Mikä on lempi Harry Potter -elokuvasi?
Uskovaiset, älkää vaivautuko väittämään, että Harry Potter -tuotanto on paholaisen juoni houkutella ihmisiä noituuteen.
Minun lempparini on Azkabanin vanki. :)
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Potter-fani N26 kirjoitti:
Iik ihanaa löysin Harry Potter keskustelun, jota en itse ole tehtaillut :D Mun lemppareita ovat Viisasten kivi, koska kaikki oli siinä sellaista uuden oppimista! Taikatarvikkeiden hankkimista, tutustumista Tylypahkaan ja paljon erilaisia oppitunteja.
Toisena Salaisuuksien kammio ja sen jälkeen Puoliverinen prinssi. Sellaiset jännittävät, salaperäiset kirjat joita kummassakin esiintyy, ovat kiehtoneet minua aina. Salaisuuksien kammio pelotti muuten itse kirjoista minua eniten kun luin lapsena. Ne verellä kirjoitetut viestit... kangistuneet oppilaat.. hrr jännää!
Puoliverinen prinssi on ihana, koska Snape <3 Aaa rakastan Pottereita niiiin paljon!
Hei! Se olet sinä. :) Minä ole se Tolkkien-fani. Ajattelen täsmälleen samalla tavalla ensimmäisestä elokuvasta. Salaisuuksien kammio tuli katsottua kasetilta lapsena miljoona kertaa. :D Snape on yksi kaikkien aikojen parhaista hahmoista. Se paljastus viimeisessä elokuvassa oli uskomaton! :)
Niin oli uskomaton! :D Ja hei, kiva kun joku tunnistaa mut palstalta, heh! Kivaa viikonloppua sinulle :)
Samoin sinulle! :)
Salaisuuksien kammio! Tykkään Dobbystä ja nuori Volde on komea. Leffa on vielä "lapsekas" verrattuna muihin mutta näyttelijät eivät ole yhtä jäykkiä kuin ekassa. Ja salaisuuksien kammio loppukohtauksissa on oikeasti jännä kun eläytyy siihen basiliskilta pakenemiseen. :D
Vierailija kirjoitti:
Salaisuuksien kammio! Tykkään Dobbystä ja nuori Volde on komea. Leffa on vielä "lapsekas" verrattuna muihin mutta näyttelijät eivät ole yhtä jäykkiä kuin ekassa. Ja salaisuuksien kammio loppukohtauksissa on oikeasti jännä kun eläytyy siihen basiliskilta pakenemiseen. :D
Se on ahdistavaa, kun Harry juoksee niissä viemäreissä sitä basiliskia karkuun ja jää umpikujaan. Lapsena se kohtaus pelotti! :D Ja ne isot hämähäkit!
Niitä on niin monta.
Harry Potter ja näsäviisasten kivi.
Harry Potter ja liekehtivät pikkarit.
Harry Potter ja verinen prinssi.
Harry Potter ja Peeniksen kilta.
Harry Potter ja Azkabanin kanki.
Vaikea valita.
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut.
Elätkö myös maaseudulla? :D
Kaksi ensimmäistä olivat uskollsimmat kirjoille, joten niistä pidän elokuvina eniten, kirjoina puolestaan vähiten. Kolmosesta eteenpäin elokuvat ottavat liikaa erivapauksia.
Tykkään niistä joissa näytetään mahdollisimman paljon Voldemortia ja kuolonsyöjiä. Tekisipä Rowling kirjan pelkästään Voldemortin elämästä. Lapsuudesta kuolemaan. Ahmisin sen heti! Ja elokuvan voisi sitten myös tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut.
Elätkö myös maaseudulla? :D
En. Kyykin kaupunkien puiden latvoissa. Kuinka niin?
Vierailija kirjoitti:
Niitä on niin monta.
Harry Potter ja näsäviisasten kivi.
Harry Potter ja liekehtivät pikkarit.
Harry Potter ja verinen prinssi.
Harry Potter ja Peeniksen kilta.
Harry Potter ja Azkabanin kanki.Vaikea valita.
Hahaha. :D
Oma suosikkini on Harry Potter ja liekehtivät pikkarit. Toisena Harry Potter ja näsäviisasten kivi. Jotenkin uskottava maailma.
Musta ne on kaikki aika huonoja. Kirjat on kyllä hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään niistä joissa näytetään mahdollisimman paljon Voldemortia ja kuolonsyöjiä. Tekisipä Rowling kirjan pelkästään Voldemortin elämästä. Lapsuudesta kuolemaan. Ahmisin sen heti! Ja elokuvan voisi sitten myös tehdä.
Tämä voisi toimia Voldemortin perspektiivistä.
Ehkä Azkabanin vanki, ei vielä liikaa vienyt tärkeitä asioita kirjasta pois. Liekehtivästä pikarista alkoi alamäki. Näin kirjat useita kertoja nuorempana lukeneena en pysty oikeasti arvottamaan leffoja, ne vaan ovat niin per seestä kirjoihin verrattuna. Toivottavasti joskus vielä tehtäisiin sarja jossa jokainen kirja saisi muutaman jakson.
Niin oli uskomaton! :D Ja hei, kiva kun joku tunnistaa mut palstalta, heh! Kivaa viikonloppua sinulle :)