Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko hakenut Tinderistä vain seksiseuraa? Oliko seksiä heti vai tapailitteko silti useamman kerran ensin?

Vierailija
21.08.2020 |

Kokemuksia

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suoraan sovittu muutamalla viestillä että tavataan mun luona seksin merkeissä. Kymmeniä miehiä olen tavannut noin.

Hä? Kelpaako sulle siis kuka vaan, joka vaan vaikuttaa potentiaaliselta viestitse? Eikö livenä ole tullut yhtään ylläreitä ja kemioiden kohtaamattomuuksa?

Mulle kemia=mies on kuuma ja haluan hänen kanssaan seksiä eli ylläreitä ei ole tullut. En tarvitse seksiin muuta kuin hyvännäköisen miehen.

Vierailija
22/23 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain oli tutkimus , että parhaiten kestää parisuhteet joissa pannaan ensitapaamisella useamman kerran. sama juttu myös eläimillä.

Tästä syystä en ala parisuhteeseen naisen kanssa, jolla on lemmikki. Heppahullut ihan pahimpia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suoraan sovittu muutamalla viestillä että tavataan mun luona seksin merkeissä. Kymmeniä miehiä olen tavannut noin.

Hä? Kelpaako sulle siis kuka vaan, joka vaan vaikuttaa potentiaaliselta viestitse? Eikö livenä ole tullut yhtään ylläreitä ja kemioiden kohtaamattomuuksa?

Mulle kemia=mies on kuuma ja haluan hänen kanssaan seksiä eli ylläreitä ei ole tullut. En tarvitse seksiin muuta kuin hyvännäköisen miehen.

Mulle miehen älykkyys, sosiaalinen lahjakkuus (saa olla introverttikin), olemus ja ääni (ulkonäön lisäksi) vaikuttavat oleellisesti siihen, miten kuumana häntä pidän. Ja nämä eivät kyllä selviä ihan pelkällä viestittelyllä. Treenatut lihakset, hyvä kroppa ja kuumat viestit ei riitä, eikä niitä välttis edes tarvita, jotta multa saa jalat alta. Noita alussa mainitsemiani kuumia miehiä mahtuu ehkä pari kpl sataan noin irl, netissä vähän tiheämmin kun oikein tutkailee. Olen nainen 50+ mutta näin on ollut nuoresta asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi