Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko taloyhtiön yhtiöjärjestyksessä kieltää lapset?

Vierailija
22.08.2020 |

Eli mihin esim. Nämä senioriasunnot perustuu?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita vois tulla lisääkin ihan muillekkin kuin pariskunnille. Lapsettomat hotellit on ihan huippua. Vielä kun joku perustaisi lapsettoman ravintolaketjun 😊

Niin, mä luulen, että ravintolat pyrkii yleensä houkuttelemaan asiakkaita, ei niinkään käännyttämään isoa asiakasryhmää pois. Kun se yritystoiminta täytyy kuitenkin pitää kannattavana.

Vierailija
22/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan edes taloyhtiöstä kyse vai jostain vuokratalosta? Jos asia rassaa noin paljon, voit itse etsiä jonkun lapsivapaan kolkan suuresta maastamme ja muuttaa vaikkapa omakotitaloon vanhalle tai 90-luvulla rakennetulle alueelle (lapset juuri muuttaneet kotoa). Toisaalta ihan senioriasuntoihin on muita vuokra-asuntoja helpompi päästä, kun niissä on ne ikäkriteerit (jotka ovat vain 55 vuotta). Jos lapsiviha menee oikein pahaksi, niin ihan hoitokontaktistakin voisi olla apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointikin voidaan kieltää, niin miksei lapsia?

Vierailija
24/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä trolli!

Vierailija
25/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mielummin muutan lapsitaloon, kun taloon, jossa on paljon nuoria opiskelijaikäisiä tai sitten jotain huume-alkoholisteja. Tuo ainainen bilettäminen alkaa jo väsyttää.

Vierailija
26/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota sitä jossain avoimesti ja siten, että kaikki saavat tiedon. Kannattaa sanoa rehellisesti ja avoimesti, että lasten normaali läsnäolo häiritsee, ja että toivotte, että kiinteistö jatkossa olisi sellainen, ettei siellä olisi lapsia tai teinejä lainkaan (tai aikuisiakaan, jotka liian iloisia/eläväisiä). Loppujen lopuksi aikuisillekin voi yrittää ehdottaa joitain rajoituksia (esim. sinkut tai usein kumppania vaihtavat sekä äänekkäästi perheriitojensa aikana riitelevät aikuiset pariskunnat ovat kielletty). Kannattaa kokeilla asiaa ainakin.

Toinen vaihtoehto on itse muuttaa paikkaan, joka miellyttää itseäsi jo nykyisellään. Ei kannata tuhlata ainoaa elämäänsä paikassa, joka tuntuu pahalta. Jo vuosikin on pitkä aika.

Vierailija
27/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaan yhtiöjärjestyksessä määrätä näin.

Jälkikäteen moisen lisäyksen asettaminen vaatii osakkailta 100% hyväksynnän.

Ei siinä ole mitään väärää tai laitonta, kyllä yksityinen taloyhtiö saa ottaa osakkaikseen vaikka yksisilmäisiä vihreitä kääpiöitä, jos haluaa.

Vierailija
28/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senioriasunnot kai perustuu siihen, että asunnoissa asuu senioreja ja ne myydään vain senioreille. Voittehan se pyrkiä myymään asuntojanne vain todella vanhoille ihmisille, joilla ei enää ikää ole tehdä lapsia. 

Voihan Hilkka (91) asua omistamassaan senioriasunnossaan yhdessä lapsensa Heikin (56) kanssa, joka on vähän viinalta tuoksuva vanhapoika.

Vierailija
29/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Senioriasunnot kai perustuu siihen, että asunnoissa asuu senioreja ja ne myydään vain senioreille. Voittehan se pyrkiä myymään asuntojanne vain todella vanhoille ihmisille, joilla ei enää ikää ole tehdä lapsia. 

Voihan Hilkka (91) asua omistamassaan senioriasunnossaan yhdessä lapsensa Heikin (56) kanssa, joka on vähän viinalta tuoksuva vanhapoika.

Tottakai, se hänen "lapsensa" on jo aikuinen seniori, joka ei varmaan enää leiki leikkipuistossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi