Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin löytää tietoa -90 luvulla tapahtuneesta kolarista

Vierailija
03.09.2013 |

Tiedän tarkan päivän ja paikkakunnan , onnistuuko netistä löytää esim. sanomalehtiartikkelia tapahtuneesta?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro miksi olet kiinnostunut. Kerro faktoja. Jos et anna tietoja, niin mitäpä täällä roikut.

Vierailija
22/35 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko auto vai moottoripyörä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuomittu ketään, muita osapuolia ei ollut. X.X ajoi autoa itse eikä kyydissä ollut ketään. Oletan että nukahti rattiin 

Vierailija
24/35 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko valtatie vai joku sivutie? Missä päin?

Vierailija
25/35 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtatie pohjois-suomessa

Vierailija
26/35 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vuosi?

Vierailija
27/35 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ehdottaa poliisin arkistoa, ne ovat kaikkien saatavilla. Jos kyse oli "vain" rattiin nukahtamisesta eikä muita osapuolia ollut etsintä on todella vaikeaa eikä haluamaasi tietoa välttämättä ole.=(

Vierailija
28/35 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 17:58"]

Tiedän tarkan päivän ja paikkakunnan , onnistuuko netistä löytää esim. sanomalehtiartikkelia tapahtuneesta?

[/quote]

Jos sä tiedät jonkun osallisen nimen, niin poliisilta löytyy tolla paperit tuosta. Sama paikallisesta käräjä/hovioikeudesta, jos se on mennyt sinne.

Vierailija
29/35 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu ei ole mennyt oikeuteen, kun ainoa osallinen on itse kuollut siinä kolarissa.

Minun ainoa tieto onnetttomuudesta on se, että henkilö joka minulle kertoi X.X:n ajamasta kolarista arveli hänen nukahtaneen rattiin.  Seuraavat viikot meni kuin olisin ollut unessa. Seuraava mitä muistan on kun lehdessä näin kuolinilmoituksen.

Luulen että nyt olisin valmis näkemään paikan jossa onnettomuus sattui, sen tiedän että jossain kotimatkalla sen ajoi, tuo matka on 40km.  Senkin tiedän että kolari tapahtui yöllä, oliko alkoholilla osuutta? Oliko ehkä sittenkin toinen osapuoli, hirvi tai poro?

Kuoliko heti vai myöhemmin, oliko enää tajuissaan?  Menikö kauan ennen kuin paikalle saapui muita? Kuka oli ensimmäisenä paikalla?

Miljoona kysymystä ilman vastauksia.

Vierailija
30/35 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista pähkäilyä saat jatkaa hautaan saakka, jos et muuta kiintopistettä asiaan anna kuin, että 90 luvulla pohjois-Suomessa. Onko naisen logiikka jotenkin vajavaista?

Vierailija
31/35 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio enempää kertoa, vainaja on pienestä kylästä jossa vanhempansa vielä asuvat. En aio heidän haavojaan repiä enää auki, omat haavani voin kyllä yrittää unohtaa.  X.X:n sisko valittiin vasta työhön jossa on paljon esillä ja hänen sidosryhmät osaa olla aika piruja etten aio antaa heille mitään mässäiltävää. Jos en itse saa tietoja kaivettua esiin, niin ne saavat jäädä epäselviksi.

Vierailija
32/35 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 17:47"]

Itse olin kolarissa kaksi päivä ei nukunut kun ei saanut tietojä oli polisi jä ambulansi mutta olin sokissa ja unohdin ota yhteytta kun tietoj antovat vain omaisile

[/quote]

Tämä vastaus varsinkin auttaa ap:tä hurjasti. Taisit saada melko tällin päähäsi siinä kolarissa?

Vierailija
33/35 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 20:35"]

Juttu ei ole mennyt oikeuteen, kun ainoa osallinen on itse kuollut siinä kolarissa.

Minun ainoa tieto onnetttomuudesta on se, että henkilö joka minulle kertoi X.X:n ajamasta kolarista arveli hänen nukahtaneen rattiin.  Seuraavat viikot meni kuin olisin ollut unessa. Seuraava mitä muistan on kun lehdessä näin kuolinilmoituksen.

Luulen että nyt olisin valmis näkemään paikan jossa onnettomuus sattui, sen tiedän että jossain kotimatkalla sen ajoi, tuo matka on 40km.  Senkin tiedän että kolari tapahtui yöllä, oliko alkoholilla osuutta? Oliko ehkä sittenkin toinen osapuoli, hirvi tai poro?

Kuoliko heti vai myöhemmin, oliko enää tajuissaan?  Menikö kauan ennen kuin paikalle saapui muita? Kuka oli ensimmäisenä paikalla?

Miljoona kysymystä ilman vastauksia.

[/quote]

Poliisi on tehnyt tosta paperit joka tapauksessa. Ne löytyy nimellä, kun vaan pyytää niitä. 

Vierailija
34/35 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vaihtoehto on myös sanomalehtitalojen omat arkistot.

Vierailija
35/35 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko googlettanut päivämäärää+onnettomuus? Murhainfolla saattaa olla maininta asiasta. Mutta muuten suosittelen vanhoja lehtiarkistoja (joita ei netissä ole).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä