Suomen kalleimmat postinumerot - asutko täällä??
http://www.iltasanomat.fi/asuminen/art-1288596010321.html
En kyllä ihan usko tohon listaan, ihmetyttää esim että Etu-Töölö puuttuu kokonaan???
Kommentit (92)
Tapiola ei ole Helsingissä, se on Espoon parhainta aluetta.
Eka 00130 täällä. Ykkösalue. Imekää soiroa köyhät.
Kyllä asutaan listan mukaan "kalliimmalla" asuinalueella kuin tahtomallamme listan mukaan "halvemmalla" asuinalueella jolle meillä ei ollut varaa muuttaa.
AP, mä asun Etu-Töölössä, ja mun postinumero on 00100, joka tuossa on nimetty keskustaksi. Ei se Etu-Töölö siis kokonaan puutu.
Espoo/Tapiola mitä mieltä olet? Voiko siellä lapsia kasvattaa kun maaseudulla kehäkolmosen jälkeen nuoriso on niin turhautunutta:/
Asun. Ennen asuimme top 4 alueella, sitten muutimme vähän alemmas listalla.
Oon asunu noista alueista viidessä.
Kyllä, Marjaniemessä, jossa on sama postinumero kuin Itäkeskuksessa. Ensimmäinen nostaa ja jälkimmäinen laskee keskiarvoa. Ihan mielenkiintoinen lista, vaikka todelliset hinnat näkeekin paremmin yksittäisen asuinalueen perusteella, eikä keinotekoisella postinumerojaottelulla, joka niputtaa yhteen hyvin erilaisia alueita.
Noihan on kaikki noita kennostoasuntoja, ei kai niissä kukaan normaali halua asua?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 21:16"]
Noihan on kaikki noita kennostoasuntoja, ei kai niissä kukaan normaali halua asua?
[/quote]
Joo, ei niissä kukaan halua asua. Muuten vaan Suomen arvokkaimmat asuinneliöt. Varmaan sen takia kovimmat hinnat kun ei kenellekään kelpaa.
Vtun dille! Herää pahvi!
Just just Kalliota pare.min Taka-Töölössä. Töölöstähän löytyy myös 00260 postinumero Töölöntorin kulmilla, oliko se listalla?
Kyllä asun, ja hämmästyttävän hyvin sijoitumme vaikka alueella on isoja kerrostalojakin.
T. Espoossa & Westendin yläpuolella
Asun, Tampereen keskustassa. Kivaa on :)
t. opiskelija
02230