia tasapaksu... Isohkot tissit, pieni pömppömaha ja kapea lantio. Vaatteita on kyllä ainakin helppo löytää..

Tiimalasivartalo on minusta yleensä kauniimpi kuin esim päärynävartalo. Sopusuhtaisuus on kaunista. Eikös tiimalasi ole monen mielestä se ihanne vartalonmalli? 

Vierailija
29/55 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 16:43"]Iso perse on päärynä.[/quote]

no vielä pahempi iso perse ja isot rinnat

Vierailija
30/55 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 16:40"]

Kertokaahan naiset, joiden mitat esim 90-65-90 tai 96-70-96, minkä kokoiset rinnat teillä on? Olen mielestäni keskimääräistä isorintaisempi (Dd-E70) ja aika lähellä tiimalasia.

[/quote]

No minulla on mitat melko lähellä tuota, eli 98-69-94 ja rintojen koko 70E tai F.

Ja kyllä, sopivien istuvien vaatteiden löytäminen ON hankalaa.

Vierailija
31/55 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaahan naiset, joiden mitat esim 90-65-90 tai 96-70-96, minkä kokoiset rinnat teillä on? Olen mielestäni keskimääräistä isorintaisempi (Dd-E70) ja aika lähellä tiimalasia. Sil

Tuntuu että av:lla kaikilla on yhtä iso lantion- ja rinnanympärys, kuten "ihannenaisella".. Reaalielämässä tällaisiä ei ainakaan minun kaveripiirissäni ole silmämääräisen arvion perusteella...

ti mittani ovat 93-68-88 eli rinnanympörys lantiota pienempi enkä koe persettäni isoksi vaan normaaliksi (Bmi20, pituus 170).

[/quote]

Mittani ovat 91-61-93 (oli pakko kaivaa mittanauha esiin :D ) ja rintaliivien koko 60F/G. En koe enää olevani niin tiimalasi kun mitä olin 10kg isompana (nyt 169cm/60kg), silloin mitat olivat luokka 95-65-97 (jep, ei tuohon vyötärölle vaan tartu..). Itseasiassa tällä hetkellä koen olevani ennemminkin suora kuin tiimalasi, vaikka nuo mitat taitavat muuta väittää.

Farkuista sopivimmat ovat olleet Tiger of Swedenin korkeavyötäröiset farkut. Istuvat vyötäröltäkin täydellisesti! Suosittelen kokeilemaan :)

Vierailija
32/55 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitää, mä olen tiimalasi ja mulle istuu kaikki. Tosin olen myös pitkä. 174. Mut siis itse törmään huonosti istuvii caatteisiin tosi harvoin, jos koko vain on oikea. Ainoastaan liian lyhyitä voi esim paidat olla ja liian matalia matalavyötäröiset farkut.

Vierailija
33/55 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 18:13"]

Mittani ovat 91-61-93

Itseasiassa tällä hetkellä koen olevani ennemminkin suora kuin tiimalasi,

[/quote]

Taattua av-provoilua, mitä tällaiset ketjut ovat aina täynnä :D

Vierailija
34/55 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaunis, nätein vartalon malli päärynän jälkeen. Kunhan ei oo kovin hoikka. Siis mun silmissä, ei mitenkään niin, että kaikkien nyt pitäis näyttää siltä.

Vierailija
35/55 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu oikein kuinka raju tiimalasi, joskus voi näyttää aika koomiselta kun sitä mahaa on vedetty jollain korseteilla ja muilla tiukemmaksi

Vierailija
36/55 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiimalasi on kauneutta. Ja AP, käy kokeilemassa Levi's Bold Curveja, ne istuvat täydellisesti.

Vierailija
37/55 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen teinistä asti kaventanut farkut ja paitapuserot vyötäröltä ja saan siten niistä täydellisesti istuvat. Myös mun teinitytöt kaventavat housunsa vyötäröltä. Ei ole mikään ongelma meille. 

Vierailija
38/55 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

täällä se 90-65-90 mitoilla varustettu. Rintaliivikoko on 75 C tai D vähän mallista riippuen, useimmat liivini on C-kuppia.

Vierailija
39/55 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen tiimalaseille. Nauttikaa vartaloistanne, teillä on sentään naiselliset kurvit. terv. tasapaksu (norm.painoinen) pötkelö :(

Vierailija
40/55 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nätti, niinkuin mikä tahansa malli jos ryhti on hyvä ja vaatteet vartalolle sopivat. Ite eniten silmää miellyttää pitkät, hoikat, kapealanteiset ja pienirintaiset naiset, mutta se johtuu ihan vain siitä, että satun itse olemaan tuollainen. Olen tommosta vartaloa tottunut eniten katselemaan ja silmä on tottunut siihen, kenties. :) Kaikki on halutessaan kauniita mun mielestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän