Väärin kuultuja lauluja, kerätään tänne =)
Löytyy varmasti vastaava ketju mutta en jaksanut hakea...
Minua on naurattanut väärin kuultu Bad Moon Rising, missä joku on luullut että ne laulaa "There's a bathroom on the rught".
Kaverin "Hey Wayne, I have a new gold brain"-versio Nirvanan Heartshaped Boxista oli myös huvittava. (Laulaa oikeasti hey wait, i have a new complaint...)
Omia en jaksa nyt kirjoittaa, vauva heräsi, pitää imettää ja hankalaa kirjoittaa vain vasemmalla kädellä =)
Kommentit (156)
Maija Vilkkumaa soi aina vaan päässäni "joka yö soitan satulatangon..." siis tietty satumaantango
Cheekin uuden biisi sanat kuulen aina "nuori, tyylikäs ja parrakas" vaikka ilmeisesti kuitenkin viimeinen sana on varakas.
Vähän aiheen sivusta, mutta jumankauta mua ärsyttää, kun en saa tolkkua aamulypsyn tunnareista. Mä kuulen, että siiinä vedetään "jaaajoo, Matti ja perälä ja vuorineeeen" vaikka kyllä tiedän, että Matin sijaan sanotaan Anni (kaiken järjen mukaan).. Mutta mitä siinä oikein kimittävässä kohdassa sanotaan?
Jipiaijoooo, myös (tai ylös?) hinkki heilahtaa-aa, kuka ne teidät kuinimaa-aaaan?? Taas lypsyjengi tonkan täyteen saa.....
Mie oon aina kuullut All about us kappaleen kertosäkeistön: "Olen paras, olen paras" vaikka se on "All about us, all about us"
Sukulaispojan väärin kuulemaa: Timantit on niin kuin siat (Cheekin Timantit on ikuisia)
Jenni Vartiaisen biisi soi radiossa. Siinä laulettiin "juomat ja naiset ovat luotuja kulkemaan...". Mietin mikä ihmeen pointti tuolla biisillä on? Kertooko jostain baari-illasta... No oikeastihan "JUNAT ja naiset ovat luotuja kulkemaan".
haloo helsingin laulun kuulin aina: "ei se ole täällä, maailma on toisella puolen" vaikka se on oikeasti "isä olen täällä maailman toisella puolen".
Meisseli-setä on silti legandaarisin. Paras kohta siinä oli "suuhun banana!" ja "no kukas hasardi?"
"Jos sulla on toinen, koko kaupunki tietää sen sua ennen"... Whaaat? Miten koko kaupunki tietää sua ennen jos sulla on toinen???
Mut se olikin joku Jossu...
Olen kuullut Jedwardin kappaleen Lipstick väärin. Siinä kertosäkeistössä kuulostaa että lauletaan "And my hear got a car crash" ja oikeasti lauletaan "Am I headed for a car crash"
Tämä on kai jo "klassikko" näissä väärin kuulluissa sanoissa, mutta itselläni yksi oli myös Him: Join me in death = Join me in bed :)
t.A.T.u kappaleessa All about us kohta, jossa toistaa monta kertaa "All about us" kuulostaa: "Olen paras, olen paaaras..."
mä lauloin pienenä tyttönä mambaa: 13 vuotiaana, hammas tuli suusta sain ensimmäisen sähkökitaran, veli kysy mitä sä lauloit, alko nauraa ja sano et siin lauletaa hammastuet :D sen jälkee meni viesti peril
Kasimir, Vadelmavene:
"Mä työnnän mun varpaat santaan"-> kuulin pitkän aikaa:
" mä työnnän mun varpaat sontaan"
Muutenkin äärimmäisen huono ja epäselvä artikulaatio. Ärsyttävä rinkutusbiisi.
Kuulin: "Baarin pihal on haamut"
Oikeasti: "Pahimpia on aamut"
Maija Vilkkumaa - Totuutta ja tehtävää