Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä peruu sovitut menot aina, jos lapsensa tarvivat apua

Vierailija
21.08.2020 |

Oli se avun tarve miten pieni tai ei-kiirreellinen, niin rientää heidän avukseen.
Lapset 17 ja 20. Mulla samanikäiset lapset, mutta heille kyllä pystyy sanomaan, jos mulla on sovittu meno.
Taitaa mullakin olla kohta jotain tärkeempää kuin tuo mies =(

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkkejä: mopo rikki, auto rikki, johonkin projektiin tarvii apukäsiä tai jotain työkalua tai peräkärryä lainaksi, pitää kuskata jonnekin. Aina ei tietenkään selitä mitään syytä.

Ap.

Vierailija
22/82 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkejä: mopo rikki, auto rikki, johonkin projektiin tarvii apukäsiä tai jotain työkalua tai peräkärryä lainaksi, pitää kuskata jonnekin. Aina ei tietenkään selitä mitään syytä.

Ap.

no miten usein tuota sitten tapahtuu. Miksei heillä ole esimerkiksi avaimia, jos tarvitsevat työkaluja isän luota tai miksi heitä pitää kuskata, miksi äiti ei kuskaa? Ja meneekö jonkun peräkärryn kanssa sitten kokonainen päivä ja eikö niitä projekteja voi ajoittaa niihin aikoihin, kun ovat isällään? Kuulostaa kyllä omituiselta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kyllä omia teinejäkään jatkuvasti kuskaile ja heidän projekteihinsa osallistu ja täysi-ikäisille en todellakaan kuskaile mitään peräkärryjä, ottakoot itse, jos tarvitsevat. Kuulostaa tekosyiltä. Yhteiset projektit hoidetaan silloin kun molemmilla on aikaa. 

Vierailija
24/82 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ehdottomasti haluat olla oman elämäsi taka-alalla jatkuvasti niin pysy suhteessa. Sen verran tietenkin kannattaa itselleen tehdä arki siedettävämmäksi ettet tee mitään suunnitelmia uuvatin kanssa. Jos haluat leffaan, teatteriin tai ravintolaan menet jonkun kaverisi kanssa. MAtkoille lähdet yksin tai kaverin kanssa. Turhaan noista edes uuvatille ilmoittaa, ei sitä kiinnosta. Siis aidosti kiinnosta. Noh, nythän tilanne alkaa näyttää siktä ettei teillä suhdetta olekaan. Pelkkä pannosuhde. Sitäkö olet vailla?

Vielä mietittäväksi: mitä kauemmin hukkaat aikaasi uuvattiin sitä epätodennäköisempää on löytää joku joka haluaa sinut elämäänsä. Tuon ikäisten kanssa ei tule vakavia sairastumisia tai onnettumuuksia lukuunottamatta tilanteita joita ei voisi siirtää sanomalla että nyt on muuta sovittuna. Tahdosta se on kiinni.

Vierailija
25/82 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin peruu.

Lapset ovat miehen omaa lihaa ja verta ja rakkaita hänelle aina, elämän loppuun saakka.

Naisystävä on vain ystävä, loppujen lopuksi vieras ihminen, verrattuna omiin lapsiin.

Eihan kuolemassakaan vaimo peri miestään, vaan omat lapset hänet perivät.

Ap voi vapaasti vaihtaa miestä, jos on noin mustasukkainen miehen lapsille ja itsekäs.

Jokainenhan voi itse valita ystävänäsä ja sen kenen kanssa ns. seurustelee.

Niin kuolemassahan vaimo saa vaan puolet omaisuudesta ja pennut jäävät nuolemaan näppejään kun eivät peri vaimoa :D 

Vierailija
26/82 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

no miten usein tuota sitten tapahtuu. Miksei heillä ole esimerkiksi avaimia, jos tarvitsevat työkaluja isän luota tai miksi heitä pitää kuskata, miksi äiti ei kuskaa? Ja meneekö jonkun peräkärryn kanssa sitten kokonainen päivä ja eikö niitä projekteja voi ajoittaa niihin aikoihin, kun ovat isällään? Kuulostaa kyllä omituiselta. 

"Ovat isällään" . Tässä tapauksessa lapset on jo 20v ja 17v, toinen aikuinen ja toinen muutamassa kuukaudessa täysikänen... Ei puhuta pikkulapsista joiden kohdalla yllätyksiä voikin tulla.

Vierailija
27/82 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes vanhat ämmät eivät kestä sitä että eivät ole huomion keskipisteenä jatkuvasti 

Vierailija
28/82 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti naislapsi.

Vierailija
29/82 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä arvostaisin ja kunnioittaisin tuollaista miestä, jolle lapset ovat elämässä prioriteetti numero uno. En ikinä lähtisi kehittämään mitään ihmeellistä kilpailuasetelmaa itseni ja miehen lasten välille. Vastuu tässä on aivan selvä, olivat lapset sitten alaikäisiä tai nuoria aikuisia. Olisit iloinen, että aikuistuvat lapset haluavat olla tekemisissä isänsä kanssa ja päinvastoin, sekään ei aina ole itsestäänselvää.

Vierailija
30/82 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin peruu.

Lapset ovat miehen omaa lihaa ja verta ja rakkaita hänelle aina, elämän loppuun saakka.

Naisystävä on vain ystävä, loppujen lopuksi vieras ihminen, verrattuna omiin lapsiin.

Eihan kuolemassakaan vaimo peri miestään, vaan omat lapset hänet perivät.

Ap voi vapaasti vaihtaa miestä, jos on noin mustasukkainen miehen lapsille ja itsekäs.

Jokainenhan voi itse valita ystävänäsä ja sen kenen kanssa ns. seurustelee.

Niin kuolemassahan vaimo saa vaan puolet omaisuudesta ja pennut jäävät nuolemaan näppejään kun eivät peri vaimoa :D 

Vaimo ei peri pennin latia jos kuolleella on lapsia.

Vierailija
31/82 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin, että olisi helpompaa seurustella miehen kanssa, jolla on isot lapset. Viikko-viikko isän kanssa yhteinen aika oli todella vähäistä.

Tämän nykyisenkään kanssa ei nähdä niin usein kuin haluaisin, joten jokainen peruminen on pettymys. Vanhempi lapsista asuu omillaan ja nuorempi äidillään, mutta näkee isäänsä paljon, pitää siitä kyllä hyvin huolen.

Ap

Vierailija
32/82 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isä on tuollainen, aina tulee apuun kun tarvitsee. Eipä nyt isää ole juoksutettu kovin usein ja nyt melkein kolmekymppisenä yhä vähemmän, mutta aina voi luottaa siihen että isä auttaa. On tuonut bensaa, kun on loppunut kesken matkan, käynyt aamulla hakemassa baari-illan jälkeen kaverin luota, käyttänyt kaupassa tai tuonut ruokaa jos ei itse pääse kauppaan jne. Kyllä se oli tuossa iässä tärkeää tietää, että apua sai jos tarvitsi ja siitä oli helppo kasvaa itsenäiseksi kun oli tavallaan se turvaverkko. Kyllä se avun tarvitseminen hiipuu kun lapset kasvaa, mutta tuskin kokonaan loppuu koskaan

Vierailija
33/82 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

"Ovat isällään" . Tässä tapauksessa lapset on jo 20v ja 17v, toinen aikuinen ja toinen muutamassa kuukaudessa täysikänen... Ei puhuta pikkulapsista joiden kohdalla yllätyksiä voikin tulla.

Niin, sitä tarkoitinkin, että kai näiden projektien kanssa sitten sovitaan sellaiset ajat, kun muutenkin mennään isän luo käymään, eikä soitella yhtäkkiä vain "hätätilanteita". 

Vierailija
34/82 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi yhden nettideitin kanssa niin, ettei edes niitä ekoja treffejä koskaan tullut kun perui kolme kertaa just jonkun moporemontin takia. Totesin, ettei taida parisuhteen saaminen olla hänelle kovin tärkeää ja lopetin viestittelyn.

Vierailija
35/82 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun isä on tuollainen, aina tulee apuun kun tarvitsee. Eipä nyt isää ole juoksutettu kovin usein ja nyt melkein kolmekymppisenä yhä vähemmän, mutta aina voi luottaa siihen että isä auttaa. On tuonut bensaa, kun on loppunut kesken matkan, käynyt aamulla hakemassa baari-illan jälkeen kaverin luota, käyttänyt kaupassa tai tuonut ruokaa jos ei itse pääse kauppaan jne. Kyllä se oli tuossa iässä tärkeää tietää, että apua sai jos tarvitsi ja siitä oli helppo kasvaa itsenäiseksi kun oli tavallaan se turvaverkko. Kyllä se avun tarvitseminen hiipuu kun lapset kasvaa, mutta tuskin kokonaan loppuu koskaan

Mutta ei kai näistä yksikään ole sellainen syy, miksi tapaamiset tyttöystävän kanssa pitää koko ajan perua. Miten kauan nyt menee, että käy hakemassa jostain kaverin luota? Voihan sinne mennä tyttöystävän kanssa tai sopia, että nähdään puoli tuntia myöhemmin. 

Vierailija
36/82 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitko ymmärtänyt, jos isä kieltäytyisi treffien takia?

Vierailija
37/82 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isäni oli aina sellainen, että tuli kyllä auttamaan aina asiassa kuin asiassa. Ei tarvinnut hirveästi sopia etukäteen. Tiesi, että hän on mies, johon voi aina luottaa. Se on kantanut minua pitkälle aikuisuudessa, ja pyrin olemaan samanlainen peruskallio myös omille lapsilleni, vaikka ovatkin jo aikuistumisen kynnyksellä.  

Tämä on sellainen asia hyvässä vanhemmuudessa, jota ei minun mielestäni avioeron tule muuttaa.

Vierailija
38/82 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen suhde toimii vain jos sinulla on jotain tärkeämpää kuin mies. Menet kaverien kanssa, jumppaan jne. Ja vaikka vaihdat lennosta sellaiseen, joka voi tarjota enemmän.

Vierailija
39/82 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi yhden nettideitin kanssa niin, ettei edes niitä ekoja treffejä koskaan tullut kun perui kolme kertaa just jonkun moporemontin takia. Totesin, ettei taida parisuhteen saaminen olla hänelle kovin tärkeää ja lopetin viestittelyn.

Tuossa on voinut olla kyseessä "moporemontti" tekosyynä.

Vierailija
40/82 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma isäni oli aina sellainen, että tuli kyllä auttamaan aina asiassa kuin asiassa. Ei tarvinnut hirveästi sopia etukäteen. Tiesi, että hän on mies, johon voi aina luottaa. Se on kantanut minua pitkälle aikuisuudessa, ja pyrin olemaan samanlainen peruskallio myös omille lapsilleni, vaikka ovatkin jo aikuistumisen kynnyksellä.  

Tämä on sellainen asia hyvässä vanhemmuudessa, jota ei minun mielestäni avioeron tule muuttaa.

Kun kumarrat yhtäälle, pyllistät toisaalle.

Äitini ei ole koskaan jättänyt minua pulaan, muttei ole koskaan joutunut perumaan mitään myöskään. En ole niin onnettomuusaltis tai epävakaa ja yleensä asiat on aikataulutettu etukäteen ja tehty asioita lennosta vain, jos molemmilla on luppoaikaa.