Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsistiäitini jaksaa mollata vaikka on 90-vuotias...

Vierailija
21.08.2020 |

Kestämätön tilanne. Olen vielä se inhokkilapsi ja pitäisi muka tyttärenä jaksaa pitää yllä jotain suhteita?

Miksi?

Kylmä totuus on se, että äitini soittaa minulle vain pönkittääkseen omaa egoa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on syysi vastata puheluihin?

Vierailija
2/8 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva jo aikuiseksi ja katkaise napanuora. Narsistivanhemman valituksia ja haukkumisia ei ole mikään pakko kuunnella. Ei livenä eikä puhelimessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasva jo aikuiseksi ja katkaise napanuora. Narsistivanhemman valituksia ja haukkumisia ei ole mikään pakko kuunnella. Ei livenä eikä puhelimessa.

En ole ap, mutta vaikka olen katkaissut napanuoran täysin jo 16-vuotiaana, silti hän häiriköi. Viimeksi jouduiun poistamaan kotoani taas poliisivoimin hölmön sukulaisen, joka oli uskonut narsistin tarinat ja tuli tänne riitelemään.

Vierailija
4/8 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä jaksat reagoida. Ymmärräthän että tunnekuohun voit kytkeä pois. Kuin väritv:stä kytkisi värit pois, katsot mustavalkoista, etäistä kuvaa. Narsisteilla elämä jää yksiulotteiseksi, kun tunteminen eli väri puuttuu. Heidän kanssaan asioidaan samalla tavalla.

Vierailija
5/8 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinnön toivossako pidät tuollaiseen yhteyttä? 

Vierailija
6/8 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo nyt tyytyväinen et joku soittelee.. ei oo ainakaan yksinäistä. Minun äiti ei soittele koskaan.

Vierailija
7/8 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, aivan, aivan, joo, ymmärrän. Mitä sä vastaat sille? Niin olenkin inhokkilapsesi joo kiva juttu hei kun soitit ja piristit päivääni! Olipa mukavaa kuulla taas mielipiteitäsi.

Vierailija
8/8 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä moni on ilkeä, jopa hoitajille, koska kivut vie elämän ilon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi