Väärin kuultuja lauluja, kerätään tänne =)
Löytyy varmasti vastaava ketju mutta en jaksanut hakea...
Minua on naurattanut väärin kuultu Bad Moon Rising, missä joku on luullut että ne laulaa "There's a bathroom on the rught".
Kaverin "Hey Wayne, I have a new gold brain"-versio Nirvanan Heartshaped Boxista oli myös huvittava. (Laulaa oikeasti hey wait, i have a new complaint...)
Omia en jaksa nyt kirjoittaa, vauva heräsi, pitää imettää ja hankalaa kirjoittaa vain vasemmalla kädellä =)
Kommentit (156)
"Pylly, lasten pylly ja pump pump". Ajattelin, että melkosen härskiä.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 23:55"]Akon - Right now (Na Na Na Na)
Kuulen sen aina "I wanna make love like banana"
[/quote]
Puolet varmaan kuulee tän näin tän kommentin jälkeen :D
Ei varsinaisesti kuultu väärin mut ymmärretty. Pääsiäisenä kun lauletaan "joutui maahan enkeli, joutuisampi tuulta, niin minä ihmettelin että mikä se sampituuli oli, johon enkeli joutui :)
"Hankoon, Helsinkiä pakoon suureen Hankoon. Ja mä astun jaccustoon. " Oikeasti: "Hankoon, Helsinkiä pakoon soudan Hankoon. Ja mä oon sun Jacques Cousteau. "
"Sä oot siiklii, mut sylissäni on lämmin vesi joka lainehtii" Oikeasti: "Sä oot silkkii mun sylissäni, niin kuin lämmin vesi joka lainehtii"
"On vuosi '85, kauan on aikaa siis, vielä kun pyöräni ylöspäin, pyöräni pyörästä näin" Oikeasti: " On vuosi '85, kauan on aikaa siis siitä kun viimeksi ylöspäin pyörähdin pyörässä näin"
[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 11:58"]
Itse olen aina kuullut Badding Somerjoen Ikkunaprinsessan yhden kohdan "Open doora" vaikka se on "Oh Glendora".
[/quote]
Sama. :D Kuvittelin, että se laulun tyyppi anelee tuossa kohdassa ikkunaprinsessaa avaamaan ovensa, mutta haluaa tehdä vaikutuksen englannin kielen taidollaan tai jotain kun oikein kansainvälisesti pitää pyytää että "open door(a)!"
Kukas se nyt lauloi joskus muutama vuosikymmen sitten suomeksi Kun Chicago kuoli. Mun pikkuveljellä ei ollut silloin vielä englannin ääntäminen hallussa ja hän selitti minulle, että oli kuullut hyvän kappaleen Kun sika kuoli ja suuttui, kun aloin nauraa. Sika?
Pekka Ruuskan "Rafaelin enkeli" soi mun korvissa pitkään Rapakelin enkelinä...
Veljeni tykkäs aikoinaan Cranberriesin Zombiesta, mutta luuli että lauloivat "Salami, salami, salami".... (Hän ei ollut kovin vanha, 10v ehkä....)
Mulla on niin monia näitä...
mm. Me oltiin Bonnie ja Clyde, sekä Jekyll ja Hyde oli aina mun mielestä: Me oltiin monia kai sekä heppuja vain...
Ja toinen: Lennä Juri Gagarin, lennä = Enkä juurikaan tarvi, enkä
"I will go down with this shit, and I wont poop my hands on" Dido: White flag.
Tiedän että shit on ship, mutta tuo lauseen loppu ei aukene vieläkään. :)
"Junat ja naiset ovat huonoja kulkemaan"
Kotka poikii ilman siipii
Samuli Putron olet puolisoni nyt "kysyn saanko luvan, sinä löyhkäät, sinä löyhkäät" =sinä nyökkäät
Radiossa viime aikoina soinut biisi, yhtään en tiedä mitä oikeasti laulavat, mutta tuskin kuitenkaan niinkuin sen kuuleen "Emma, Emma I wish you're a dog"
[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 08:27"]
Kotka poikii ilman siipii
Samuli Putron olet puolisoni nyt "kysyn saanko luvan, sinä löyhkäät, sinä löyhkäät" =sinä nyökkäät
Radiossa viime aikoina soinut biisi, yhtään en tiedä mitä oikeasti laulavat, mutta tuskin kuitenkaan niinkuin sen kuuleen "Emma, Emma I wish you're a dog"
[/quote]
Meillä on Emma-niminen koira :)
Kaveri kuuli Sentencedin eräässä biisissä "brings you down" -kohdan että crazy cow. Vähän eri asia!
Mä luulin että siinä JOnna tervomaan laulussa nähtii elävä peikkonen :) heh, onneks en oo kauheesti laulellu sitä yleisillä paikoilla... :)
Euroviisuissa oli kerran jonkun itäeuroopan maan kappale jossa minusta laulettiin ihan selvästi "Homojen Balkan". Siinä oli muutakin suomelta kuulostavaa hullua ainakin "ruumismekko palaa mutta pizzaani ette saa". Näköjään Serbian biisi "Ovo je Balkan" kyseessä.
Poikani kuuli tuolloin Teräsbetonin sanat "Missä miehet ratsastaa, siellä lampaat ei voi laiduntaa" -> "Missä miehet ratsastaa, siellä lampaat ei voi laihuttaa"...
Itsekin laulan aina suvereenisti Adios libido!
Amoralin "Year of the suckerpunch" kuulin "Year of the soccer moms", hei kiva, viimein meillekin tunnustusta...
By the rivers of Babylon, where we sat down, jee-ee we went, when we remembered Sion... oikeast went=wept
Joskus lapsena kuulin radiosta kappaleen, jossa laulettiin että "paska virtaa", ja Ihmettelin kovasti, miten ne noin rumia lauleskelevat. Vasta hiljattain tajusin, että Evellä on Vastavirtaan-niminen biisi.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 17:11"]
Cheekin "Sokka irti" kuulostaa siltä että se laulaisi "Tukka irti".
[/quote]
Sehän laulaa ihan selvästi "sukka irti... mä vedin päivin öin"
J asiitä tulee mieleen Kummeli ja SUKKA POIIIS! :-D
[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 00:52"]"I will go down with this shit, and I wont poop my hands on" Dido: White flag.
Tiedän että shit on ship, mutta tuo lauseen loppu ei aukene vieläkään. :)
[/quote]
"I will go down with this ship
And I won't put my hands up and surrender
There will be no white flag above my door
I'm in love and always will be "
Aukeeks ny paremmin? ;)