Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdevuodet ja itsetunto

Vierailija
21.08.2020 |

Onko muilla tullut ongelmia seksuaalisen itseluottamuksen kanssa iän karttumisen myötä? Oon kohta 45 ja vaihdevuodet jo kolkuttelee ovella. Mulla on kyllä seksihaluja, mutta jotenkin itseluottamus on ihan kateissa ja siksi seksistä nauttiminen on vaikeaa. On jotenkin tosi vaikeeta uskoa että voisin vielä olla mieheni silmissä seksikäs ja haluttava. Tilannetta ei auta kauheesti se, että olen itse yleensä se joka tekee aloitteen ja mieheni ei ole sitä tyyppiä, jonka suusta mitään kehuja kauheasti tipahtaisi... Miten ootte päässyt yli näistä tuntemuksista? Onko toivoa? :)

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda sellaiseen mieheen, jolla on testoa ja joka oikeasti haluaa sut ja sua. Oma miehesi ei oikein vakuuta.

No ei kai yksikään mies halua mitään itsesäälistä parkuvaa itseään rumana pitävää naista. Jos ap:n miehellä olisi ihana itsevarma 45 vuotias nainen vierellään, joka ei turhia valittele ja märrää alvariinsa vaan olisi iloinen, reipas ja upea aikuinen nainen, niin mies olisi kuin takiainen kiinni koko ajan. Näin meillä ainakin.

Meillä myös. Olen liki viisikymppinen ja miehen kanssa yhteisiä vuosia on jo 25, mutta vieläkin mies härrää silmät innostuneena hymyillen vieressäni, kun vaikka tulen saunasta.

Vierailija
22/33 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda sellaiseen mieheen, jolla on testoa ja joka oikeasti haluaa sut ja sua. Oma miehesi ei oikein vakuuta.

No ei kai yksikään mies halua mitään itsesäälistä parkuvaa itseään rumana pitävää naista. Jos ap:n miehellä olisi ihana itsevarma 45 vuotias nainen vierellään, joka ei turhia valittele ja märrää alvariinsa vaan olisi iloinen, reipas ja upea aikuinen nainen, niin mies olisi kuin takiainen kiinni koko ajan. Näin meillä ainakin.

Meillä myös. Olen liki viisikymppinen ja miehen kanssa yhteisiä vuosia on jo 25, mutta vieläkin mies härrää silmät innostuneena hymyillen vieressäni, kun vaikka tulen saunasta.

Ihanaa🤗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmia.

Seksiä saisi olla enemmänkin ja läheisyys on entistä tärkeämpää. Kroppa pelaa täysillä:) Tunnen itseni vieläkin haluttavaksi (tämä toki kumppanin ansiota)

Vierailija
24/33 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ongelmia.

Seksiä saisi olla enemmänkin ja läheisyys on entistä tärkeämpää. Kroppa pelaa täysillä:) Tunnen itseni vieläkin haluttavaksi (tämä toki kumppanin ansiota)

Ja olen 60v, mies nuorempi

Vierailija
25/33 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ongelmia.

Kumppanin ansiosta minunkin itsetunto on taivaissa. Ja voi luoja sitä seksiä mitä meillä on. En vielä 10 vuotta sitten voinut kuvitellakkaan että keski-ikäisenä naisena olo on näin mukavaa.

Vierailija
26/33 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko edes aloitusta?

"Tilannetta ei auta kauheesti se, että olen itse yleensä se joka tekee aloitteen ja mieheni ei ole sitä tyyppiä, jonka suusta mitään kehuja kauheasti tipahtaisi..."

Kyllä tuosta huokuu, että mies on leipääntynyt suhteeseen jo ajat sitten, ehkä alun perinkin vain tyytynyt ap:hen. Ei ihme, jos ap:lla on mieli matalana, kun miehestä aistii jo kauas, ettei ole kiinnostusta omaan vaimoon.

Hohhoijaa taas. Täällä nyt saa kirjoittaa mitä ja luultavasti ap:n aloitteet ovat hyvin vähissä ja hän on ollut tuollainen itsetunnoton mamma jo vuosia. Mies on varmasti tehnyt parhaansa, mutta ap:lle ei mikään riitä. Ap voi syyttää vain itseään nyt.

Vierailija
27/33 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, ole onnellinen, jos sinulla yhä on seksiä! Minulla ei ole, vaikka olen naimisissa :(

N52

Vierailija
28/33 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ongelmia.

Kumppanin ansiosta minunkin itsetunto on taivaissa. Ja voi luoja sitä seksiä mitä meillä on. En vielä 10 vuotta sitten voinut kuvitellakkaan että keski-ikäisenä naisena olo on näin mukavaa.

Itsetuntoni on hyvä ilman miehen ansiotakin. Mihin se hyvä itsetunto muka häviäisi? Olen paljon paljon muutakin kuin mieheni vaimo.

Vierailija
29/33 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli vaihdevuodet syöpähoitojen seurauksena 37-vuotiaana. Se oli melkein suurempi kriisi kuin itse syöpä. Nyt onneksi alan jo nähdä positiivisen puolen. Endometrioosin takia kärsin vuosikaudet yhdyntäkivuista. Vaihdevuodet veivät onneksi endometrioosikivut, joten vihdoin saan harrastaa seksiä ilman kipua.

Vierailija
30/33 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, ole onnellinen, jos sinulla yhä on seksiä! Minulla ei ole, vaikka olen naimisissa :(

N52

Mihin seksi on loppunut? Itse olen 47v nainen ja tietenkin on seksiä kun olen naimisissa.

Vierailija
31/33 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluista huolimatta en enää ikinä saa uutta miestä, kun itsetunto on nolla :(

Niinpä. Jos et tykkää edes itsestäsi, niin miten joku voisi tykätä viettää kallisarvoista aikaansa sinun kanssasi.

Vierailija
32/33 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N52

Mihin seksi on loppunut? Itse olen 47v nainen ja tietenkin on seksiä kun olen naimisissa.

Meille monille naisille seksi oman miehen kanssa on luonnollista ja herkkua. Niin sen pitää mennäkin.

Vierailija
33/33 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluista huolimatta en enää ikinä saa uutta miestä, kun itsetunto on nolla :(

Listaa syitä miksi itsetuntosi on nolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä