Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alex Navalnyin mahdollinen päihdemyrkytys (yliannostus) on herättänyt keskustelua.

Putin Forever
21.08.2020 |

Sauli Niinistö ja Angela Merkel kävivät puhelin­keskustelun Navalnyin tapauksesta – ”Käsittelimme seikka­peräisesti”

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006609516.html

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimein lääkärit antaneet luvan siirtää diabeetikko tai alkoholisti Saksaan 👍

Näyttäisi siltä että väitteet myrkyttämisestä ovat lännen Venäjän vastaista infosotaa. Epäilemättä jäljet johtaa Cia:n sylttytehtaalle.

Vierailija
62/63 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimein lääkärit antaneet luvan siirtää diabeetikko tai alkoholisti Saksaan 👍

Näyttäisi siltä että väitteet myrkyttämisestä ovat lännen Venäjän vastaista infosotaa. Epäilemättä jäljet johtaa Cia:n sylttytehtaalle.

Kyllä juu, näyttää todella vakuuttavalta että "diabeetikkoa" pidettiin aivan turhaan pari päivää eristyksissä sairaalassa ja nyt annettiin lupa siirtoon, kun myrkyt haihtuneet elimistöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Я молюсь, чтобы он выжил...

Käännös: Rukoilen, että hän selviäisi...

Minä en rukoile kun olen ateisti, mutta toivon, että Tomskissa on muutama - edes yksi - niin rohkea ihminen, että uskaltaa päästää potilaan ambulanssilennolle ja on ottanut verinäytteen talteen.

Sitähän siellä nyt Pjutinin perskärpäset pelkäävät, että verinäyte livahtaa ohi sormien ennenkuin myrkky on hajonnut.

Ketjun aloittajasta tehty ilmoitus poliisille. Olet sitten suomalainen tai et, niin olet rikollinen ja henkisesti sairas.

Miksi? Eihän ap väitä, että on itse ottanut, sanoo vaan että voi olla päihdemyrkytys. Kannattaa vähän rajoittaa tota poliisilla uhkailemista. Käy niinkuin kolmelle pienelle porsaalla. 

Syyllistyit itse kunnianloukkaukseen haukkumalla ketjun aloittajaa henkisesti sairaaksi. Joten se olet sinä, kenestä olisi aihetta nyt tehdä ilmoitus nettipoliisille.

Anonyymin henkilön kunniaa ei voi loukata. Sen sijaan aloitusviesti saattaa hyvin olla kunnianloukkaus Navalyitä kohtaan. Kunnianloukkaus on kuitenkin Suomessa asianomistajarikos, eli Navalnyin pitäisi käytännössä itse tehdä Suomen poliisille rikosilmoitus siitä, että vauvapalstalla on loukattu hänen kunniaansa. Tämä on hyvin epätodennäköistä.

On olemassa muitakin rikoksia, joihin ap syyllistyy. Ne liittyvät Suomen turvallisuuteen.

Kasvata ittelles edes jonkinlaiset pallit ja selkäranka. Nythän on niin että olet nolannut itsesi käytökselläsi ja lähinnä suolaisen kirvelevät hiekat pilluunsa saaneen hysteerisen ämmän oloinen pelle. En ikinä olisi uskonut että teikäläiset turpoilijat olette noin heikkoja ja herkästi loukkaantuvia ämmiä joilla ei ole näemmä mitään sietokykyä. Joten joo älä sittenkään kasvata ittelles palleja. Se on huono idea. Osta mieluummin uudet pinkit sukkahousut ja lisää meikkiä ne sopii paremmin kaltaisellesi.  🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän