Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksikäs kiinteistönvälittäjä Klaukkalan Kiinteistömaailmassa!

Vierailija
03.09.2013 |

Tummatukkainen mies, ei kovin pitkä, hyvävartaloinen muttei lähellekään mikään kaappi, kaikenkaikkiaan tosi hottis. Sattuisiko kukaan tietämään, että onko vapailla markkinoilla? En nyt kehtaa nimeä tähän laittaa, mutta tieto olisi tärkeä! :-)

Kommentit (116)

Vierailija
81/116 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei oo todellista! En tiiä pitäiskö itkeä vaiko nauraa! Käydäänkö tässä keskustelua tosiaankin Klaukkalan Kiinteistömaailman kiinteistönvälittäjästä? Siitä pienestä luihusta kaverista, jolla on ylikasvanut tukka ja risuparta :D Yök! Ja soon mun mielipide!

Vierailija
82/116 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassoo. Pitäskö ostaa asunto ja käydä tuolla?

Nyt olis aikaa visiteerata.

Oon saikulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/116 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään Silja Europalta voi bongata ton herkun! :P

Vierailija
84/116 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nurmijärvellä kuultuna: tähän keskusteluun kaivataan kuulemma vielä jatkoa...

Vierailija
85/116 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
86/116 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta kun en toisaalta haluaisi tuhlata aikaani varattuun enkä rikkoa muiden liittoa. Helppo olisi vielä perääntyä tässä vaiheessa, kun tietäisi. Mietin, että onko tuo vain pelimies vaiko ei. Etsin niinkuin tositarkoituksella, en ketä tahansa vaan juuri tuo kiinnostaisi.

t. ap

Vierailija
87/116 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 14:59"]

Jos joku on muuten menossa käymään esim. Cittarissa, niin olisko liikaa pyydetty että vaikka koukkaisi tuolla Kiinteistömaailmassa kysymässä, että miten tämän asian laita oikein on (siis sen nuoremman miehen osalta)...?

t. ap

[/quote]No on liikaa pyydetty. Miksi vitussa et mene itse?

Vierailija
88/116 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta väliittäjästä kokemuksiahan täällä kyseltiin kesällä ja jonkun mamman mielestä oli ainakin jossain pätevä. Mitä tästä sitten voi päätellä...?

Vierailija
89/116 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mä lähden ap:n kanssa kilpailemaan tosta. Mennäänkö tänään(torstai) katsomaan sitä yhdessä? Tavataanko siinä Viirin edessä klo13?

Vierailija
90/116 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin tyyytyn.

Vierailija
91/116 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä papit ja lääkärit on kaikki paljon haluttvampia kuin tommoset asuntohuijarit!

Vierailija
92/116 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
93/116 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 67:lle tai kenelle hyvänsä, joka tietää:

siis eikä, onko Tomi varattu, siis oikeesti?! Siis tänä kesänäkö, nyt parhaillaanko? Sydän särkyy!!! Onko kenelläkään faktatietoa?

Vierailija
94/116 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on Turkista hankittu Borat-asu, sellainen uimapuku-tyyppinen you know...

Vierailija
95/116 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Tomi tätä ketjua lukee :D Pelimies se on, viimesen päälle, mutta olis jo aika löytää jotain vakavaa..... erostakin on jo monta vuotta. Iskekää naiset kiinni, saatte siitä hyvän miehen itellenne! :)

Vierailija
96/116 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako se Tomi sitten itse löytää jotain vakavampaa? Vai haluaako mieluummin olla pelimies lopunikäänsä, tai ainakin vielä toistaiseksi? Jotenkin tuntuu että pelaaminen kiinnostaa enemmän, kun kerran näin paljon naisia olisi niskassa mutta aina vaan on sinkku. Tomi olisi varmaan itse se paras henkilö vastaamaan tähän, jos kerran tällä palstalla pyörii. Näyttäisi nimittäin siltä, että se olisi vähän useammallekin mammalle täällä sellainen aikas kullanarvoinen tieto.

Vierailija
97/116 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 77:lle - miten pelimies voi olla hyvä mies - ei ainakaan uskollinen sellainen?

Vierailija
98/116 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 14:13"]

Mutta hei, jos se mammojen pakettimatka Klaukkalaan toteutuu, niin jos joku mamma sattuu asumaan itse Klaukkalassa eikä kyytiä tarvitse, niin saako liittyä ilmaiseksi seuraan?

[/quote]

Kai toi matka on all exculsive? Olis mukava saada hieman jotain juomaa bussissa rohkaisuksi....

Vierailija
99/116 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 13:01"]

Ajattelin helpottaa teidän tuskaanne ja ihan julkaista Tomin puhelinumeron 0408404852. Hän varmasti vastaa mielellään kysymyksiinne.

Ps. Tomi EI ole pelimies:)

[/quote]

Oliko pakko kertoa se näin julkisesti?! Nyt siellä on linjat tukossa, kun muutkin mammat sen tietää.

Vierailija
100/116 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa löysinpäs tän ketjun täältä vielä... Nimittäin halusin teitä kaikkia Nurmijärven, pk-seudun ja ympäryskuntien (ja Pohjanmaan) naisia varoittaa, että älkää vahingossakaan sekaantuko tuohon äijään! Narsisti ja todella häikäilemätön pelimies, en tiennyt että tuollaisia voi olla olemassakaan. Pikkuhiljaa yritän itseäni taas koota, terapia-aikaa itselleni varata, on tässä ollut kestämistä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi