Suomen kalleimmat postinumerot - asutko täällä??
http://www.iltasanomat.fi/asuminen/art-1288596010321.html
En kyllä ihan usko tohon listaan, ihmetyttää esim että Etu-Töölö puuttuu kokonaan???
Kommentit (92)
01400 löytyi listalta!
Ihmetyttää kovastikin, kun alueeseen kuuluu myös tuo kaupungin vuokrahelvetti Havukoskikin.. + opiskelija asuntoja. Mutta ehkä sitten Rekola ja nää Asolan/Koivukylän omakotialueet ovat sitten ihan överi kalliita. ;) Ulriikanpuistoa unohtamatta.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 20:45"]
Espoo/Tapiola mitä mieltä olet? Voiko siellä lapsia kasvattaa kun maaseudulla kehäkolmosen jälkeen nuoriso on niin turhautunutta:/
[/quote]
??
Hyvin ovat näyttäneet kasvaneen tähän saakka. Erinomainen päiväkoti aikoinaan, hyvät kaverit ja naapurusto, paljon harrastuksia tarjolla, erinomaiset koulut, luonto lähellä.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 21:50"]
Listan kärkipään asujia on tietysti ilmoittautunut jo vino pino, mutta missä Manhattanin ja Lontoon porukka viipyy?
[/quote]
Manhattanista en tiedä, mutta minä olen asunut kaupungissa, jossa on USAn 3. kalleimmat talot :D Me tosin oltiin vain vuokralla.
Ai tosiaan me asutaan numerossa 00260, eli Töölössä. Ei näköjään päästä listalle :-D!
En asu,Ihmetyttää todella, että yliipäätään kukaan haluaa asua betonikolossissa pakokaasujen keskellä. No joo,pakon sanelemana voisi onnistua, mutta noi hinnat?! Varjele,mulle saisi maksaa asumisesta noissa kohteissa.
Mä voin maksaa!
[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 07:39"]
En asu,Ihmetyttää todella, että yliipäätään kukaan haluaa asua betonikolossissa pakokaasujen keskellä. No joo,pakon sanelemana voisi onnistua, mutta noi hinnat?! Varjele,mulle saisi maksaa asumisesta noissa kohteissa.
[/quote]
OHO!? 40. sisään mahtui oma postinumero, en ois kyllä uskonut... Olisiko Etu-Töölö vielä Helsinki 10 ja siksi ei näy tässä?
Asun. Katsoin jo eilen listan ja sieltä löytyi oma asuin alue niin kuin odotinkin.
Asun ja sillä puolella joka nostaa alueen hintaa. Vanha alue, jonka hintataso nousee vuosi vuodelta.
Ihan tavallisia ihmisiä täällä kuitenkin asuu ei mitään rikkaita, normaalia isompia asuntolainoja vain ihmisillä, kun täällä on kiva asua, sellainen kyläfiilis.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 07:39"]
[/quote]
Et selvästikään tunne listan kohteita, sieltä löytyy paljon pientaloalueita, jopa sellaisia joissa ei ole yhtään kerrostaloa. Sinun postinumeroalueellasi varmasti on kerrostalo tai parikin, vaikka asuisit kuinka maalla.
00130 joo. Mutta Kaartinkaupunki on niin pieni alue, että yksikin kalliimpi asuntokauppa keikauttaa Ullanlinnan ja sen sijaintia listalla. Ihan kiva asua lähellä Stockaa kyllä, Herkku on lähikauppani.
Tätä listausta enemmän alueista kertoo se vuosi sitten tullut keskitulojen perusteella rankattu postinumerolista.