Alex Navalnyin mahdollinen päihdemyrkytys (yliannostus) on herättänyt keskustelua.
Sauli Niinistö ja Angela Merkel kävivät puhelinkeskustelun Navalnyin tapauksesta – ”Käsittelimme seikkaperäisesti”
Kommentit (63)
Yleensä sairaalan johtava lääkäri antaa diagnoosin.
Nyt sitä piti odottaa Kremlistä.
Kun paljastuu että Putin on ollut tämän takana, niin omalla tavallaan Suomenkin putinistit ovat vastuussa tapahtuneesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Я молюсь, чтобы он выжил...
Käännös: Rukoilen, että hän selviäisi...
Minä en rukoile kun olen ateisti, mutta toivon, että Tomskissa on muutama - edes yksi - niin rohkea ihminen, että uskaltaa päästää potilaan ambulanssilennolle ja on ottanut verinäytteen talteen.
Sitähän siellä nyt Pjutinin perskärpäset pelkäävät, että verinäyte livahtaa ohi sormien ennenkuin myrkky on hajonnut.
Ketjun aloittajasta tehty ilmoitus poliisille. Olet sitten suomalainen tai et, niin olet rikollinen ja henkisesti sairas.
Miksi? Eihän ap väitä, että on itse ottanut, sanoo vaan että voi olla päihdemyrkytys. Kannattaa vähän rajoittaa tota poliisilla uhkailemista. Käy niinkuin kolmelle pienelle porsaalla.
Syyllistyit itse kunnianloukkaukseen haukkumalla ketjun aloittajaa henkisesti sairaaksi. Joten se olet sinä, kenestä olisi aihetta nyt tehdä ilmoitus nettipoliisille.
Anonyymin henkilön kunniaa ei voi loukata. Sen sijaan aloitusviesti saattaa hyvin olla kunnianloukkaus Navalyitä kohtaan. Kunnianloukkaus on kuitenkin Suomessa asianomistajarikos, eli Navalnyin pitäisi käytännössä itse tehdä Suomen poliisille rikosilmoitus siitä, että vauvapalstalla on loukattu hänen kunniaansa. Tämä on hyvin epätodennäköistä.
On olemassa muitakin rikoksia, joihin ap syyllistyy. Ne liittyvät Suomen turvallisuuteen.
Heko heko
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että puntti tutisee itse pääjehulla tämän tapauksen jälkeen.
Ei sillä tutise. Häikäilemättä kiistää kaiken, onhan se jo nähty. Vaikka panssarivaunut vyöryisi, niin ilmoitetaan vaan, että tätä ei tapahtunut. Kun elää omassa kuplassa katoaa todellisuudentaju.
Samalla tavalla Kiina ja Pohjois-Koreakin vaan porskuttaa, eikä kukaan pysty/uskalla panna kampoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en rukoile kun olen ateisti, mutta toivon, että Tomskissa on muutama - edes yksi - niin rohkea ihminen, että uskaltaa päästää potilaan ambulanssilennolle ja on ottanut verinäytteen talteen.
Sitähän siellä nyt Pjutinin perskärpäset pelkäävät, että verinäyte livahtaa ohi sormien ennenkuin myrkky on hajonnut.
Ketjun aloittajasta tehty ilmoitus poliisille. Olet sitten suomalainen tai et, niin olet rikollinen ja henkisesti sairas.
Miksi? Eihän ap väitä, että on itse ottanut, sanoo vaan että voi olla päihdemyrkytys. Kannattaa vähän rajoittaa tota poliisilla uhkailemista. Käy niinkuin kolmelle pienelle porsaalla.
Syyllistyit itse kunnianloukkaukseen haukkumalla ketjun aloittajaa henkisesti sairaaksi. Joten se olet sinä, kenestä olisi aihetta nyt tehdä ilmoitus nettipoliisille.
Anonyymin henkilön kunniaa ei voi loukata. Sen sijaan aloitusviesti saattaa hyvin olla kunnianloukkaus Navalyitä kohtaan. Kunnianloukkaus on kuitenkin Suomessa asianomistajarikos, eli Navalnyin pitäisi käytännössä itse tehdä Suomen poliisille rikosilmoitus siitä, että vauvapalstalla on loukattu hänen kunniaansa. Tämä on hyvin epätodennäköistä.
Kenties, mutta lähetin juuri meilin tästä Navalnyin avustajalle. Navalnyin menehtyessä hänen perheensä voi nostaa kanteen, jos haluaa.
Me elämme kansainvälisessä maailmassa, tiedoksi trolleille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaalimaassa jo naureskellaan EU:n puuhasteluille ja näpertelyille. 😂😂😂
Kukaan ei ota EU:ta tosissaan. Lucazenko ei suostunut puhumaan Michelin kanssa. Ei niillä ole mitään auktoriteettiä EU:ssa. Ihan turhaa, vaikka kuinka oikeassa olisivat.
En usko, että Niinistö välittää Putinille mitään terveisiä, kun ei ole mitään todisteitakaan, niin turha tökkiä kepillä nukkuvaa karhua. Sitten eri asia, jo voidaan sanoa varmasti, että on myrkytetty.
Joku suomalainen tutkija sanoi, että turkin Kreml tekisi näin hölmöä juttua, mistä jää kiinni. Ja toiseksi, Venäjän ei katsota hyötyvän tämän miehen myrkyttämisestä mitään.
Kukaan ei ota Venäjää eikä Putleria tosissaan. Eihän siitä porukasta ole kuin öykkäröimään.
Raha ratkaisee ja sitä EU:ssa on ihan v it usti enemmän kuin r y ss sillä.
Kuule, ihan kaikki ottaa Venäjän ja Venäjän uhan tosissaan :). Sen takia täällä monet haluaa Natoonkin. Eu:n sotatoimet on sitä, että moititaan, ja jos oikein suututaan uhataan, kauppaboikoteilla. Ei taida vaan kannattaa Saksankaan tehdä sitä tällä hetkellä, kun Saksan vientikin sakkaa.
No joo putin on rysän trump. Mutta trump tulee väistymään, ehkä pelle putininkin pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en asu Venäjällä. Ihan hirveä maa. Yököttävä ja moraaliton räkälä. Katsokaa kuvia sairaalasta, missä Navalnyitä pidetään väkisellä.
Sairaala sai rahat peruskorjausta varten, mutta paikallinen kuvernööri tyhjensi kassan ja muutti Thaimaahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä tutise. Häikäilemättä kiistää kaiken, onhan se jo nähty. Vaikka panssarivaunut vyöryisi, niin ilmoitetaan vaan, että tätä ei tapahtunut. Kun elää omassa kuplassa katoaa todellisuudentaju.
Samalla tavalla Kiina ja Pohjois-Koreakin vaan porskuttaa, eikä kukaan pysty/uskalla panna kampoihin.
Ei se valta ikuisesti yksillä tyypeillä ole. Jossain vaiheessa tekee jonkin virheen ja se on siinä ja paluuta kansan luottamukseen ei enää ole.
Ei ole mitään syytä pitää miestä väkisin tuossa sairaalassa, jos asiaan ei liity mitään sellaista hämärää, mitä yritetään nyt peitellä. Jos kerran Putinin maine menisi tästä murhayrityksestä niin vakavasti pilalle, ettei hänen kannata miestä murhauttaa, niin siinä tapauksessa hänen kannattaisi käskeä sairaalan henkilökunta päästämään mies Saksaan. Kun näin ei tapahdu, jopa heikkolahjaisimmat voivat päätellä mistä on kysymys.
Harmittaa kunnollisten venäläisten ihmisten puolesta, että joutuvat asumaan moisessa kehitysmaassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anonyymi ap voi itse ottaa yhteyttä poliisiin, ja sanoa, että hänen kunniaansa loukkasi, että häntä kutsuttiin kirjoituksensa perusteella henkisesti sairaaksi. Täyttää kunnianloukkauksen kriteerin.
Sen sijaan sinä voit ottaa yhteyttä jonnekin Venäjälle, ja sanoa, että Suomen vauva-palstalla kirjoittaja loukkasi tämän oppositiojohtajan kunniaa, ja kysyä haluavatko he nostaa kunnianloukkaussyytteen. Ei taida maksaa vaivaa.
Odota nyt, jos se on myrkytys, täytyy toivoa, että tekijä jää kiinni. Onko se Kreml vai joku muu siinä tapauksessa? Onhan se erikoista, että lääkärit eivät päästä saksalaisia paikalle, mutta me eikä EU emme pysty vaikuttamaan. Putinin on jo kehottanut EU:ta olemaan sekaantumatta Venäjän asioihin, joten mitä oikeasti pystytään tekemään, lähettämään ohjuksia Venäjälle, ja Venäjän kansa kärsii? Onko tähän reagoinut Kiina tai Usa, en usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anonyymi ap voi itse ottaa yhteyttä poliisiin, ja sanoa, että hänen kunniaansa loukkasi, että häntä kutsuttiin kirjoituksensa perusteella henkisesti sairaaksi. Täyttää kunnianloukkauksen kriteerin.
Sen sijaan sinä voit ottaa yhteyttä jonnekin Venäjälle, ja sanoa, että Suomen vauva-palstalla kirjoittaja loukkasi tämän oppositiojohtajan kunniaa, ja kysyä haluavatko he nostaa kunnianloukkaussyytteen. Ei taida maksaa vaivaa.
Odota nyt, jos se on myrkytys, täytyy toivoa, että tekijä jää kiinni. Onko se Kreml vai joku muu siinä tapauksessa? Onhan se erikoista, että lääkärit eivät päästä saksalaisia paikalle, mutta me eikä EU emme pysty vaikuttamaan. Putinin on jo kehottanut EU:ta olemaan sekaantumatta Venäjän asioihin, joten mitä oikeasti pystytään tekemään, lähettämään ohjuksia Venäjälle, ja Venäjän kansa kärsii? Onko tähän reagoinut Kiina tai Usa, en usko.
Vierailija kirjoitti:
Diktaattorien käy aina loppujen lopuksi huonosti, niin käy Lukasenkan ja niin myös itse Putlerin vaikka hän nyt onkin mahtava.
Molemmat ovat loppujen lopuksi naurettavia, pieniä ihmisiä jotka historia tuomitsee.
Molemmista ukoista loppuu veto jossain vaiheessa. Aamuja ei saa lisää vaikka olis minkälainen diktaattori!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei Sauli laita nyrkkiä heilumaan? Nyt mylly pystyyn.
Tulee ihan mieleen se vanha sketsi ilmatilan loukkauksesta... "entäs sitten?"
Näin on. Venäjä on suuri ja mahtava suurvalta ja Suomi sille kuuliainen vasalli jonka niin sanottuna kenraalikuvernöörinä toimi Sauli Niinistö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diktaattorien käy aina loppujen lopuksi huonosti, niin käy Lukasenkan ja niin myös itse Putlerin vaikka hän nyt onkin mahtava.
Molemmat ovat loppujen lopuksi naurettavia, pieniä ihmisiä jotka historia tuomitsee.
Molemmista ukoista loppuu veto jossain vaiheessa. Aamuja ei saa lisää vaikka olis minkälainen diktaattori!
Mutta uusi tulee tilalle, ainakin tuolla itä naapurissamme, joten mikään ei lopulta muutu vielä pitkiin, pitkiin aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On olemassa muitakin rikoksia, joihin ap syyllistyy. Ne liittyvät Suomen turvallisuuteen.
Näiden turpo-fanaatikkojen ja NATO-kiimailijoiden itkeminen on musiikkia korvilleni. Sitä saa mitä tilaa ja lisää on tulossa petturit. 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se valta ikuisesti yksillä tyypeillä ole. Jossain vaiheessa tekee jonkin virheen ja se on siinä ja paluuta kansan luottamukseen ei enää ole.
Venäjän imeväiset ehkä joskus pääsevät elämään mukavimmissa oloissa, ehkä. Veneen suunta tuolla muuttuu sangen hitaasti.
Luoja mikä murju tuo sairaala kun telkkarissa näytettiin! Tuolla ei anneta muuta hoitoa kuin lämmintä sipulimaitoa! Suomessa pienimmänkin kunnan arvauskeskus on huippusairaala tuollaiseen neukkukuutioon 😁
Viimein lääkärit antaneet luvan siirtää diabeetikko tai alkoholisti Saksaan 👍