Helkaman toimari: – Ymmärrän. Se oli meidän moka, kun näimme hänet somevaikuttajana ja toinen puoli kolikosta jäi ymmärtämättä.
Kuinka tyhmä voikaan yrityksen toimari olla. Uskoo näihin selityksiin ken tahtoo. Itselläni meni ainakin luotto kokonaan tähän yritykseen.
Kommentit (73)
Hehee! Meni maine kummaltakin.
Varsinkin Helkamalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai tiesivät että on vihreiden varapj. Ei muuten olisi noin vähällä kolmen tonnin pyörää
Jättikö muka esittelemättä luottamustehtävänsä? En usko sekuntiakaan.
Vaikka olisi jättänytkin, niin kyllähän noin ison firman edustaja katsoo netistä kenestä on kyse, kun joku ehdottaa yhteistyötä. Ainakin pitäisi katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Suomenmestari Samuli Samuelsson sai sponsorilta tylyt pakit Syynä tähän oli se, ettei Samuelssonilla ollut tarpeeksi seuraajia Instagram-tilillään. Lisäravinneyrityksen vähimmäisvaatimuksena kun oli 10 000 seuraajaa. Diarralla on reilu 4000 seuraajaa
Eri yritys. Joka yrityksellä on omat kriteerinsä, joten tapauksia ei voi verrata keskenään.
Oon pitänyt firmojen Social Media Managereita täysinä turhakkeina, mutta ehkä Helkamankin kannattaisi palkata sellainen tai / ja sisällyttää työnkuvaan tällaisten tilanteiden ehkäiseminen, pelisilmää kehiin. Some on kuin tuli... Jokainen osaa sytyttää, mutta on taito osata käsitellä.
Yhtä lailla joka ministeri pukeutuu ilmaismarimekkoon
Vierailija kirjoitti:
Minä olen somevaikuttaja myös! Käyn vauvva palstalla joka päivä ja saan tykkäyksiä. Mode poistaa vähintään 50 ketjua päivässä aikaansaannoksiani, eli pidän ihmisiä leivässä.
Sä NIIN teet Jumalan työtä. Iso peukku.
Kuinka moni muu sai noin kalliin lahjuksen 5000 seuraajalla?? Ei kukaan muu!
Vierailija kirjoitti:
Hehee! Meni maine kummaltakin.
Varsinkin Helkamalta.
Kyllä tuossa Diarrhea otti pahemman osuman. Ikävä kyllä virheiden äänestäjien typeryys huomioiden tällainen valuu kuin vesi hanhen selästä.
”Polkupyörä - vihreä. No kaikkihan meni sitten ihan oikein. Ja eikun uurnille!”
”Olen ylipainoinen ja RODULLISTETTU”, voiko typerämpi kerjääjä olla, kuin tämä nainen? Käyttää ihonväriään keppihevosena milloin mihinkin se nyt sattuu sopimaan.
Jos ei olisi pyörää lahjoitettu, olisi alkanut maalittaminen.
Etnisesti edistyksellisten ja kehopositiivisten kiusaaja koko firma
Päinvastoin. Epäilen että tiesivät tasan tarkkaan kolikon kaikki puolet paremmin kun hyvin. Kolmen tonnin pyörä ilmaiseksi päättäjälle ja kukaan ei tiedä muka mitään. Voi hyvää päivää
Vierailija kirjoitti:
”Olen ylipainoinen ja RODULLISTETTU”, voiko typerämpi kerjääjä olla, kuin tämä nainen? Käyttää ihonväriään keppihevosena milloin mihinkin se nyt sattuu sopimaan.
Voiko tällaisen tekstin jälkeen yritys kieltäytyä ilman mahdollisesti alkavaa valtavaa lokakampanjaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko tällaisen tekstin jälkeen yritys kieltäytyä ilman mahdollisesti alkavaa valtavaa lokakampanjaa?
No olisihan siihen voitu vastata, että olette poliitikko joten kaupallinen yhteistyö kanssanne ei ole oikein.
Vierailija kirjoitti:
Lähetin Helkamalle viestiä, että 58vuotiaana hoitajana, olisi kiva saada sähköpyörä työmatkoihin. En uskalla riskiryhmään kuuluvana kulkea bussilla työmatkoja. Hoidan vanhuksia. Poljen vanhalla mummopyörällä työmatkat ( 5km yhteensuuntaan), matkalla ylämäkiä. Iltavuorosta on raskasta polkea, varsinkin näin iltojen pimetessä. Olisi mahtavaa saada sähköpyörä, jolla voisi kulkea nopsasti työmatkat.
Sinun pitää saada tuohon tekstiin lisättyä kivoja sanoja, kuten kehopositiivinen, metoo, ilmastonmuutos, somevaikuttaja ym. Ei ketää pelkkä tavallinen hoitaja kiinnosta
Laitankin heti Helkamalle postia, että voivat toimittaa ilmaiset pyörät koko meidän perheelle.
Lupaan twiitata asiasta 38 seuraajalleni (olen some-vaikuttaja).
Vierailija kirjoitti:
Laitankin heti Helkamalle postia, että voivat toimittaa ilmaiset pyörät koko meidän perheelle.
Lupaan twiitata asiasta 38 seuraajalleni (olen some-vaikuttaja).
Ethän pidätä henkeä sähköfillareita odotellessa?
No eipä tarvi helkamaa ostaa, onhan niitä muitakin valmistajia.
Kyllä Helkama tiesi tai ei se oikeastaan ole heidän vastuullaan. Jotenkin nyt vaan yritetään kääntää huomio pois siitä, että pyörä kyllä kelpasi tälle henkilölle. Hän käyttää asemaansa väärin. Olisi pitänyt kieltäytyä ilmaisesta sähköpyörästä. Nyt kun käry kävi, yritetään pistää firman piikkiin. Erikoinen juttu.
Kun katsoo tuota Fatimin postaamaa kuvaa ja hänen asentoaan pyörän päällä, niin suuresti epäilen, osaako hän edes ajaa pyörällä? En usko ennen kuin näen videon. Onko pyörä enää edes hänen hallussaan vai onko se myyty eteenpäin tai annettu sukulaiselle/kaverille?
Kuinkakohan paljon vastaavia tapauksia on, mutta ne ei vain tule kenenkään ulkopuolisen tietoon? Nythän tämä oli itse instassa hehkuttanut ja paljastanut asian