Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väärin kuultuja lauluja, kerätään tänne =)

Vierailija
04.09.2013 |

Löytyy varmasti vastaava ketju mutta en jaksanut hakea...

Minua on naurattanut väärin kuultu Bad Moon Rising, missä joku on luullut että ne laulaa "There's a bathroom on the rught".

Kaverin "Hey Wayne, I have a new gold brain"-versio Nirvanan Heartshaped Boxista oli myös huvittava. (Laulaa oikeasti hey wait, i have a new complaint...)

Omia en jaksa nyt kirjoittaa, vauva heräsi, pitää imettää ja hankalaa kirjoittaa vain vasemmalla kädellä =)

Kommentit (156)

Vierailija
41/156 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimmäiseni lauleskeli pienenä "tuli alla jalasten se laulaa lauluaan". Isosisko korjasi : ei kun se on "tuuli alla jalasten..."

Tietysti se voi olla tuli, jos kulketaan asfaltilla tai tuuli jos kyseessä on Amerikan joulupukki :-D

Itse olen aina kuullut Badding Somerjoen Ikkunaprinsessan yhden kohdan "Open doora" vaikka se on "Oh Glendora".

Vierailija
42/156 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spekti: teen mitä haluun

"pelkurit heittaa ja enkelit meikkaa "

oikeesto ghetto boots sheikkaa ja heitterit heittaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/156 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jee-eee-ee jotain tulee sun päälles...." lauloin pitkään Donkkareitten Riidankylväjää, kunnes luin sanoista, että se on "Tee jotain tuolle sun päälles". 

Yksi vaikeimmin oikein kuultavia suomalaisia lauluja on Movetronin ysärihitti Romeo ja Julia, jossa lauletaan: "sä oot mun Romeo, mä oon sun Julia
 tää Capuletin kai suvun on tuuria". Sitä ei yksinkertaisesti voi kuulla oikein, jos ei lue sanoja samalla. 

Vierailija
44/156 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin tosi pitkään että Kasimirin Vadelmavene on joku suomenruotsalainen renkutus: Han går, Helsinkiä pakoon saaren, han går...

Vierailija
45/156 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 00:19"]Mulla on niin monia näitä...

mm. Me oltiin Bonnie ja Clyde, sekä Jekyll ja Hyde oli aina mun mielestä: Me oltiin monia kai sekä heppuja vain...

Ja toinen: Lennä Juri Gagarin, lennä = Enkä juurikaan tarvi, enkä
[/quote]
....nyt vasta selvis mullekki toi käenpesä laulu...

Vierailija
46/156 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek : timantit on kuin fiona (timantit on ikuisia)

Vierailija
47/156 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arto tamminen: Neljän ruuhka ->kuulin "kuunliljan ruuhkaa"

Nopsajalka ja muut siis elokuun saatilla: lupauksein mun rinnallain taitaa ollakki lumouksein jos nyt oikein kuulin viimein..

Vierailija
48/156 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maija Vilkkumaan jossain biisissä lauletaan "vain pian on aamut joiden päättymistä ei näy" tj niin kuulin pienenä aina että "vain pian on haamut joiden päitä missään ei näy" :D

Vierailija
49/156 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi Teräsniskan uuden biisin kuulen aina, että "jos olisin lumimies". Ilmeisesti biisi menee oikeesti, että "jos olisin mun mies".

Vierailija
50/156 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

she's climbing a stairway to heaven

kuulin tuon laulun noin ja pidin sitä runollisena, kunnes jossain tv-ohjelmassa tajusin, että siinä laulettiin "she's buying a stairway to heaven".

Me oltiin jengiä kai, me oltiin Jekyll ja Hyde (= me oltiin Bonnie ja Clyde...)

Mies, jonka hiekka on niin polttavaa = tie, jonka hiekka on niin polttavaa

Näen verta silmänkantamattomiin = näen merta silmänkantamattomiin, laulusta El viva Espana

Vierailija
51/156 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ikkunaprinsessassa lauleta, että "Oh, Pandora" eikä open doora? Tai en mä oikeasti tiedä...

Vierailija
52/156 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Underneath my skin there's a meatball" Donkeyboy - City Boy

Vierailija
53/156 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

O Tandembaum, o Tandembaum = O Tannenbaum, o Tannenbaum.

En osannut saksaa ja Tannen kuulosti tandemilta, joten se oli minusta ainoa looginen tulkinta tämän joululaulun kertosäkeestä.

Vierailija
54/156 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hankoon, Helsinkiä pakoon suureen Hankoon. Ja mä astun jaccustoon. " Oikeasti: "Hankoon, Helsinkiä pakoon soudan Hankoon. Ja mä oon sun Jacques Cousteau. "

Itse lauleskelin koko kesän Hankoon, Helsinkiä pakoon Suomen Hankoon..

Vierailija
55/156 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 08:42"]mä olen nipo (mä olen niin pop)

all the best girls, all the best they are boys (get boys. kuulen tän kyllä edelleen väärin, piti joskus erikseen tarkistaa että mitähän ne oikeasti laulaa)

beat my lover, gonna beat my lover (wanna be)
[/quote]
Samaa oon ihmetellyt tuossa Bogartin biisissä.

Vierailija
56/156 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 21:40"]Eikös ikkunaprinsessassa lauleta, että "Oh, Pandora" eikä open doora? Tai en mä oikeasti tiedä...
[/quote]
Vendora.

Vierailija
57/156 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadut kaupungin ovat pitkiä ja suoria, niin moni tarjoaa vain pelkkiä huoria....

Vierailija
58/156 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.

2013 klo 17:20"]

Pelimies -biisistä: "Na-na-na-naa-na-na-nan-nan-naa... tänä iltana ei tuu pakkeja".. Mitä kuulin: "Tänä iltana ei tupakkeja."

[/quote]

Toiha o täydellinen. Eikö se oo jypht no smoking teamin kannattajien biisi? Pelimies, voeny....n

Vierailija
59/156 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demolition 23 - Hammersmith palais. "I ain't had no gun in London since the Hammersmith palais. New York City's boring since the Bobs all went away. Tokyo's gone techno, and Berlin's going crazy. Ain't had no gun since Hammersmith palais."
Oli oikeesti
"I ain't had no fun in London since the Hammersmith Palais. New York City's boring since the punks all went away. Tokyo's gone techno and Berlin's going crazy. Ain't had no fun since the Hammersmith Palais."

Vierailija
60/156 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 21:40"]Eikös ikkunaprinsessassa lauleta, että "Oh, Pandora" eikä open doora? Tai en mä oikeasti tiedä...
[/quote]
Vendora.
[/quote]
Ei hitto, tarkistin, Glendorahan se onkin, yks väärinkuultu lisää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän