Nenä näkökentässä
Minulla on nyt pari viikkoa kestänyt migreeni, johon kuuluu normaalistikin aueaoireita ja kohtaukset kestävät viikkoja. Nyt kuitenkin uusi juttu on se, että näen nenäni hyvin selvästi näkökentässä ja se häiritsee.
Minulla on kyllä hieman karsastusta, mutta ei ihan tällaista ongelmaa ole ennen ollut.
Onko tämä ihan normaalia vai pitäisikö mennä silmälääkärille?
Kommentit (25)
Eiköhän nenäsi ole turvonnut ja siksi sen huomaat, kuten tuolla yllä ehdotettiin. Olen itse allerginen ja ihan normaalia, että pahimpaan allergia-aikaan nenä turpoaa. Samoin turpoaa jos sinne on nousemassa joku ihonalainen finni.
koita ensialkuun painella nenää jollain kylmällä ja katso auttaako.
minä näin ensin nenäni häiritsevästi sitten tuli kaksois näkö. menin lääkäriin 3vrk myöhässä kaula valtimon tukkeuma josta hyytymä mennyt "näkö keskukseen" vasemman puolen näkö kummastakin silmästä meni. niin lähti ajo kortti ja työ. mene heti neurologille oli se melkoinen shokki 48v perus terveelle miehelle
Minullakin on hyvin pieni nenä ja näkyy silti näkökentässä. Ei varmaan pelkkä koko vaikuta, vaan myös kasvojen muut piirteet, silmien sijoittuminen suhteessa nenään ym. Aurallinen migreeni on myös, mutta ei ole (vielä ainakaan) ollut noin pahana. Mutta varmaan siis tuo sinun tilanne johtuu tuosta, mitä muutkin ovat täällä sanoneet, että "suodatusmekanismi" on jotenkin häiriötilassa migreenin vuoksi. Nenän näkyminen on ihan normaalia. :)
Kamala :D nyt alkoi häiritsemään itseänikin. Yhtä kamalaa, kun tulee liian tietoiseksi omasta silmien räpyttelystä tai hengittämisestä (ole hyvä, sinä joka luit tämän).
Mulla migreeni kyllä supistaa joskus näkökenttää, mutta nenää se ei ole kyllä suurentanut, vielä.