Ihme luuloa, että kaikki kyttäis sun miestä
Mikä ihme joitakin naisia vaivaa kun kuvitellaan muiden naisten olevan kaikenaikaa kiinnostuneita heidän miehistään? Minulla on tuttava, joka löysi uuden miehen, joka kuuluun kategoriaan, josta minä en ole kiinnostunut millään tavalla; mies on tuntuvasti vanhempi, eronnut, kalja maittaa ja röökiä kuluu, ammattiltaan kunnon rasvanäppi, ei koulutusta ja asenteet sen mukaiset, käsitys parisuhteesta on naiset kotiin tekemään kersoja ja safkaa, ulkonäkökin mallia juntti harja nenän alla hampaat keltaiset karvat rehottaa. Tuttava on saanut jostakin päähänsä, että jotkut meistä (minä mukaanlukien) ollaan kiinnostuneita sen miehest ja määkyy aiheesta milloin kenellekin.
Ei kai voi mennä sanomaan,että edelläluetelluista syistä johtuen miehesi olisi viimeinen, josta minä kiinnostuisin? Kohta alkaa olla pakko, koska luulisi tuttavani tajunneen että minun miesmakuni ja mieheni on aivan toiselta laidalta.
Kommentit (4)
Minä sain huutoa suoraan työkaverini vaimolta, joka tuli työpaikalleni huutamaan, että minulle on suhde hänen mieheensä ja kuinka olen vain yksi monista.
Mies näyttää ihan Tauskilta ja taustat samaa luokkaa...Kolmatta kertaa naimissa, viisi lasta, alkoholisoinut ja muutenkin ressukoiden perikuva.
Hehee, useimmiten nämä naistensa toisilta naisilta vahtimat miehet on juurikin niitä, jotka todellakaan ei kuulu joka naisen unelmauroot-sarjaan vaan ovat sellaisia perusjuntteja, joita löytää kun menee mihin tahansa lähiöpubiin. Epäsiisteys, rumat vaatteet ja huonot hampaat kuuluvat poikkeuksetta kuvioon. Ja näitä naiset sitten mukamas on sankoin joukoin itselleen vamppaamassa :D
Ei apua :D Saan niin tursake haisuli mielikuvia näistä miehistä joista kerrotte!
Senkun sanot. Alkaa luulot vähetä.
Taitaa tämä tuttava olla joku muhkummansorttinen yh-mamma, joka on saanut edes jonkinlaisen miehen ja nyt yrittää itselleenkin uskotella sen olevan varsinainen adonis vakka tietääkin ettei ole.