Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helkaman toimari: – Ymmärrän. Se oli meidän moka, kun näimme hänet somevaikuttajana ja toinen puoli kolikosta jäi ymmärtämättä.

Vierailija
21.08.2020 |

Kuinka tyhmä voikaan yrityksen toimari olla. Uskoo näihin selityksiin ken tahtoo. Itselläni meni ainakin luotto kokonaan tähän yritykseen.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tiesivät että on vihreiden varapj. Ei muuten olisi noin vähällä kolmen tonnin pyörää

Vierailija
2/73 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somevaikuttaja. Salli mun nauraa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai tiesivät että on vihreiden varapj. Ei muuten olisi noin vähällä kolmen tonnin pyörää

Jättikö muka esittelemättä luottamustehtävänsä? En usko sekuntiakaan.

Vierailija
4/73 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helkamaltako niitä sähköfillareita saa ? ;)

Zinc

Vierailija
5/73 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustelut olivat kyllä huvittavat. Voisinko minä, persjalkaiseksi haukuttu ylipainoinen nainen, saada pyörän Helkamalta? Ei tarvi olla edes sähköpyörä.

Vierailija
6/73 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi sanoa muuta, koska lahjonta on suomessa rikollista.  

Vierailija
7/73 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomenmestari Samuli Samuelsson sai sponsorilta tylyt pakit Syynä tähän oli se, ettei Samuelssonilla ollut tarpeeksi seuraajia Instagram-tilillään. Lisäravinneyrityksen vähimmäisvaatimuksena kun oli 10 000 seuraajaa. Diarralla on reilu 4000 seuraajaa

Vierailija
8/73 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5000 instaseuraajaa ei ole paljon. Jopa mulla on. Noin paljon. Ei tipu kolmen tonnin yhteistöitä. Jos olisi 50.000 niin ehkä voisi onnistua

Vierailija
9/73 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustelut olivat kyllä huvittavat. Voisinko minä, persjalkaiseksi haukuttu ylipainoinen nainen, saada pyörän Helkamalta? Ei tarvi olla edes sähköpyörä.

Et, koska et voi tarjota mitään vastineeksi (näkyvyys) todennäköisesti. Joten valoja päälle nyt näiden kysymysten kanssa.

Vierailija
10/73 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diarreeta päästetään nyt hädissään joka reiästä.

Pakko.

Vierailija
11/73 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin Helkamalle viestiä, että 58vuotiaana hoitajana, olisi kiva saada sähköpyörä työmatkoihin. En uskalla riskiryhmään kuuluvana kulkea bussilla työmatkoja. Hoidan vanhuksia. Poljen vanhalla mummopyörällä työmatkat ( 5km yhteensuuntaan), matkalla ylämäkiä. Iltavuorosta on raskasta polkea, varsinkin näin iltojen pimetessä. Olisi mahtavaa saada sähköpyörä, jolla voisi kulkea nopsasti työmatkat.

Vierailija
12/73 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen korruption mädättämän naisenhan tässä pitäisi anteeksi pyytää, koska oli aloitteellinen korruptiossa. Hyi hitto.

Vierailija
13/73 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Suomessa lahjuksen saajat jakavat tiedon netissä. Toisin kuin korrutiomaissa. Tai no Trump kyllä kertoo julkisesti kaiken miten on rikkonut lakeja.

Vierailija
14/73 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi Suomessa lahjuksen saajat jakavat tiedon netissä. Toisin kuin korrutiomaissa. Tai no Trump kyllä kertoo julkisesti kaiken miten on rikkonut lakeja.

Ainoastaan tyhmimmät.

Vierailija
15/73 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi sanoa muuta, koska lahjonta on suomessa rikollista.  

Ei ole, vaan veronalaista puuhastelua se on. Tässä kyllä voidaan puhua enempikin markkinoinnista, ja halvasta sellaisesta, jo nyt.

Kun saadaan mainokset päivälehtiin 3000e hinnalla muutamaksi viikoksi.

Zinc

Vierailija
16/73 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et, koska et voi tarjota mitään vastineeksi (näkyvyys) todennäköisesti. Joten valoja päälle nyt näiden kysymysten kanssa.

No, Fatim antoi kyllä nyt ihan kunnolla näkyvyyttä...

Vierailija
17/73 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin antoi. Mikäköhän on pointtisi? Omani oli se että ei kai kukaan ole niin idiootti että luulee Helkaman bisneksen perustuvan siihen, että joka pullukalle annetaan ilmainen pyörä kun pyytää :D

Vierailija
18/73 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen somevaikuttaja myös! Käyn vauvva palstalla joka päivä ja saan tykkäyksiä. Mode poistaa vähintään 50 ketjua päivässä aikaansaannoksiani, eli pidän ihmisiä leivässä.

Vierailija
19/73 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt joku yritys todella kaipaa tällaista näkyvyyttä

Vierailija
20/73 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin antoi. Mikäköhän on pointtisi? Omani oli se että ei kai kukaan ole niin idiootti että luulee Helkaman bisneksen perustuvan siihen, että joka pullukalle annetaan ilmainen pyörä kun pyytää :D

Se tietysti oli pointtini, että tämäntyyppistä näkyvyyttä ei mikään firma halua. Vaikutat kumman ärtyneeltä, relaa.