Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Väärin kuultuja lauluja, kerätään tänne =)

Vierailija
04.09.2013 |

Löytyy varmasti vastaava ketju mutta en jaksanut hakea...

Minua on naurattanut väärin kuultu Bad Moon Rising, missä joku on luullut että ne laulaa "There's a bathroom on the rught".

Kaverin "Hey Wayne, I have a new gold brain"-versio Nirvanan Heartshaped Boxista oli myös huvittava. (Laulaa oikeasti hey wait, i have a new complaint...)

Omia en jaksa nyt kirjoittaa, vauva heräsi, pitää imettää ja hankalaa kirjoittaa vain vasemmalla kädellä =)

Kommentit (156)

Vierailija
121/156 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ressun biisistä:

"Kadut kaupungin ovat pitkiä ja suoria,

niin moni tarjoaa pelkkiä KUORIA.

(Taitaa olla oikein).

:D

Nää oli kyllä hauskoja :D

Tuli naurettua ihan ääneen.

Vierailija
122/156 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri Tähkän Pauhaava sydän kappaleen kertosäettä en ole koskaan kyennyt kuuntelemaan niin että ymmärtäisin mitä siinä sanotaan. Artikolointi on aivan pielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/156 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että Madonna laulaa i fell in love With sombrero :D

Luulin myös että Ressulle kadut tarjoavat pelkkiä huoria, lauloin tätä kovaan ääneen 9-vuotiaana....

movetronin roomeo ja Juulia biisin cabulet-kohta on sellainen josta varmaan kaikilla on varmaan oma versionsa, mun oli "Tää Tatu letittää sun huonoo Tuulia"

Vierailija
124/156 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se radiorenkutus "there goes my baby, woo-O-oo baby come back to me" tai mieheni sanoin "there goes my beaver"' ja kyseli aina että mikä se on se majava biisi.

Ja sitten se "underneath my skin there's an eagle" kaveri kuuli "underneath my skin there's a meatball"

Vierailija
125/156 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen nipo (mä olen niin pop)

all the best girls, all the best they are boys (get boys. kuulen tän kyllä edelleen väärin, piti joskus erikseen tarkistaa että mitähän ne oikeasti laulaa)

beat my lover, gonna beat my lover (wanna be)

Vierailija
126/156 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 22:32"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 09:03"]

"Jos sulla on toinen, koko kaupunki tietää sen sua ennen"... Whaaat? Miten koko kaupunki tietää sua ennen jos sulla on toinen???

Mut se olikin joku Jossu...

[/quote]

Eikö se alkuperäinen biisi menekin, että "jos sulla on toinen" ja Jukka-Poika ja Cheek on tehnyt siitä version: "Jossulla on toinen". Biisin nimikin on Jossu.

[/quote]

Joo alkuperäinen menee kyllä "jos sulla on toinen, koko kaupunki tietää sen mua ennen" eli Cheek ja Jukkapoika ovat muuttaneet sanoja muutenkin kuin vain jos sulla muuttaneet Jossulla. Alkuperäinen varmaan ihmetteli juurikin noiden cheekin sanojen järjettömyyttä :D

Vierailija
127/156 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti väärin kuultu, mutta pienenä hyräilin tämän laulun kertosäettä:

"Tanssia paljaalla navalla"

Ja kuvittelin mielessäni joukon naparetkeilijöitä tanssimassa jossain pohjoisnavalla lipun ympärillä.

Vierailija
128/156 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sananvapaus palstalla kiitos. Sana tarkoittaa sana.

Vierailija
129/156 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 00:21"]

Sananvapaus palstalla kiitos. Sana tarkoittaa sana.

[/quote]?

Vierailija
130/156 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden tähtien alla sua odottaa Malla...

oik. Näiden tähtien alla sua odottamalla.

Vierailija
131/156 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo Alanko/Kriisistä kriisiin

"Harrastin runoutta ja työttömiä" (harrastin runoutta ja teatteria)

Vierailija
132/156 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
133/156 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Kaverit tunnistaa minut näistä, mutta ei haittaa :) )

Lapseni lauleskeli pienempänä Nissepolkan "älä sinä turhia kainostele" -kohtaa "älä sinä kulkusia aivastele" <3 Itse luulin pienenä, että se menee "älä sinä turhia painostele" ja mietin, että miksihän niitä tonttuja painostetaan.

Toinen joululaulu: 30 vuoden ajan luulin, että Kulkusissa sanotaan "käy yli harjanteen kulkunen hiljalleen" kunnes eräissä kauneimmissa joululauluissa hoksasin, että sehän onkin "kulku reen hiljalleen".

Ricky Martinin She bangs -laulua laulan ihan huvikseni "she looks like a flower but stinks like a pee" vaikka tiedän kyllä oikeat sanat :)

Ja kauan luulin Madonnan laulavan La Isla Bonita -laulussa "I fell in love with some Pedro" vaikka oikeasti menee "I fell in love with San Pedro"

Vierailija
135/156 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostanpa hieman. 

Pienenä mun rupesi aina tekemään mieli kurkkuvoileipää kun kuuntelin Popedan "Elämässä pitää olla runkkua"-kappaletta. 

Kuulin nimittäin että siinä lauletaan, että "Elämässä pitää olla runkkua, ei välttämättä leipää eikä kurkkua". 

eli oikeasti siis "Ei välttämättä leipää eikä punkkua". 

Vierailija
136/156 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurora - Se soi: "Anna mun cheekin tehdä taikoi, missä ikinä se vaan soi"

Vierailija
137/156 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuu hän prinssin punaiseen. Näin kuulin lapsena! Preussinpunainen kappale siis. :D

Vierailija
138/156 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAKKIVENE!

Vierailija
139/156 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnen päivät -tv-sarja on yllättäen alkoholimyönteinen. Siinä tunnarissahan lauletaan "sadder day, water day".

Vierailija
140/156 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

I'm high as hell, I only took a half of a poooooooo.