Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väärin kuultuja lauluja, kerätään tänne =)

Vierailija
04.09.2013 |

Löytyy varmasti vastaava ketju mutta en jaksanut hakea...

Minua on naurattanut väärin kuultu Bad Moon Rising, missä joku on luullut että ne laulaa "There's a bathroom on the rught".

Kaverin "Hey Wayne, I have a new gold brain"-versio Nirvanan Heartshaped Boxista oli myös huvittava. (Laulaa oikeasti hey wait, i have a new complaint...)

Omia en jaksa nyt kirjoittaa, vauva heräsi, pitää imettää ja hankalaa kirjoittaa vain vasemmalla kädellä =)

Kommentit (156)

Vierailija
61/156 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rudimental - Not giving in = nakkivene

Vierailija
62/156 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jipun väärin päin lentävät linnut-biisin alku: Minä seison tässä päälläni kruunun väriset alusvaatteet... Oikeastihan siinä lauletaan siis luumun värisistä alusvaatteista. Mietittiin pitkään kaverin kanssa et tarkottakohan kruunun väriset kultaisia :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/156 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek: mä fiilaan susta iliahin=mä fiilaan sun stailii:)

Vierailija
64/156 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 11:58"]

Keskimmäiseni lauleskeli pienenä "tuli alla jalasten se laulaa lauluaan". Isosisko korjasi : ei kun se on "tuuli alla jalasten..."

Tietysti se voi olla tuli, jos kulketaan asfaltilla tai tuuli jos kyseessä on Amerikan joulupukki :-D

Itse olen aina kuullut Badding Somerjoen Ikkunaprinsessan yhden kohdan "Open doora" vaikka se on "Oh Glendora".

[/quote] Eikö se laulanutkaan, Ooh, Pandora! Ajattelin aina, että Pandoran laatikosta (lue:toosasta) lähtee vitsaukset maailmaan ja laulajaparka on Pandoraan sorruttuaan mennyttä miestä.

Vierailija
65/156 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 21:40"]Eikös ikkunaprinsessassa lauleta, että "Oh, Pandora" eikä open doora? Tai en mä oikeasti tiedä...
[/quote]
Vendora.
[/quote]

Ei hei kun oo Glendora :D

Vierailija
66/156 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek laulaa
"Kuka muu muka, kuka muu muka, jii-hoo- tee"

kuulen aina että laulaa
"Kuka muu muka, kuka muu muka, vii-han-neees" eli että sanoisi vihannes siinä:D

Vierailija
67/156 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri luuli,että CMX:n biisissä lauletaan:se on käsi esiliikkeissä,se on taivaan kannen valoissa...vaikka kyllähän se menee :se on käsiesi liikkeissä... :D

Neon 2 polku: Ei polku tää vie mihinkään...eikä eikä ei polku tää vie mihinkään.
Ja oikeesti:ei tää,ei tää,ei polku tää vie mihinkään

Vierailija
68/156 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Lauri Tähkän biisi: "katso mua pitkään, mikset syty sitkään?, roihun riehumaan..." oikeet sanathan on "miksi sytytitkään". Mietin aina että aika itsetietonen mies

Vierailija
69/156 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri Tähkä laulaa oikeasti: "Hetkeksi en sulle rupia, iäksi en sulle kelepaa"

Itse lauloin pitkään: "Heikiksi en sulle rupia, Piiaksi en sulle kelepaa"

Vierailija
70/156 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 00:19"]Mulla on niin monia näitä...

mm. Me oltiin Bonnie ja Clyde, sekä Jekyll ja Hyde oli aina mun mielestä: Me oltiin monia kai sekä heppuja vain...

Ja toinen: Lennä Juri Gagarin, lennä = Enkä juurikaan tarvi, enkä
[/quote]

Mä oon kuullu ton "Lennä Juri Gagarin" et "Mennään Juurikan baariin" :D

Vierailija
71/156 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskoja.. itselle tuli mieleen t.a.t.u.n "not gonna get us" Siinähän selkeesti lauletaan "makkarakebab, makkarakebab" :D

Vierailija
72/156 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nylon Beatin Teflon Love> Peffallaan.. Ja kun sitä laulaa, huomaa vähän ristiriitaisuuksia.. Esim. "Peffallaan ei ketään satuta, peffallaan ei tahdo omia, peffallaan ei tarttua saa kii..." :DD

Vierailija
73/156 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin äsken Chisun Miehistä Viis biisin ja kuulin

"Mulla on kohtu ja pakastimessa urhea mies"

Etsin oikeat lyriikat:

"Mulla on kohtu ja pakastimessa purkkeja 5"

Vierailija
74/156 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 23:01"]Hauskoja.. itselle tuli mieleen t.a.t.u.n "not gonna get us" Siinähän selkeesti lauletaan "makkarakebab, makkarakebab" :D
[/quote]

Hajosin :'DDD

Vierailija
75/156 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 21:58"]Pekka Ruuskan "Rafaelin enkeli" soi mun korvissa pitkään Rapakelin enkelinä...
[/quote] Minä hoilasin lapsena "Ole minun raparperipenkkini"

Vierailija
76/156 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fintelligens - Kaikki peliin (oli kai joku lätkäbiisi) kappaleessa lauletaan "haluun sen pokaalin", jonka luulin menneen "lauo Seppo kaaliin". Mun mielestä oli ihan järkeenkäypää. :-D

Vierailija
77/156 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt yhtään muista artistia tai kappaleen nimeä mutta soi ainakin jokunen vuosi sitten paljon tanssilattioilla, eikä aavistustakaan miten menee oikeasti, mutta kuulen aina:
Let's get it on 'til an early morn, Pizza, burger turn me on, 'til an early morn, let's get it on...
(Ja sit väliosa "shake that thing miss khala-ala tai jotain sinne päin :D)

Vierailija
78/156 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 23:38"]En nyt yhtään muista artistia tai kappaleen nimeä mutta soi ainakin jokunen vuosi sitten paljon tanssilattioilla, eikä aavistustakaan miten menee oikeasti, mutta kuulen aina:
Let's get it on 'til an early morn, Pizza, burger turn me on, 'til an early morn, let's get it on...
(Ja sit väliosa "shake that thing miss khala-ala tai jotain sinne päin :D)

[/quote] Sean Paul - Get Busy mahti biisi

Vierailija
79/156 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 21:32"]

Maija Vilkkumaan jossain biisissä lauletaan "vain pian on aamut joiden päättymistä ei näy" tj niin kuulin pienenä aina että "vain pian on haamut joiden päitä missään ei näy" :D

[/quote]

Siinä kyllä lauletaan: "Pahimpia on aamut, joiden päättymistä ei näy"

Vierailija
80/156 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akon - Right now (Na Na Na Na)
Kuulen sen aina "I wanna make love like banana"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan