Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko ihosi kuulas ja sileä 20-25-vuotiaana?

Vierailija
03.09.2013 |

Vai olitko finninaamainen? 

Usein väitetään, että parikymppisen iho on juuri sellainen kuulas/kuullakas... 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tää onkin ikiksen aloitus. Kyse on siis siitä, että parikymppisillä on auttamatta rumempi iho, kuin vanhemmilla.

Vierailija
2/23 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kauhea. Hain Roaccutan kuurin vasta yli kolmekymppisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 22 ja juuri tänään tilasin ajan ihotautilääkärille. Söin Roaccutan-kuurin 17-vuotiaana ja iho oli todella hyvässä kunnossa kolmisen vuotta, kunnes aloitin asepalveluksen ja siitä metsässä ryynäämisestä (ja jäätävän huonoista elämäntavoista) johtuen iho meni huonoon kuntoon eikä nyt ole vuodenkaan jälkeen palannut paremmaksi.

Vierailija
4/23 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kamala, kiitos aknen. Ja on se kyllä vieläkin =(

Vierailija
5/23 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ollu mullakaan, kiitos atooppisen ihottuman. Mutta varmaan niillä, kenellä ei ole ollut mitään ongelmia niin iho on ollutkin kuulas. En vaan kuulu heihin.

Vierailija
6/23 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 18:37"]

No ei ollu mullakaan, kiitos atooppisen ihottuman. Mutta varmaan niillä, kenellä ei ole ollut mitään ongelmia niin iho on ollutkin kuulas. En vaan kuulu heihin.

[/quote]Olet varmasti onnellinen, kun sulla on nyt aikuisen naisen kaunis iho? Esim. kolmekymppisen iho on paljon kauniimpi kuin parikymppisen. 

Vierailija
7/23 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paskat, finneistä siirryin suoraan ryppyihin. Lapsena iho oli kutakuinkin ok, murrosikäiseksi jolloin finnit ilmaantuivat. Lisäksi ihon sävy on sellainen tunkkainen, kellertävänruskea. Enkä muuten polta ja ulkoilen melko paljon.

Vierailija
8/23 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 18:48"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 18:37"]

[/quote]Olet varmasti onnellinen, kun sulla on nyt aikuisen naisen kaunis iho? Esim. kolmekymppisen iho on paljon kauniimpi kuin parikymppisen. 

[/quote]

Vitsillä varmaan heitit..? Mulla tää atopia ei parantunut kolmekymppisenä, kuten ihotautilääkäri "lupasi" vaan on tasaisen tappavasti pahentunut nimenomaan kasvoissa ja yläselässä. Aivan ryppyinen, paperinkuiva, punalaikkuinen iho edelleen. Lisämausteena finnejä. =0)

t. se atoopikko justiinsa, kohta 40v.

Vierailija
9/23 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli, mutta minulla on aina ollut hyvä iho. Teini-iässäkin oli vain yhtenä kesänä otsassa kymmenkunta finniä, syksyksi ne lähtivät jo pois.

Pelkäsin tosissani, että vastaavasti rypistyisin aikaisin, mutta minulle on näköjään käynyt hyvä tuuri. Iho on edelleen paria ohutta juonnetta lukuunottamatta rypytön ja kuulas näin 37-vuotiaana.

Kyllä se silti kauneimmillaan oli tuolloin parikymppisenä. Iho oli niin tasaisen värinen, että "meikkipohjaksi" riitti sipaus puuteria nenänpäähän. Oi niitä aikoja...

Vierailija
10/23 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä finninaama olin 20-25 v., ja olen yhä. Teininä mulla oli puhdas iho, kuulas ehkä lapsena. Akne tuli kertaheitolla parikymppisenä. Roaa tai hormoneja en halua syödä, eli pitsanaamalla mennään, sori teilla kanssaihmiset.

Vierailija
11/23 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä, mutta vain e-pillereiden ansiosta. Nyt 26-vuotiaana pillerit lopetettuani iho on taas kiiltävä ja näppyläinen akneiho kuten teininäkin :(( Ikävöin kaunista ihoani, mutta pillereistä tuli niin paljon ikäviä sivuoireita että oli pakko lopettaa.

Vierailija
12/23 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut finnejä, muttei mulla ollut sileäkään eikä tasavärinen iho.

Vierailija
13/23 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kuin persikka jopa ihan teininä, siitä se alamäki sitten alkoikin juuri 26v. täytettyäni, nyt on finnejä ja hormoninyppyjä ja ryppyjä senkin edestä. En edes voi katsoa vanhoja kuviani, koska en vieläkään tajua mitä oikein tapahtui, hoisinko ihoa väärin tms. vai omasinko huonot geenit tms., mutta jotain kaamea selvästi tapahtui vuosien 27-32v. välillä. Iho alkoi rasvoittumaan ja huokoset "puhkesivat", lisäksi pinta muuttui kiiltäväksi ja punakaksi. Kerran viikossa saan kunnon finnin joko otsaan tai nenään ja mustapäitä riittää. Kiinteä iho on onneksi vielä.

Vierailija
14/23 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut aina hyvä iho, ei ollut finnejä teininä, eikä parikymppisenäkään. Syntymälahja tämäkin ;-)

Vierailija
15/23 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 19:06"]

Oli kyllä, mutta vain e-pillereiden ansiosta. Nyt 26-vuotiaana pillerit lopetettuani iho on taas kiiltävä ja näppyläinen akneiho kuten teininäkin :(( Ikävöin kaunista ihoani, mutta pillereistä tuli niin paljon ikäviä sivuoireita että oli pakko lopettaa.

[/quote]

Kuin mun suusta. Tai ei ollut pakko lopettaa, mutta halusin. Hormonien napsiminen oli aika vastenmielistä. Ja lopettamisen jälkeen (puolen vuoden hormonimyräkkä ja vaikka mitä ongelmia oman hormonituotannon käynnistymisen ja muuttumisen kanssa...) tajusin mitä kaikkia sivuoireita oli ollutkaan. Aknenaamainen, mutta todella tyytyväinen lääkkeettömyyteen.

Vierailija
16/23 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli. Ja on myös nyt 22v tytölläni. Erittäin hyvä iho.

Vierailija
17/23 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppiset finninaamaiset, pienirintaiset, pyöreäkasvoiset, pienikokoiset, heleä-ääniset nuoret naiset ovat ihaninta mitä tiedän. T: Mies 30+v.

Vierailija
18/23 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut hyvä iho, kuulas nyt vielä kolmekymppisenä. Ei näppyjä teininäkään. Pidän kyllä hyvää huolta ihostani ja terveydestäni muutenkin. Ehkä alamäkeni alkaa myöhemmin... :D

Vierailija
19/23 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli. Minulla oli kaunis iho.

Vierailija
20/23 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikis. älkää vastatko sille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme