Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä kuolen tähän avioeroon. Mä en vaan kestä

Vierailija
04.09.2013 |

Toinen kohtelee kuin ilmaa. Pakko asua vielä samassa talossa jonkun aikaa, ehkä puolivuottakin. Mä en kestä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa jäädäkin tähän taloon mun puolesta. Pitäköön stana talon. Mutta minä haluan hyvät korvaukset osituksessa, jotta saan meille kivan kämpän läheltä koulua.

Eipä tarvii koulutakseja enää

Vierailija
22/24 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 16:48"]

Tuo haahkan huutelija kannattaa jättää kommentoimatta. Varmaan joku Tuksu tai sen kaveri.

[/quote]

Lassukka se on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi asianajaja pitää huolen ettet saa osituksessa miehen maksamasta talosta mitään tai ainakin oikeusprosessi kestää vuosia. Valitusta valituksen perään. Tänä aikana joko asut miehen talossa tai kadulla :)

Suosittelen kuitenkin, että miehesi ei suostuisi lunastamaan sinua ulos.

Tässä markkinatilanteessa nimittäin voi olla vaikeaa saada taloa kaupan (etenkin jos mies on taktikko ja neuvottelee hiukan välittäjän kanssa) ja tällöinhän asut siellä tai kadulla.

Vierailija
24/24 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 19:08"]

Miehesi asianajaja pitää huolen ettet saa osituksessa miehen maksamasta talosta mitään tai ainakin oikeusprosessi kestää vuosia. Valitusta valituksen perään. Tänä aikana joko asut miehen talossa tai kadulla :)

Suosittelen kuitenkin, että miehesi ei suostuisi lunastamaan sinua ulos.

Tässä markkinatilanteessa nimittäin voi olla vaikeaa saada taloa kaupan (etenkin jos mies on taktikko ja neuvottelee hiukan välittäjän kanssa) ja tällöinhän asut siellä tai kadulla.

[/quote]

häh? Jos ap omistaa puolet talosta niin puolet omaisuudesta kuuluu hänelle, ei siinä auta mikään. Tietty eri tilanne jos talo miehen nimissä kokonaan.